Ik zal thuis wel extreem raar aangekeken worden als ik met ananas thuis kom, ik eet iets al niet als het tegen ananas aangelegen heeft
Nu eens bedenken wanneer ik ga beginnen
Hannabelgje: super bedankt voor de bestanden echt top!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Ik moet zeggen dat me de smaak van ananas eigenlijk niet opvalt, laat staan dat ie overheerst. Dus het zou best kunnen dat je hem in de sapjes best lekker vindt. Kijk maar naar Borke, die vindt gember ook niet lekker maar dat shotje krijgt ze wel weg!marina schreef:Je hebt gelijk hoor Kaio, ik zal het eens proberen, misschien valt het mee.
Ik zal thuis wel extreem raar aangekeken worden als ik met ananas thuis kom, ik eet iets al niet als het tegen ananas aangelegen heeft![]()
Nu eens bedenken wanneer ik ga beginnenIk sport best heel veel dus hoop dat ik het vol hou op deze hoeveelheden.
Hannabelgje: super bedankt voor de bestanden echt top!

Ik lust bv helemaal geen banaan, maar in een smoothie is het geen probleem omdat je de banaan niet echt proeft, het geeft er gewoon een zoete smaak aan. Ik zou het gewoon proberen in je sap, maar misschien de eerste keer wat minder in verhouding er in doen. Is het trouwens echt de smaak of is het de textuur? Op enkele uitzonderingen na krijg ik echt geen fruit binnen, maar in een smoothie met wat bladgroen er bij gaat dat zonder problemen.marina schreef:Ik heb besloten om ook maar weer eens te gaan sappen. Vooral om een beetje te detoxen en minder wijn te drinkenen een paar minder is een leuk neveneffect!
Nu lust ik alleen echt absoluut geen ananas, wat zouden jullie als vervanging aanraden?
Hanna, ik stuur je zo even een bptje, zou heel graag de recepten ontvangen!

Een normale rode biet is ook klein, zowat het formaat van de kleinere appels.Borke schreef:@ Anne - de onderkant had ik al van die bietjes afgehaald. Het kan ook de verhouding zijn, want ik had geen gewone biet, maar mini-bietjes en misschien kan je 6 daarvan wel vergelijken met 1 1/2 biet.
Ik zit klaar voor mijn laatste sap van dag 3 en die vind ik het lekkerste van allemaal tot nog toe:
Berry Banana Crunch![]()
Morgen doe ik dag 4 en dat is o.a. Iets met heel veel sinasappels en ook wortels. Daar had ik er niet zoveel van, dus heb ik pastinaak genomen, ik ben benieuwd!
Morgen weer werken, eens kijken hoe dat gaat, want ik heb ook een afspraak bij een klant en dan is het ;astig als je steeds aandrang hebt om te plassen.
Mijn stoelgang gaat prima overigens, iedere dag een klein beetje en heel compact. Daar was ik wel bang voor, maar na de bemoedigende woorden van Kaio, durfde ik het wel aan. Dat blijkt terecht te zijn