Welkom in het BP-café!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Welkom in het BP-café!

Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

eelke schreef: zo 26 okt 2025, 13:11 De subsidie van de gemeente is ongeveer de helft van de factuur. Die overigens aan het bedrijf wordt uitgekeerd dus ik hoef het niet voor te schieten en daarna terug te betalen.
De gemeente heeft de regeling weer uitbesteed aan het regionaal energieloket. Zij maken dus weer afspraken met de bedrijven, dat doen zij voor meerdere gemeentes.

Dat is natuurlijk wel fijn, dat je het niet voor hoeft te schieten. En de rest van de factuur kan je dan weer indienen voor de landelijke subsidie.

Maar goed, woensdag komen ze eindelijk langs en ze hebben een oplossing beloofd. Dat zie ik nog niet zo gebeuren maar ik ga het meemaken (uh ja, of niet ::) ).
Ik hoop van harte dat ze het dan ook goed voor je oplossen cq opnieuw of echt goed afdichten
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Mijn duimen draaien Eelke, dat ze je op een positieve manier zullen verrassen! Succes. [emoji8]
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Bericht door frodo quin »

Hopelijk is dat ook een goede oplossing.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Poahh, vandaag waren er dan eindelijk begripvolle mensen met verstand van zaken. Ze hebben een voor een de schroeven eruit gehaald en dicht geplakt. Een haalde vanuit binnen de schroeven eruit en de ander plakte hem dan vanuit buiten meteen dicht. Gat is mijn slaapkamer is gerepareerd, moet alleen nog geverfd worden.

As zaterdag komen ze terug, zodat ik niet nóg een dag vrij hoef te nemen, en gaan ze opnieuw isoleren. En dan op de luxe manier, voor een mooi prijsje, met raggelwerk zodat ik straks veel minder werk heb als ik gipsplaten ga installeren en ze vooral niet meer opnieuw hoeven schroeven want dat gaf mij echt geen goed gevoel meer.

Poeh, nog even zaterdag weer afwachten maar ik heb weer hoop. Zo jammer dat het bijna 3 weken heeft moeten duren voor ze ook maar met iets van een plan kwamen.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Klinkt positief Eelke!
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Nou dat klinkt beter! Ik ga hard duimen dat het nu goed komt :duimen:
- pien -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - pien - »

Dat zijn fijne berichten Eelke, hopelijk komt álles goed zaterdag!
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Inderdaad jammer dat het weer wachten was en natuurlijk in de eerste plaats dat het mis ging, maar het klinkt wel alsof ze het ook echt aan het oplossen zijn.
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Jaaa dan kom ik hier een rondje geven hoor!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Oh wat fijn Eelke! Het klonk wel vrij hopeloos en nu lijkt het toch goed te gaan komen. Ik snap je gevoel van “eerst zien…”, gelukkig is het snel zaterdag!
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

wat fijn :)
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

Nieuwe handschoenen gekocht. Mijn ‘dagelijks gebruik’ handschoenen waren op. Ik had ze al meer dan 10 jaar wat best goed is met oog op honden lijnen en slijtage enzo. Ik had nog gevraagd of het te repareren was maar dat werd te duur. Dan maar dezelfde opnieuw kopen was toch even slikken qua prijs. Krijg ik spontaan 20% korting want ‘trouwe klant’ ;) toch leuk!

Dit zijn ze;
IMG_8719.jpeg
IMG_8719.jpeg (59.9 KiB) 6084 keer bekeken
Aquillo
5-sterren
5-sterren

Bericht door Aquillo »

Siberienne schreef: vr 31 okt 2025, 13:51 Nieuwe handschoenen gekocht. Mijn ‘dagelijks gebruik’ handschoenen waren op. Ik had ze al meer dan 10 jaar wat best goed is met oog op honden lijnen en slijtage enzo. Ik had nog gevraagd of het te repareren was maar dat werd te duur. Dan maar dezelfde opnieuw kopen was toch even slikken qua prijs. Krijg ik spontaan 20% korting want ‘trouwe klant’ ;) toch leuk!

Dit zijn ze;

IMG_8719.jpeg
nou die kunnen wel tegen een stootje en lekker isolerend zo te zien. prijs ja is allemaal duurder geworden natuurlijk. 10 jaar is toch een mooie lange gebruiksperiode zou ik zo zeggen .
frodo quin
5-sterren
5-sterren

Wauw, 10 jaar is wel heel lang! Hopelijk gaan de nieuwe ook zo lang mee.
Siberienne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Siberienne »

frodo quin schreef: za 01 nov 2025, 08:24 Wauw, 10 jaar is wel heel lang! Hopelijk gaan de nieuwe ook zo lang mee.
Het is geitenleer op de binnenkant. Dit zijn ook handschoenen die gebruikt worden door het leger (zeggen ze). Hestra is een Zweeds familiebedrijf dat alleen maar handschoenen maakt. Ik word altijd hebberig in de Hestra winkel in Oslo ;). Ik heb lange smalle handen, best een grote maat dus maar zij hebben altijd wel iets dat past.

Plaats reactie