Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.
Leo schreef:
de brievenbusdeksel stak raar omhoog toen ik er naar toeliep vanavond, weer een kuub reclamepost..... maar nee, het waren ontzettend veel lieve, hartverwarmende, leuke en persoonlijke kaarten voor onze beschuit! dank je wel lieve mensen, ik ken veel van jullie niet maar ben heeeeel blij met al deze steun betuigingen, ik ga lekker proberen wat te slapen, hoop op een rustige nacht met alle mooie kaarten nog voor me zal ik lekker slapen, morgen ga ik ze allemaal ophangen en een foto op Barfplaats zetten!
dank jullie wel, Leo
om het met je eigen woorden te zeggen Leo: World peace is possible. Namaste
MarijeEnBoomer schreef:
Dat klinkt voorzichtig positief!
Ik ga lekker de prinses uitlaten en dan gaan we voor een stressloze puppydag!
Dat kunnen we vast ook Liz
Vandaag weer op naar een nieuwe dag. Een dag waar Biscuit opknapt, de pups lekker rond gaan rennen en braaf hun flesje drinken en jullie kunnen genieten. Dat is mijn wens.
henneke schreef:
ik ga zo even Storm en Linga uitlaten en ga dan ook nog even die kant op om wat spulletjes te brengen wie weet lukt het vandaag om een filmpje te maken van het grut ik heb gister een poosje opgepast en voor de eerste keer ruim de tijd genomen om ze te bekijken en mensen wat zijn ze sterk en prachtig ik wil ze allemaal
Fijn om zo'n positief bericht te lezen en we duimen dat het herstel zich vandaag voortzet.
Succes met de zorg voor Biscuit en haar pups en geniet ook van het kleine spul