ondanks alle ellende
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Irish
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: ondanks alle ellende
Geniet ervan!!

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
Wenen is mooi! Heel veel plezier daar!! Je hebt het verdiend!
Lekker even weg en gewoon genieten Lida, het zij je gegund! 
Fijn dat de rust een beetje terug is. Veel plezier in Wenen, even lekker ontspannen!
Dank jullie wel. We gaan zeker genieten. Mijn vriendin heeft alles geregeld. Kaarten voor een concert, entreebewijzen, rondvaart enz. Het enige 'vervelende' is de temperatuur: 30 graden!
En als we weer terug zijn ga ik het 'probleem' aanpakken.
En als we weer terug zijn ga ik het 'probleem' aanpakken.
Laatst gewijzigd door Lida. S op za 06 jun 2015, 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar dan ben je wel volgetankt met positieve energie, dus dat gaat vast wel goed komen 
Heel veel plezier in Wenen, het lijkt me een mooi programma wat je vriendin heeft samengesteld
Heel veel plezier in Wenen, het lijkt me een mooi programma wat je vriendin heeft samengesteld
- -Annemarie-
- 5-sterren

Lida, we wensen je hele fijne dagen in Wenen!Lida. S schreef: Dank jullie wel. We gaan zeker genieten. Mijn vriendin heeft alles geregeld. Kaarten voor een concert, entreebewijzen, rondvaart enz. Het enige 'vervelende' is: En als we weer terug zijn ga ik het 'probleem' aanpakken.
Lida heel veel plezier in Wenen. Geniet ervan. 
Geniet heerlijk in Wenen. Zo'n mooie stad, daar kun je even goed je zinnen verzetten............probeer alles los te laten, thuis komt het wel weer, in elk geval goed om te horen dat je een stuk rustiger bent geworden

Ik lees je laatste berichtje nu pas. Als het goed is zit je nu in een lekker warm Wenen. Geniet ervan!
Genieten doen we zeker. Maar het is wel vermoeiendpike schreef: Ik lees je laatste berichtje nu pas. Als het goed is zit je nu in een lekker warm Wenen. Geniet ervan!
- luka en kira
- 5-sterren

Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Genieten.... met hoofdletters. DOEN!!!Lida. S schreef: Genieten doen we zeker. Maar het is wel vermoeiend
De laatste tijd ben ik niet heel erg actief geweest op BP en heb deze toestand dus helemaal gemist.
Ik vind het heel erg voor je. Wat een nachtmerrie waarin je terecht bent gekomen.
Geniet van je welverdiende weekeindje weg
Ik vind het heel erg voor je. Wat een nachtmerrie waarin je terecht bent gekomen.
Geniet van je welverdiende weekeindje weg
-
lianneke
- 5-sterren

Haha Lida, komt door die grote pullen wijn hoor!Lida. S schreef: Genieten doen we zeker. Maar het is wel vermoeiend
Geniet er ten volle van Lida! Heb je zeker verdient!!.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk