En een pak kaaskoekjes. Vanochtend al vlaai gehad op ‘t werk en een bounty. Morgen weer gewoon eten
Re: wat eten we vandaag... deel 41
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Maaltijd salade vd AH. Iets met geen puf om te koken..
En een pak kaaskoekjes. Vanochtend al vlaai gehad op ‘t werk en een bounty. Morgen weer gewoon eten
- CindyMayella
- 5-sterren

Ovenaardappeltjes, goed gevulde sla en varkenskophaas......
-
frodo quin
- 5-sterren

Rauwe wortel en witloof met een pindaburger (eigen uitvinding) en straks nog een soepje van broccoli en courgette. En om toch ook nog eens ongezond te doen: een paar zuurtjes en een stuk rijstmelkchocolade.
-
fransbulletje
Bij strandclub Zee op de Brouwersdam...echt zalige kibbeling
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ohhh, jummie! Wij aten ook altijd heel lekker kibbeling in de haven van Stellendam. Het smaakt aan de kust (en op vakantie) toch altijd net iets beter.
Ik ben op dit moment Toos Inspiratieloos. Van de Lidl een paar fijne en makkelijke (ook vegetarische) recepten meegenomen. Het zijn flinke hoeveelheden dus daar gaat de helft van in de vriezer voor de volgende keer.
Ik ben op dit moment Toos Inspiratieloos. Van de Lidl een paar fijne en makkelijke (ook vegetarische) recepten meegenomen. Het zijn flinke hoeveelheden dus daar gaat de helft van in de vriezer voor de volgende keer.
Hier suf en saai, maar wel snel klaar en hoog percentage van wie zn bordje goed leegeet (wegens snot en slecht eten is dat even nodig): sperziebonen (door de jumbo al in de vriezer gedaan), gebakken krieltjes (door de jumbo al voorgekookt), schnitzel (door de jumbo al geplet en gepaneerd).
Als toetje aardbeienyoghurt.
Als toetje aardbeienyoghurt.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
fransbulletje schreef:Bij strandclub Zee op de Brouwersdam...echt zalige kibbeling![]()
012.JPG
Haha wij aten dat zaterdag in Yerseke, ookyummie!
Vandaag stamppot veldsla en spekjes en ui enzo
- CindyMayella
- 5-sterren

Tagliatelle met spinazie a la creme en zalm.... zo lekker 
Soep. Zelf wat groenten lekker grof gesneden. Boterham erbij met een vegetarische frikadel van Beckers uit de oven. Zin in een beetje smerig eten.
- Pauline
- 5-sterren

Lizzy schreef:Soep. Zelf wat groenten lekker grof gesneden. Boterham erbij met een vegetarische frikadel van Beckers uit de oven. Zin in een beetje smerig eten.
Dat betekent bij mij altijd patat met een bamischijf en laat ik dat nou gisteren hebben gegeten met als voorafje (ja ja) een ijsje met een bolletje salted caramel en een bolletje chocolade.
- Pauline
- 5-sterren

En dan doen we vandaag maar weer (in onze ogen) gezond met kipdijvlees, rode paprika en ui gewokt samen met sperzieboontjes of bietjes, daar ben ik nog niet uit.
Oh heerlijk Pauline! Daar zou ik nou ook wel zin in hebben! Je hebt heerlijke vega bamihappen tegenwoordig. Lekker ijs toe is helemaal fijn!
- Pauline
- 5-sterren

Ik lust ijs wel als vooraf èn als toetje.....Lizzy schreef:Oh heerlijk Pauline! Daar zou ik nou ook wel zin in hebben! Je hebt heerlijke vega bamihappen tegenwoordig. Lekker ijs toe is helemaal fijn!
En als ontbijt en lunch en tussendoortjePauline schreef:Ik lust ijs wel als vooraf èn als toetje.....
- Pauline
- 5-sterren

Now we talk!Lizzy schreef:En als ontbijt en lunch en tussendoortje