Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Biscuit vast al.
Ik heb ook nog niet gereageerd, maar lees steevast mee. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ah toch niet zo' n gek idee dan, of eet ze niet omdat ze zich niet lekker voelt? Dat zou minder zijn.Erna schreef: Biscuit vast al.
Nee hoor...ze vast omdat ze moethannabelgje schreef: Ah toch niet zo' n gek idee dan, of eet ze niet omdat ze zich niet lekker voelt? Dat zou minder zijn.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat ik mij afvraag zijn er geen medicijne om de boel snel op te drogen? bij mensen namelijk wel*Dorothea* schreef: Nou volgens mij gaat Ukkepuk het gewoon redden. Hij was erg gretig vandaag, wilde graag drinken en liep lekker door de kist.
Mijn grootste zorg zijn nu de tieten van Biscuit die op spanning staan, hopelijk houden ze snel op met melk maken.
Vroeg ik me ook af. Ik hen hier indertijd galastop gekregen voor mn teef, maar die zat wel niet met wonden natuurlijk...conleeuw schreef: Wat ik mij afvraag zijn er geen medicijne om de boel snel op te drogen? bij mensen namelijk wel![]()
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ik denk ook aan bijvoorbeeld bromocriptine, wordt bij mensen ook gebruikt, ik dacht dat het ook bij honden kon, maar weet niet genoeg over wat wel en niet, dierenarts zal het wel weten, ik hoop dat Biscuit snel opdroog en de longetjes van ukkepuk ook, het is wel genoeg geweest zo denk ik... tochSieglinde schreef: Vroeg ik me ook af. Ik hen hier indertijd galastop gekregen voor mn teef, maar die zat wel niet met wonden natuurlijk...
ik praat even 1 keer voor Lizzy ze zijn vanmiddag begonnen met Galastop
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
ok, nou, dan zal het wel gaan werken binnekort, ik weet een beetje hoe het voelt, en ik had het lang niet zo erg als zij, arme drommelhenneke schreef: ik praat even 1 keer voor Lizzy ze zijn vanmiddag begonnen met Galastop
Ja, nood breekt wet. Tijd om af te bouwen is er domweg niet.
Ik duim dat ieder verder leed bespaard blijft.
Zijn de oogjes van de pups al open?
Ik duim dat ieder verder leed bespaard blijft.
Zijn de oogjes van de pups al open?
-
hannabelgje
- 5-sterren

Arme Biscuit, Zoë kreeg vorig jaar iets soortgelijks als galastop en werd er erg onrustig van. Maar alles beter dan die mastistus natuurlijk.
Hoop dat het goed gaat met opdrogen, ik geef momenteel zelf borstvoeding en kreeg het dringende advies om tzt vooral niet ineens te stoppen maar rustig aan af te bouwen omdat bij ineens stoppen de kans op ontstekingen groter is.
Ik ga er van uit dat jullie weten wat jullie doen hoor, het is gewoon een gedachte
Duimpjes blijven draaien!!!
Ik ga er van uit dat jullie weten wat jullie doen hoor, het is gewoon een gedachte
Duimpjes blijven draaien!!!
Kleine correctie, het middel dat we in overleg met Frank en Utrecht hebben in gezet is niet Galastop maar Contralac. Beide hetzelfde doel maar 2 verschillende werkzame stoffen. We moesten, het ging zo niet meer, Biscuit heeft weer enorme stuwingen
Uk heeft vandaag best goed gedronken en is ondanks alles een beetje aangekomen!
Ik ga even eten en daarna slapen.
Dikke knuffels aan iedereen, jullie zijn zo lief, zoals jullie meeleven
. Ik zeg het te weinig maar het is echt hartverwarmend zo lief jullie reageren. Had het al 100 keer willen schrijven maar mijn hersenen functioneren niet meer optimaal 
Uk heeft vandaag best goed gedronken en is ondanks alles een beetje aangekomen!
Ik ga even eten en daarna slapen.
Dikke knuffels aan iedereen, jullie zijn zo lief, zoals jullie meeleven
Lieve Lizzy jij hoeft niet aan ons te denken! Wij denken wel aan jullie! 
Hou je taai, ik duim voor Bisc haar tieten...dat dat maar vlot weer kleine tietjes mogen worden!
En Ukkie moet gewoon zo volhouden, dan gaat het vast goed komen.
Hou je taai, ik duim voor Bisc haar tieten...dat dat maar vlot weer kleine tietjes mogen worden!
En Ukkie moet gewoon zo volhouden, dan gaat het vast goed komen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Contralac had Zoë ook, in pilletjes. Toen had ze ook melk voor 9 pups....maar de pups ontbraken een soort van.
Zoë werd er erg pieperig van van die pillen. Maar ja die had geen pups en Biscietje wel natuurlijk.
Zoë werd er erg pieperig van van die pillen. Maar ja die had geen pups en Biscietje wel natuurlijk.