Nee, hij is leukFioon schreef:IMG_0864.JPG
Mijn sukkeltje
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Klopt hoor, een leuke lieve superhond is het maar soms een sukkeltjejoel schreef:Nee, hij is leuk!!!
Sinds ze achter wonen, vergeet ik ze altijd als we frietjes eten. Maar goed ook, ongezonde rommel. Maar vanavond voor het eerst in jaren weer eens een frietje gegeven. Nou, ze wisten nog wel wat het was hoor! En waar ze normaal vreselijk knoeien, ging dit schoon op!

- Border Bandit
- 5-sterren

Wat leuk!!!! 
Geinig
Af en toe een klein frietje kan vast geen kwaad toch?
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik zit voor mijn werk paar dagen in Genève. Bloedheet hier, hotel zonder airco. Vanavond met de gratis ov kaart even wat verkoeling gezocht op het meer. Scheelde iig iets.. en mooie plaatjes!
Frietjes zijn ook echt jummie. Zeker als je ze niet vaak krijgt.
Vandaag onze drol maar weer eens op de foto gezet. In de avond was het lekker buiten dus dat was dubbel genieten.
Vandaag onze drol maar weer eens op de foto gezet. In de avond was het lekker buiten dus dat was dubbel genieten.
- pearlsofpassion
- Moderator
Wauw, is dat in jullie tuin?
Hij staat er ook zo mooi te wezen in een prachtig decor. Knappe vent hoor.
Het is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!pike schreef:GeinigAf en toe een klein frietje kan vast geen kwaad toch?
Wow Siberienne, dat is een mooi plekje om voor je werk naar toe te moeten! Geniet er maar even van, heb je dik verdiend!
Aaaaah Tammo
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Het hoofdkantoor van mijn werk staat ook aan dit meer.... van de paar collega's die daar wel eens zijn geweest heb ik gehoord dat het er echt heel mooi is! Dus ondanks de warmte hoop ik dat je geniet!Siberienne schreef:Ik zit voor mijn werk paar dagen in Genève. Bloedheet hier, hotel zonder airco. Vanavond met de gratis ov kaart even wat verkoeling gezocht op het meer. Scheelde iig iets.. en mooie plaatjes!
Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stomsKaela schreef:Het is wel heel vet en zout voor zulke kleine vogels. Maar ach, een beetje pret in het leven is ook belangrijk!
Wow Siberienne, dat is een mooi plekje om voor je werk naar toe te moeten! Geniet er maar even van, heb je dik verdiend!
Aaaaah Tammo![]()
![]()
![]()
Wat ben je een knappert!
Nee hoor, dat is inderdaad stukken beter. Alleen als we friet van de snackbar of bezorg hebben, zit er natuurlijk zout over. Een ovenfrietje krijgen ze soms wel en die is dan zonder zout. Maar ja, net als voor ons mensen, ovenfriet is leuk, maar vette zoute rommel is beterpike schreef:Zout? nee dat lijkt me niet zo goed voor ze. Kan je niet een frietje zonder zout geven dan? Of vraag ik nou iets stoms
Niets menselijks is die papegaaitjes vreemd 
Dat is idd in onze tuin, ziet er zo beter uit dan in werkelijkheid hoor. Beetje verwaarloosd de afgelopen 3 jaar maar dat mag de pret niet drukken.pearlsofpassion schreef:Wauw, is dat in jullie tuin?
Na 4 dagen had meneer wel weer zin om mee te gaan wandelen. Volgens mij vond hij het wel leuk.