Geluksmomentje van de dag
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Geluksmomentje van de dag
Mijn geluksmomentje is al van gisteren, maar ik was superblij. Begin januari had ik als een van de laatste dingen de knoflookpers ingepakt in een van de haast 200 verhuisdozen
. Onze spullen gingen drie weken in de opslag en wij in die tijd naar een vakantiehuisje. Dat is echt een huis waar haast alle keukenspullen te vinden zijn, maar ik was even vergeten dat er geen knoflookpers is. Toen onze spullen in het nieuwe huis kwamen - waar wij voorlopig zullen kamperen - wist ik natuurlijk niet meer in welke doos het ding zat. Gistermiddag heb ik hem eindelijk gevonden, hoera! Geperste knoflook is veel lekkerder dan gesneden knoflook!!!
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Oh ik snap dit! Ik heb mijn knoflookpers wel meegenomen naar het vakantiehuisje gelukkig!Tanna schreef:Mijn geluksmomentje is al van gisteren, maar ik was superblij. Begin januari had ik als een van de laatste dingen de knoflookpers ingepakt in een van de haast 200 verhuisdozen. Onze spullen gingen drie weken in de opslag en wij in die tijd naar een vakantiehuisje. Dat is echt een huis waar haast alle keukenspullen te vinden zijn, maar ik was even vergeten dat er geen knoflookpers is. Toen onze spullen in het nieuwe huis kwamen - waar wij voorlopig zullen kamperen - wist ik natuurlijk niet meer in welke doos het ding zat. Gistermiddag heb ik hem eindelijk gevonden, hoera! Geperste knoflook is veel lekkerder dan gesneden knoflook!!!
Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Ik ben echt erg [emoji85] doe ik ook namelijk, en heb ik nu ookKaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie
Dat doe ik ook vaakKaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie
Wokpan wil ik ook nog wel eens meenemen en eigen kussens
Wij nemen ons koffiezetapparaat meedinky89 schreef:Dat doe ik ook vaak![]()
Ja eigen kussens ook altijd!dinky89 schreef:Dat doe ik ook vaak![]()
Dat hebben ze meestal wel, maar ja ik drink geen koffiepluk schreef: Wij nemen ons koffiezetapparaat mee
Kussens, messen, knoflookpers dusKaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie
- -Annemarie-
- 5-sterren

Kaio schreef:Ik neem altijd een of 2 messen mee op vakantie
Hahaha, zó herkenbaar.dinky89 schreef:
Dat doe ik ook vaak![]()
Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?Kaio schreef: Ja eigen kussens ook altijd!
Dat hebben ze meestal wel, maar ja ik drink geen koffie
Bleh!!
Eh nee, maar ik drink het ook nietpluk schreef:Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?
Bleh!!
Maar ik snap waar je heen wilt ....
En de waterkoker, altijd vol met kalk. Ik kom dus al binnen met een fles schoonmaakazijn en zorg ook dat de waterkoker helemaal fris is voor de volgende gasten, schrijf er subtiel iets over in het gastenboek. Als je dan nog eens in dat vakantiehuis komt merk je dat het geen ruk heeft geholpen natuurlijk!pluk schreef:Koffiezetter hebben ze wel, maar heb je die dingen weleens van binnen bekeken?
Bleh!!
Heerlijke Meneer heb je toch ook!-Annemarie- schreef:Hahaha, zó herkenbaar.Meneer neemt nog wel eens zijn Laguiole mee naar het restaurant voor als de messen te bot zijn.
![]()
Tanna schreef:En de waterkoker, altijd vol met kalk. Ik kom dus al binnen met een fles schoonmaakazijn en zorg ook dat de waterkoker helemaal fris is voor de volgende gasten, schrijf er subtiel iets over in het gastenboek. Als je dan nog eens in dat vakantiehuis komt merk je dat het geen ruk heeft geholpen natuurlijk!
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Whoohoo, weer een stapje dichterbij barfhalla

Wie zegt dat meisjes niet kunnen klussen?

Beetje trots op mezelf
ik moet alleen nog iets voor de achterwand bedenken... Ik heb nog tegels over van de badkamer, maar dat schijnt geen goed idee te zijn op een gipsen wandje... Iemand nog een idee?
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk

Wie zegt dat meisjes niet kunnen klussen?

Beetje trots op mezelf
Verstuurd vanaf mijn PRA-LX1 met Tapatalk