Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Biggest Juice Challenge 2018
Hmmm we zullen het zien morgen. Ik heb em al klaarstaan.
Ik heb voor morgen gewisseld. Ik heb mijn favoriet in het programma gezet. Het ontbijt van dag 2. Die vond ik erg lekker. Heb ik morgen een elk geval 1 blend die ik echt lekker vind.
Vanavond het restant genomen van de lunch. Neem ik straks nog wel een appel. Ik moet zometeen richting zwembad.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Ik heb voor morgen gewisseld. Ik heb mijn favoriet in het programma gezet. Het ontbijt van dag 2. Die vond ik erg lekker. Heb ik morgen een elk geval 1 blend die ik echt lekker vind.
Vanavond het restant genomen van de lunch. Neem ik straks nog wel een appel. Ik moet zometeen richting zwembad.
is wel een uitgebreide site, vlgs mij is mijn risico overal hoogSiberienne schreef:Ah ja, ik ben juist de andere kant op aan het gaan, meer vezels, minder snelle suikers/koolhydraten, moeilijker verteerbaar eten om insuline pieken tegen te gaan. Ik merk dat ik erg zoekende ben, wat is nou gezond. Dat tussendoor snaaien leer ik al aardig af, en pak dan ook andere dingen (bv noten ipv een evergreen ed)
Ik ben aan het kijken naar de MAF methode, maar dat is twee weken helemaal geen koolhydraten, en dus ook GEEN fruit. En dan langzaam weer opbouwen. Nou hoef ik niet af te vallen, drink al geen frisdrank bv, het gaat mij meer om conditie op te bouwen na 3 jaar weinig sporten en steeds weer blessures. Ander uitgangspunt![]()
Oh ja, dit is MAF ; https://philmaffetone.com/what-is-maf/
Maar ik was verder aan het kijken volgens mij staat er echt veel info op, het is niet zo van de meeste sites dit is niet goed dit niet en wil je weten wat wel? Dan betalen, kort door de bocht.
en ik zie dat ze wat hoger in kh zitten dan kha, en dus ook peulvruchten niet uitsluiten. Zoiets was ik dus juist van plan als mijn eigen dingetje. Maar wel weer fruit toevoegen, zo heel veel eet ik er toch niet van.
Alleen dat sporten, ik hou van vol gas, maar ja geloof als ik dalijk weer eraan toe ben dat ik dat niet moet doen....dus daar ga ik wat meer over lezen op die site want dat zal ik even anders moeten doen dan
Ik heb gisteren als zelfbedachte sos 2 tomaten, een handje spinazie met 3 olijfjes, peper en zout geblenderd. Dat gaf me precies wat ik rond 16.00 uur nodig had. Het zal wel niet 'Jasonproof'
zijn maar ik voelde me er goed bij 
nou dat is toch heel vrij netjes hoorElf schreef:Ik heb gisteren als zelfbedachte sos 2 tomaten, een handje spinazie met 3 olijfjes, peper en zout geblenderd. Dat gaf me precies wat ik rond 16.00 uur nodig had. Het zal wel niet 'Jasonproof'zijn maar ik voelde me er goed bij
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Volgens mij is dat heel Jason-proof - is toch allemaal natuurlijk en zonder ladingen worst, kaas en kaiserbrötchen?Elf schreef:Ik heb gisteren als zelfbedachte sos 2 tomaten, een handje spinazie met 3 olijfjes, peper en zout geblenderd. Dat gaf me precies wat ik rond 16.00 uur nodig had. Het zal wel niet 'Jasonproof'zijn maar ik voelde me er goed bij
Pfffttttttt mijn laatste sap was echt heel weinig, 300 ml ofzo. Honger! Trek! Moe! Ik ben er weer even klaar mee voor vandaag, ik hoop dat ik vannacht eindelijk eens goed slaap, dat zou ook schelen.
