Zo, nacht 2 is stukken beter gegaan! Ik was gisterenavond bekaf (

) en had geen zin om tot een uur of elf te gaan wachten om haar zo laat mogelijk nog te kunnen laten plassen. Dus om een uur of 10 zijn we naar bed gegaan. In de bench 2 piepjes en ze lag knock-out. Om half 12 werd ze wakker en ik sliep nog niet dus ff snel de tuin in. Netjes geplast en toen weer de bench in. Toen was ze duidelijk meer wakker maar na 4 piepjes ofzo weer in slaap. En slapen deed ze tot half 6 vanmorgen. Weer de tuin in en daarna weer terug naar bed. Om half 8 was ze wakker en zijn we er uit gegaan

Vandaag mag ze zich vermaken met haar baasjes want ik moet heel de dag werken
Dat eerste, dat geloof ik gelijk...Niet voor niets dat onze andere honden al volwassen waren toen ze in huis kwamen. Zeer bewust toen voor gekozen
Dat 2de, ik heb dat boek gelezen "een hondenleven lang etc."Dat leest allemaal heel leuk en heel makkelijk maar heb al gemerkt dat op papier en de werkelijkheid toch best verschillen. En inderdaad, daar krijg ik de zenuwen van

Dus boek aan de kant gelegt en voor nu 2 dingen eruit gepakt die mij/ons belangrijk lijken. Het aanleren van de naam en het contact maken met de baas. Zien we daar dat we wat bereiken kunnen we er wel weer wat bij gaan doen