haha, ik kijk ondertussen en ze wil weer uit dr kennel!! ze verschonen aan weer want ze blijft poepjes doen..
echter, haar stollingswaarden PTT en APTT zijn niet goed (sterk verlengd) máár de fibrinogeen is dan wel weer oke (1. =onderwaarde) en beter dan eerder
drukken zijn wel goed (bloeddruk)
kortom, ze maken zich nog steeds ernstige zorgen over Bonnie en ze wil mij geen onterechte en valse hoop geven maar ze is voorzichtig iets positiever!!
ze had haar gisteren gezien rond 22 uur en toen was het erg kritisch allemaal. en eigenlijk had ze niet gedacht Bonnie vandaag nog te zien....
pffff....
verder vindt ze haar erg lief en reageert ze ook erg lief, vindt ze het fijn om over haar kopje geaaid te worden, als ze aandacht krijgt en geaaid wordt
terwijl Bon ook echt wel een hap durft uit te delen als ze dat `nodig vindt`, ahumm maar ze is zich heel erg bewust voor mijn gevoel dat deze mensen er zijn om haar te helpen. mijn gevoelige meisje
ze krijgt bouillonachtigs nu erbij gezet. heb ik over gehad en vond de internist wel goed idee om te proberen.. even afwachten
ik vergeet vast nog iets maar dat komt dan wel weer
even spanning laten afvloeien hier!!
mijn gevoel zegt positieve dingen!!
maar wel nog duimen nodig he dames en heren
en kaarsjes en hoop en positieve gedachten
blijkbaar werken ze he?!