Re: wat eten we vandaag... deel 36
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
fransbulletje
Speltspaghetti met ui-knoflook-tomaatjes-basilicum-rundertartaar, alles biologisch.
-
BusKay
Sorry, hoor maar het enige waar ik in geloof is het bio prijskaartje...fransbulletje schreef: Speltspaghetti met ui-knoflook-tomaatjes-basilicum-rundertartaar, alles biologisch.
Pas als het allemaal uit mijn eigen tuin komt dan ga ik overstag...
Sorry, maar isse mijn mening... ieder z'n meug...
Hier eten we Schnitzeltje, Salade van tomaat en komkommer met een oliedressing en kopytka.
Laatst gewijzigd door BusKay op vr 29 aug 2014, 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.
MarijeEnBoomer schreef: Ik denk dat sas kookt![]()
Pfieuw. Ik dacht echt dat er iets ergs was!-Saskia- schreef:![]()
![]()
think again!
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 36
Mijn lunch was, witte boterham met mayonaise, opgewarmde aardappel pure, plak ham en appelmoes
-
BusKay
[quote="Nadia"]
Mijn lunch was, witte boterham met mayonaise, opgewarmde aardappel pure, plak ham en appelmoes
Pindakaas hierbij? Echt? Kan ut eens proberen
Diner word. Lasagne met spinazie, gerookte zalm, met een saus van roux/slagroom kaas en kruiden. Per laag ook nog flinke lik crème fraiche. Kaas en Cherry tomaten erover. En ik rooster er zo nog wat pijnboom pitten bij. Het staat nu in de oven.
Diner word. Lasagne met spinazie, gerookte zalm, met een saus van roux/slagroom kaas en kruiden. Per laag ook nog flinke lik crème fraiche. Kaas en Cherry tomaten erover. En ik rooster er zo nog wat pijnboom pitten bij. Het staat nu in de oven.
Kliekjesdag. Restje groente, aangebroken zak diepvriesfrietjes, rookworst die bijna over datum is.
Volgens mij is het vreemde-combinatie-dag vandaag
Volgens mij is het vreemde-combinatie-dag vandaag
- Charlie Angel
- Moderator
Netjes volgens de schijf van 5 toch?Kim_S schreef: Kliekjesdag. Restje groente, aangebroken zak diepvriesfrietjes, rookworst die bijna over datum is.
Volgens mij is het vreemde-combinatie-dag vandaag![]()
Een appel. 8)
Ja dat is nou net het probleem geloof ikMaxi's 3-tal schreef: Netjes volgens de schijf van 5 toch?![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Het is pas een probleem als jij er een probleem van maakt.Kim_S schreef: Ja dat is nou net het probleem geloof ik![]()
Ooooh in dat geval... Eten we het hele weekend frietMaxi's 3-tal schreef: Het is pas een probleem als jij er een probleem van maakt.![]()
- Charlie Angel
- Moderator
Kim_S schreef: Ooooh in dat geval... Eten we het hele weekend friet![]()
Oh wacht, het wordt ook een probleem als manlief er een probleem van maakt.
Ik voorzie geen problemenMaxi's 3-tal schreef:![]()
Oh wacht, het wordt ook een probleem als manlief er een probleem van maakt.![]()