Chendo , foto pagina 47

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderator: Lizzy

Re: Chendo, Pancreatitis

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ja er is zeker opluchting. Gelukkig eet hij wel als een bootwerker. Maar hij heeft de hele dag honger. In februari ga ik naar Tannetje om te kijken wat we nogimeer kunnen doen.
ik hoop alleen dat het afbouwen van de prednison goed gaat en dat hij geen terugval krijgt.
over een paar weken weer bloed prikken voor de leverwaarden
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

ik duim voor een, al is het een niet zo snelle maar voortzettende, vooruitgang.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik ben heeeeeel voorzichtig positief. De ontlasting van Chendo is weer zoals hij zijn moet, ondanks nu 5 dagen op 1 prednison per dag. Ook de ursochol ben ik af aan het bouwen.
Hij is iets levendiger en komt wat vaker uit zijn mand om te kroelen, en af en toe reageert hij als Balou aan het spelen is met iets.
hannabelgje
5-sterren
5-sterren

Bericht door hannabelgje »

Hij krijgt nu speciaal voer voor zijn pancreas toch? Eigenlijk wel logisch, als je geen voedingsstoffen uit je eten kan halen heb je geen energie. Duimen dat hij zich de komende dagen beter gaat voelen.
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Wat fijn dat het nog steeds de goede richting uitgaat. Succes stoere vent!
Cathelijn
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cathelijn »

Go Chendo! :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

tt-tjes schreef:Ik ben heeeeeel voorzichtig positief. De ontlasting van Chendo is weer zoals hij zijn moet, ondanks nu 5 dagen op 1 prednison per dag. Ook de ursochol ben ik af aan het bouwen.
Hij is iets levendiger en komt wat vaker uit zijn mand om te kroelen, en af en toe reageert hij als Balou aan het spelen is met iets.
Kijk dat gaat de goede kant op!
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

hannabelgje schreef:Hij krijgt nu speciaal voer voor zijn pancreas toch? Eigenlijk wel logisch, als je geen voedingsstoffen uit je eten kan halen heb je geen energie. Duimen dat hij zich de komende dagen beter gaat voelen.
Ja, hij krijgt nu half gekookt leverdieet en half carnibest pancres.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

En hoe gaat het met Chendo?
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Lief dat je er naar vraagt..

Het gaat iets beter, hij is nog wel erg moe, maar is wel iets opgewekter, al heeft hijzich vanavond niet laten zien. Zijn ontlasting is goed,, hij eet nog steeds goed. Prednison ben ik aan het afbouwen, hij zit nu 3 dagen op een half 5 mg tabletje. Verder de ursochol ook aan het afbouwen.Vandaag heeft ie heel even met zijn favoriete aapje rondgelopen.
Ik hou hem als een havik in de gaten dat hij verder opknapt, we bouwen echt heel langzaam af.
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

tt-tjes schreef:Lief dat je er naar vraagt..

Het gaat iets beter, hij is nog wel erg moe, maar is wel iets opgewekter, al heeft hijzich vanavond niet laten zien. Zijn ontlasting is goed,, hij eet nog steeds goed. Prednison ben ik aan het afbouwen, hij zit nu 3 dagen op een half 5 mg tabletje. Verder de ursochol ook aan het afbouwen.Vandaag heeft ie heel even met zijn favoriete aapje rondgelopen.
Ik hou hem als een havik in de gaten dat hij verder opknapt, we bouwen echt heel langzaam af.
Fijn dat het weer ietsjes beter gaat.Duim dat het zo opwaarts blijft gaan :duimen:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Zo fijn al die kleine stapjes vooruit...........ik duim nog wat door voor jullie. Krabbel voor die flinke vent.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

tt-tjes schreef:Lief dat je er naar vraagt..

Nou ja, hij is slechter geweest! Ik vind dit wel weer een beetje hoopvol.....
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik ook, want vanavond heeft hij wel een kwartier met Balou gespeeld. Niet uitbundig maar lekker klieren met een pluche beestje.
Daarna ouderwets als een wokkel op zijn rug liggen slapen. Kers op de taart toen hij daarna op schoot sprong om te kroelen.
Me is happy. :groupwave2:
hamada
5-sterren
5-sterren

Bericht door hamada »

Wat heerlijk om te lezen :circle:

Gesloten