Jij denkt echt serieus dat wij zo'n vent zoeken Koek?koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer![]()
Wat heb je enzovoort....deel 499
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Wat heb je enzovoort....deel 499
-
Martine-Tom
Neuh ik ook niet, heb een hond die af en toe voor rotte lucht zorgt, katten die opdringerig zijn...ik mis niks 
Je wilde 'm zelluf. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Meneer liet een scheet'je'. En ging daarna eens een drukje doen, om mij te laten zitten. De strontlucht is nu blijven hangen in de kamer![]()
Ik gok op stinkblik-Annemarie- schreef:![]()
Wat heb je 'em gevoerd? ???
drukke dag gehad, aanhangwagen vol gemieterd en op de stort gedumpt. Nieuwe schuttingen in de beits gezet, 3 wassen gedraaid, opgehangen en droog weer opgevouwen (strijken doe ik niet aan
)
Nu lekker gedouched op de bank, heerlijk!
Morgen de nieuwe, 2e hands bank ophalen, zoooo zin in. daar kunnen we eindelijk echt met zijn 5en allemaal tegelijk op!
Morgen de nieuwe, 2e hands bank ophalen, zoooo zin in. daar kunnen we eindelijk echt met zijn 5en allemaal tegelijk op!
En hoe krijg je de bank weer droog dan, of heb je een afvoerputje in de kamer?zhiva schreef: drukke dag gehad, aanhangwagen vol gemieterd en op de stort gedumpt. Nieuwe schuttingen in de beits gezet, 3 wassen gedraaid, opgehangen en droog weer opgevouwen (strijken doe ik niet aan)
- Charlie Angel
- Moderator
Nee Koek, je mag hem helemaal zelf houden.koekje schreef: Iemand nog behoefte aan een vent? Rotte ingewanden komen er gratis bij.
Whaha, dat dacht ik ook!Mien 3-tal schreef: En hoe krijg je de bank weer droog dan, of heb je een afvoerputje in de kamer?
Had je het eerder moeten zeggenKim_S schreef: Whaha, dat dacht ik ook!![]()
Mien 3-tal schreef: En hoe krijg je de bank weer droog dan, of heb je een afvoerputje in de kamer?
euh, vergeten een komma te plaatsen....
lekker gedouched, (nu dus) op de bank en das heerlijk
- -Annemarie-
- 5-sterren

Mien 3-tal schreef: Buro in delen naar boven gesjouwd, alleenEne buurman iets teveel spulletjes gerookt, andere deed niet open. Werkschuw tuig! Nu ben ik warm. Moet bij een laminaatbeschermer eigenlijk de gladde of de ruwe kant boven? (Zo'n grote plastic plaat)
Mag ik even heel erg hard lachen.Ronald schreef: Ja.
Meneer -A- geeft dat ook altijd als standaard antwoord op een "of" vraag.
Ik ben inmiddels goed afgericht
Op een familiefeestje begin dit jaar maakte iemand zich er nog weer heel erg druk over, dat antwoord. Ik heb me zitten verkneukelen om de reactie.
-
cj
He koek, hij is van jou! K*T heb een dikke rechterhand vol met muggenbulten. Gezellig buiten eten......
Zag het te laatMien 3-tal schreef: Had je het eerder moeten zeggen![]()
Is er een ander antwoord dan?-Annemarie- schreef: Mag ik even heel erg hard lachen.![]()
![]()
![]()
Meneer -A- geeft dat ook altijd als standaard antwoord op een "of" vraag.![]()
Ik ben inmiddels goed afgerichtstel geen gesloten vragen meer.
![]()
Op een familiefeestje begin dit jaar maakte iemand zich er nog weer heel erg druk over, dat antwoord. Ik heb me zitten verkneukelen om de reactie.![]()
Ook zo eentje: Mag ik je een vraag stellen? Dat doe je al!