Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Toen ik gisterenavond het laatste rondje liep, was het echt heftig om te zien: op een paar kilometer afstand continue geflits. Ik kan me niet herinneren eerder zoveel bliksem achter elkaar te hebben gezien. Het hield maar niet op.
Gelukkig voor ons net niet boven ons hoofd dus niet al te veel water deze nacht.
Gelukkig voor ons net niet boven ons hoofd dus niet al te veel water deze nacht.
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het onweer ook op afstand gebleven, maar het was wel een spectaculaire lichtshow . Wel veel water. Maar dat is niet zo erg. Ondertussen onweert het hier nog steeds.
-
Paul_Barte
- 5-sterren

Iedereen goed geslapen in de regio Tiel

Mijn zoon zit zonder TV, internet en telefoon vanwege inslag in de centrale kast en de hoteltoren van van der Valk werd minimaal 4x getroffen.
Spookie spookie
Mijn zoon zit zonder TV, internet en telefoon vanwege inslag in de centrale kast en de hoteltoren van van der Valk werd minimaal 4x getroffen.
Spookie spookie
Vannacht was het even pittig met flink onweer en heul veul regen. Volgens de weersvoorspellingen gaat dat vanavond nog een keer gebeuren.
Zou zomaar kunnen want het is alweer knap benauwd.
Ik logeer bij mijn moeder en hier ook gisteren veel flitsen, gerommel en regen. Vandaag moet ik weer naar het noorden en dat wordt goed mikken wanneer ik het beste kan gaan.
Het was hier minder heftig dan een paar weken geleden, maar ging wel los.
Bij Steenbergen is de snelweg ondergelopen
Tis wel raak met de wateroverlast de laatste tijd.
Bij Steenbergen is de snelweg ondergelopen
Tis wel raak met de wateroverlast de laatste tijd.
Het regende binnen in huis vannacht. Opgezeten met handdoeken op de vloer. Stroom uitgevallen, gelukkig niet zo lang.
Het heeft uiteindelijk nog flink gespookt vannacht, heel veel water en heel veel licht. Ook een paar forse klappen onweer maar al met al viel het weer reuze mee. Nu schijnt de zon weer vol op. En zon willen we aangezien de net aangeschafte zonnepanelen. 
Viel mij gisteren alles mee in Deventer in verhouding tot de weersverwachtingen.wenche schreef: Krijgen hier in Deventer de volle laag dit keer volgens buienradar
Lekker wezen bbqen met de familie na een puzzeltocht door Deventer zelf.
Las vanmorgen wel dat daar in de buurt molen is afgebrand na blikseminslag :-(
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou, ik vond het er heftig aan toe gaan vannacht...
Inderdaad is er hier in de buurt een molen gesneuveld ja..
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Inderdaad is er hier in de buurt een molen gesneuveld ja..
Verstuurd vanaf mijn D5803 met Tapatalk
Ben gisteren rond een uur of half 9 vertrokken uit Deventer aangezien ik nog helemaal terug moest naar Groningen en vandaag weer aan het werk
Heb vannacht daar dus niet meegemaakt.
- Pauline
- 5-sterren

Op dit moment is het hier werkelijk stikheet...... Onvoorstelbaar, nog veel erger dan gisteren. Het heeft hier gisternacht wel gerommeld, maar echt heel erg onweer hebben we hier niet gehad.
- Angelique
- 5-sterren

Hier is het wel warm. Maar gewoon warm zeg maar, met fris windje.
Hier geen druppel water. Gelukkig, want het water van de vorige buien is nog niet helemaal weg.
Gisteravond samen met vriendlief en Nelson nog lang buiten zitten kijken naar het prachtige natuurgeweld een paar kilometer verder. Wat waren wij blij dat het niet boven ons dak hing.
Vanavond zal het hier weg komen denk ik. Het is niet uit te houden buiten. De paarden willen niet eens buiten staan.
Gisteravond samen met vriendlief en Nelson nog lang buiten zitten kijken naar het prachtige natuurgeweld een paar kilometer verder. Wat waren wij blij dat het niet boven ons dak hing.
Vanavond zal het hier weg komen denk ik. Het is niet uit te houden buiten. De paarden willen niet eens buiten staan.
Het is wel smerig hier hoor. Een uur geleden gedweild maar het is nog niet droog. Net de ventilator op de vloer gezet maar ook dat helpt niet echt.