Ja, dat had ik hier ook... en zenuwen voor morgen, dus ik heb uiteindelijk een halve portie zelfgemaakte courgette soup uit de vriezer gepakt.eelke schreef:Pfffttttttt mijn laatste sap was echt heel weinig, 300 ml ofzo. Honger! Trek! Moe! Ik ben er weer even klaar mee voor vandaag, ik hoop dat ik vannacht eindelijk eens goed slaap, dat zou ook schelen.
Heerlijk effe iets zouts en warms, nu weer terug mn bed in....
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Hier hadden we wel een flinke portie. Maar ik had ook wat meer kokoswater gebruikt en een restje kokosmelk erdoor gedaan. En mijn 'handvol' is altijd een ruime handvol. 
Smoothie van gisteravond was genoeg en vonden we lekker. Ben benieuwd naar de ochtend smoothie gezien de eerder beschreven ervaringen hier. Is volgens mij de eerste met granaatappelpitjes. De pitjes gisteren van de frambozen vind ik niet zo’n ramp.
Zo vroeg gaan slapen en nu uit mezelf ook vroeg wakker.
Zo even doornemen wat ik nog nodig heb voor de sappen t/m zondag ofzo, want m'n bananen raken oa al op.
Ik gebruik geen cocoswater, maar in het geval van gisteren wat meer yoghurt en een scheutje water. Maar da's dus niet genoeg compensatie...
Zo even doornemen wat ik nog nodig heb voor de sappen t/m zondag ofzo, want m'n bananen raken oa al op.
Ik gebruik geen cocoswater, maar in het geval van gisteren wat meer yoghurt en een scheutje water. Maar da's dus niet genoeg compensatie...
Waarom gebruik je geen kokoswater?
Trouwens ml zit in India, in het hotel : De juicebar !!
Trouwens ml zit in India, in het hotel : De juicebar !!
Zo, jouw man kan prima meedoen!
Ik lust geen kokos.
De granaatappel-erwten vind ik ook weer prima. Heb er wel wat meer munt in gedaan voor de smaak, want met al die erwten/spinazie/boerenkool/water leek het me anders flauw worden, maar hij smaakt prima.
Ik lust geen kokos.
De granaatappel-erwten vind ik ook weer prima. Heb er wel wat meer munt in gedaan voor de smaak, want met al die erwten/spinazie/boerenkool/water leek het me anders flauw worden, maar hij smaakt prima.
Ja en die hoeft dan geen juister schoon te maken!
Heb je dan wel een kokoswater geprobeerd? Ik vind dat wel een andere smaak hebben. Gewoon zo vind ik er niks aan, maar in de smoothie geeft het wel een lekker zoetje en frisje
Heb je dan wel een kokoswater geprobeerd? Ik vind dat wel een andere smaak hebben. Gewoon zo vind ik er niks aan, maar in de smoothie geeft het wel een lekker zoetje en frisje
Laatst gewijzigd door Kaio op do 11 jan 2018, 08:10, 1 keer totaal gewijzigd.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik doe de erwten/granaatappel vanmiddag pas. Heb nu eerst een heel lekkere als ontbijt. Dan kan ik er ff tegen voor het geval ik die erwten/granaatappel niet lekker vind. Ik heb nog een mandarijn, een appel en een banaan bij me. Dan kan ik kiezen. Vanavond ga ik een komkommer bakken met wat olijfolie en kruiden. Ff wat hartigers.
Veel succes weer vandaag. Dag 4 alweer!!
Veel succes weer vandaag. Dag 4 alweer!!
:
Heb je bevroren erwten granaatappels gebruikt?
En jij had niet van die stukjes ?eelke schreef:Zo, jouw man kan prima meedoen!
Ik lust geen kokos.
Heb je bevroren erwten granaatappels gebruikt?
Laatst gewijzigd door Kaio op do 11 jan 2018, 09:45, 1 keer totaal gewijzigd.