De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Tsr kan zijn want die komt tegenwoordig later dan vroeger. Maar hij komt nog steeds vrij snel.
Ze is in mijn ogen niet voldaan... Eergisteren en gisterennacht heeft ze gewoon een uur of langer gehuild. Niet te troosten met speen/op borst liggen/wiegen/...
Uiteindelijk heeeeel veel thee gedronken en dan heeft ze uiteindelijk toch wat kunnen drinken en is ze in slaap gevallen.
We zullen zien vanavond
Rapley wordt pas vanaf 6 maand gedaan in principe. Ze moeten goed kunnen zitten...
Gaan wij ook doen. Op het kdv gepureerd
Ze is in mijn ogen niet voldaan... Eergisteren en gisterennacht heeft ze gewoon een uur of langer gehuild. Niet te troosten met speen/op borst liggen/wiegen/...
Uiteindelijk heeeeel veel thee gedronken en dan heeft ze uiteindelijk toch wat kunnen drinken en is ze in slaap gevallen.
We zullen zien vanavond
Rapley wordt pas vanaf 6 maand gedaan in principe. Ze moeten goed kunnen zitten...
Gaan wij ook doen. Op het kdv gepureerd
Oh wat voel je je dan machteloos... Vervelend om te zien als je kindje ontroostbaar is. Succes en hopelijk wordt het snel beter!!!Sieglinde schreef:
Krampjes misschien?
Fedde krijgt een combi van Rapley en gepureerd. Ligt er echt even aan wat we eten, hoe het uit komt enz. Ik wilde volledig Rapley, maar toen hij zo ziek was en van kinkhoest verdacht bleef hij overgeven. Reflex van hoesten en overgeven ligt dicht bij elkaar bij die kleintjes, en ieder bonkje zorgde voor overgeven. Werd er moedeloos van, dus maar pureren. Nu zijn we weer langzaam begonnen en de overprikkeldheid lijkt over gelukkig. We doen nu dus een combi. Vaak even een bodempje geprakt of gepureerd leggen en daarna lekker kliederen. Mijn tandloze knaagt ook al een rijstwafel weg, komkommertje enz. Soms stikken ze wel voor je gevoel hoor, maar ik blijf erbij en heb altijd een glas water staan waar hij goed een slok uit kan drinken al. Dan spoelt het snel weg!
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Die kleintjes hebben nog een kokhalsreflex waardoor de kans op stikken erg klein is. Gepureerd eten geeft meer kans op stikken dan stukjes. Wij geven soms ook gewoon gepureerd hoor, ligt er maar net aan hoe het uitkomt. Maar als het kan geven we dus stukjes.
Ik heb een nieuw merk verzorgingsproducten mee.
Hoop dat deze aanslaan. Ze heeft een vrij droge huid. En vet haar
maar dat komt waarschijnlijk omdat ik niet specifiek shampoo gebruik voor der haar.
Vanaf nu dus wel. Corine de farme probeer ik nu. Niet 100% natuurlijk maar wel 95-98%(afh van welk product net). Zonder parabenen.
Wat gebruiken jullie?
Hoop dat deze aanslaan. Ze heeft een vrij droge huid. En vet haar
Vanaf nu dus wel. Corine de farme probeer ik nu. Niet 100% natuurlijk maar wel 95-98%(afh van welk product net). Zonder parabenen.
Wat gebruiken jullie?
Zwitsal
Wil als dit op raakt petit en Jolie proberen.
Wil als dit op raakt petit en Jolie proberen.
Urtekram. Dat was het meest hippy wat ik kon vinden en waar het makkelijkst aan te komen was.
In BE is dat wat moeilijker te vinden. Daarom de corine de farme momenteel. Is gewoon uit het kruidvatkoekje schreef: Urtekram. Dat was het meest hippy wat ik kon vinden en waar het makkelijkst aan te komen was.
Hier hebben ze dat ook bijna nergens in de winkels en de lokale natuurvoedingswinkel heeft alleen een enkel fleske grotemensenshampoo. Dus ik heb het gewoon online besteld en had gelijk genoeg kosten om voor gratis verzending in aanmerking te komen. De meeste webshops verzenden ook naar BE, al kost dat wel iets meer geld.
Zal ook vast wel een Belgische webshop zijn die dat heeft.
Ik vind de meeste 'verantwoorde' Verzorgingsproducten echt super vies ruiken. Sommige zelfs stinken.
Ik vind de meeste 'verantwoorde' Verzorgingsproducten echt super vies ruiken. Sommige zelfs stinken.
Ja, niet alles ruikt even prettig. Urtekram is ongeparfumeerd, dus ruikt naar niks. Vera ruikt dus altijd naar zichzelf ipv rare chemische luchtjes.
Het meest uitgebreide assortiment urtekram-baby hebben ze volgens mij hier en daar heb ik ook die van mij vandaan:
http://www.deonlinedrogist.nl/urtekram- ... &tab=brand
Vanaf 20€ (zit je zo aan) verzenden ze ook gratis naar BE!
Het meest uitgebreide assortiment urtekram-baby hebben ze volgens mij hier en daar heb ik ook die van mij vandaan:
Ow thx. Nu eerst ff het andere testen. Doet ze t daar niet goed op hier ff bestellenkoekje schreef: Ja, niet alles ruikt even prettig. Urtekram is ongeparfumeerd, dus ruikt naar niks. Vera ruikt dus altijd naar zichzelf ipv rare chemische luchtjes.
Ik gebruik alles van Weleda.
Rare slaappositie zulle