naar de DA/weirdo slaapt
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: naar de DA
ja nee dat gebeurd niet hoor!!
Ik laat er niks zomaar injassen!!
Ik laat er niks zomaar injassen!!
Blijf er met je neus boven op staan!! 
Ik zou toch wel proberen om wat slaap te pakken..
't zal morgen best wel 'n lange dag worden en je wil goed uitgerust zijn wanneer je met je waslijst van vragen aan de gang gaat!
Ik zou toch wel proberen om wat slaap te pakken..
't zal morgen best wel 'n lange dag worden en je wil goed uitgerust zijn wanneer je met je waslijst van vragen aan de gang gaat!
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
truste
Ik hoop dat je nog en beetje geslapen hebt.
sterkte vandaag met de reis en in Utrecht!
We denken aan jullie
sterkte vandaag met de reis en in Utrecht!
We denken aan jullie
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
't is vroeg, maar jij ben ook vroeg op, dus ik duim, wens jou sterkte en hoop dat ze nu ook daadwerkelijk gaan testen op alle ook onwaarschijnlijke aandoeningen, lepto, en tekenziektes!! hoe dan ook, ik duim 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij is de nacht gelukkig doorgekomen
we gaan nu
we gaan nu
kom ook al heel vroeg in de morgen piepen hier.
och hoop echt dat Weirdo zich intussen veel beter voelt en zeker dat de koorts nu gezakt is.
een goeie rit straks en hopelijk zal het vandaag helemaal duidelijk zijn wat er nu precies aan de hand is.
heeeeeel veeeel sucses!!!!!
och hoop echt dat Weirdo zich intussen veel beter voelt en zeker dat de koorts nu gezakt is.
een goeie rit straks en hopelijk zal het vandaag helemaal duidelijk zijn wat er nu precies aan de hand is.
heeeeeel veeeel sucses!!!!!
Heel veel succes!!!
-
Mariska
- 3-sterren

- Contacteer:
Gelukkig is hij de nacht doorgekomen...ik wens jullie heel erg veel succes in Utrecht. Ik duim heel erg hard voor jullie!

Heel veel succes vandaag! Er wordt aan je gedacht en 't duimen houden we hier nog even vol! Zet 'm op!
Rachel.
Rachel.
succes vandaag, er wordt hier door geduimd!
-
macgirlie
- 4-sterren

- Contacteer:
Gelukkig is hij goed de nacht doorgekomen.
Heel veel sterkte vandaag en hopelijk krijg je nu eindelijk te horen wat je lieverd mankeert en wordt je niet weer met een kluitje het riet ingestuurd.
Heel veel sterkte vandaag en hopelijk krijg je nu eindelijk te horen wat je lieverd mankeert en wordt je niet weer met een kluitje het riet ingestuurd.
Je bent waarschijnlijk al in Utrecht. Heel veel sterkte vandaag en ik hoop op goed nieuws straks 
Tjongejonge, wat een spanning allemaal
fijn inderdaad dat Weirdo de nacht goed is doorgekomen. Er zullen hoogstwaarschijnlijk geen files staan in deze periode, dus ze zullen er al zijn.
Ik duim gewoon door.............
Ik duim gewoon door.............
Als het goed is zijn jullie er nu.
Gelukkig is het nu nog niet zo warm want het wordt een bloedhete dag vandaag.
Als denken aan positief werkt dat komt het zeker goed vandaag. Het is geweldig hoe iedereen hier met jullie meeleeft en aan jullie denkt.
Ben ik even blij dat ik niet naar Utrecht ben geweest met Zita.
Het grote cocktail zou hij eigenlijk dit jaar moeten hebben gehad,maar ik vaccineer niet meer vanwege haar insulten.
Gewoon niet over praten zou ik zeggen,ik denk ook niet dat ze er in deze toestand naar vragen. Misschien alleen naar weil omdat dat relevant kan zijn.
Ik hoop in ieder geval dat als jullie straks huiswaarts keren jullie iets wijzer en Weirdo iets beter is geworden.
Veel liefs.
Liliane.
Gelukkig is het nu nog niet zo warm want het wordt een bloedhete dag vandaag.
Als denken aan positief werkt dat komt het zeker goed vandaag. Het is geweldig hoe iedereen hier met jullie meeleeft en aan jullie denkt.
Ben ik even blij dat ik niet naar Utrecht ben geweest met Zita.
Het grote cocktail zou hij eigenlijk dit jaar moeten hebben gehad,maar ik vaccineer niet meer vanwege haar insulten.
Gewoon niet over praten zou ik zeggen,ik denk ook niet dat ze er in deze toestand naar vragen. Misschien alleen naar weil omdat dat relevant kan zijn.
Ik hoop in ieder geval dat als jullie straks huiswaarts keren jullie iets wijzer en Weirdo iets beter is geworden.
Veel liefs.
Liliane.