Margreet, geeft niks hoormargreet schreef: Ik schaam me rot,kom dus nooit in de kattenhoek tot nu
Allemachtig wat hebben jullie veel meegemaakt zeg.
Ik heb bewondering voor je hoor.
Een dikke knuffel voor jullie allebei,wat een kanjer die meid![]()
![]()
![]()
Maar verder is het idd. een nare periode en helaas is het nog niet over.
Noa is nu dan wel gewoon thuis en lijkt zich goed te voelen maar er komt een dag dat we moeten stoppen met de abpillen en dan zal pas blijken of deze tableten erin geslaagd zijn om de bacterien te stoppen...
Gisteren had ik het even gehad...Ze vertikt het om die pillen door te slikken en als ik niet goed achterin haar keel mik dan komt de pil er gewoon weer uit. De narigheid is dat die pillen zodra ze nat zijn uitelkaar vallen en ik dus weer een nieuwe pil moet pakken..Die pillen zijn ook niet gratis dus als ze zoals gisteren tot 3 keer toe 'm eruit mikt...dat is zo zonde en een hoop geestress...
Verder ben ik de hele dag bezig met haar...eet ze wel genoeg, ze moet die okugest binnen krijgen, de druppels tegen de pijn, de probiotica, ze moet drinken...haar littekens insmeren...Allemaal geen probleem ware het niet dat Noa dus geen blik of cb wil eten op dit moment, dat maakt het erg moeilijk om haar al die bovenstaande dingen binnen te laten krijgen.
En dit is niet de eerste keer dat ik wat mijn dieren betreft beter naar mezelf kan "luisteren" dan naar een da....Truus schreef: Zo zie je maar. Zelf je eigen gevoel volgen ookal zeggen Dierenartsen dat het anders moet. Het heeft geholpen, goed hoor!
Meid had voedselallergie, suikerziekte en geen eetlust/zin meer. Volgens de da een onbegonne zaak maar ik wou niet zomaar opgeven...Ben op internet gaan kijken, kwam carnibest tegen...Meid heeft geen voedselallergie meer, geen suikerziekte en eet met smaak