Ik zou anders niet weten waarom je je lengte-sper niet uit kunt schakelen. Neem aan dat je die eerst had ingeschakeld voor je het weiland indook en niet pas toen je vast stond?
Oh, wacht: Je blokkeert natuurlijk je middenbak om 4wd te rijden en je dwars-sper als je vastzit. Geen bochtjes genomen met ingeschakelde dwars-sper?
U praat chinees.
Ik heb in een ultieme poging om uit de blub te komen 'm op 4wd/low gezet. Toen we uit de blub waren wilde ik 'm er weer vanaf zetten en dat deed die niet meer.
Nadia schreef:
Kun je best nog een weekje blijven
Hoe warm is het daar?
Het is op dit moment (12:48 uur) 31 graden hier ;-) temperatuur is hier vrij constant tussen de 30 en 35 graden en ook 's avonds koelt het nauwelijks af. Het is dan ook niet voor niets tropisch eiland
Whoah, het voelt zo vroeg! Heb al gedoucht en puppies uitgelaten. Heb zo cursus, een hele dag, van half 9 tot 5 ik geloof nooit dat ik me zo lang kan concentreren, ben ik een bietje verleerd!
Zooooooooow, dat was bijna einde Oscar. Ik ging een klein stukje met hem fietsen. Fiets ik langs een zijweg, komt er een hele dikke bmw aan. Ik check dan altijd of ze mij gezien hebben, want ik heb dan wel voorrang, maar daar koop je niets voor als ze doorrijden. Ik dacht dat ie mij gezien had, dus ik fiets door. Nou, niet dus, hij remde op het laatste nippertje af, hij stopte echt 30 cm van Oscar af. En toen zag ik een telefoon aan zijn oor. Ik schrok me helemaal de rambam en heb wat lelijke dingen geroepen. Waarop hij zijn schouders ophaalde en al telefonerend door reed. Oscar was helemaal timide, die dacht dat ik boos op hem was. Ben met bibberende knieën doorgefietst, Oscar geruststellend dat ie heel braaf was.
Da's schrikken Ka !!! Klojo's met die telefoons !!! En die rijden altijd in van die patserbakken ...
OT: Gisteren met Jeppe naar de DA geweest. Conclusie geirriteerde keel van hoest, dus daar iets voor meegekregen. Verder heeft hij een rotte kies, dus volgende week kies verwijderen en gebit schoonmaken. Eerst een hartonderzoek om te kijken of hij de narcose wel aan kan
Ik ben hier erg moedeloos van het strontruimen. Foppe is weer fit. Bron heeft diarree maar kan het ophouden. Kleine beer loopt leeg en kan het niet binnen houden. Vannacht ziek en wel (ik dan) beneden geslapen en portier gespeeld. Blijkbaar was de nood zo hoog dat bij het lopen er al ontlasting uit is gekomen en als een beer loopt en er komt wat uit dan werkt de staart als een soort kwast. Heb net alles weer schoongemaakt. En alhoewel ik dit echt iets vind om uit te zieken de da maar een mail gedaan of ik wat kan komen halen.
Waar is eigenlijk Theo gebleven, ik mis hem al sinds de feestdagen.
Ik ben hier erg moedeloos van het strontruimen. Foppe is weer fit. Bron heeft diarree maar kan het ophouden. Kleine beer loopt leeg en kan het niet binnen houden. Vannacht ziek en wel (ik dan) beneden geslapen en portier gespeeld. Blijkbaar was de nood zo hoog dat bij het lopen er al ontlasting uit is gekomen en als een beer loopt en er komt wat uit dan werkt de staart als een soort kwast. Heb net alles weer schoongemaakt. En alhoewel ik dit echt iets vind om uit te zieken de da maar een mail gedaan of ik wat kan komen halen.
Waar is eigenlijk Theo gebleven, ik mis hem al sinds de feestdagen.
Sterkte voor Kleine Beer en voor jou !!
Ik zat het me ook al een tijdje af te vragen waar Theo is
Nynke schreef:
Da's schrikken Ka !!! Klojo's met die telefoons !!! En die rijden altijd in van die patserbakken ...
Ja het was flink schrikken. Nou ja, we zijn nog heel.
Beterschap voor jou en iedereen Kira. Ik benijd je niet, ziek zijn en berendiaree opruimen
Theo is afwezig sinds hij voor de zoveelste keer te horen kreeg dat ie veel te negatief was hier. Op het belgische herder forum heb ik nog een sporadische reactie van hem gezien.
Zo ik is weer terug. Die verdovingsspuiten doen pijn! Denk dat de hechtingen ook wel wat pijn gaan doen als de verdovingen uitgewerkt zijn. Hmmm Traumeel geslikt en alvast bij de hand houden.
Ben blij dat het achter de rug is.
En toen belde dochterlief dus op. "Pap... hoe moet ik m'n spijkerbroek wassen?". "Hoezo?". "Ik ben aangereden..."
Gloeiende, gloeiende...
Sorry dat ik het zeg, maar weer zo'n domme doos die zonder uitkijken en zonder richting aan te geven wegrijdt van een parkeerplaats naast een fietspad.