Ongelood is vast zoiets als light, beter gelood dus minder bewerkt enzo*Dorothea* schreef:
je kan beter diesel drinken![]()
Re: Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 575
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
nee ik bedoel prijstechnisch 
Moet je wel berekenen hoeveel je drinkt...ik geloof dat de riool belasting dan hoger wordt.*Dorothea* schreef: nee ik bedoel prijstechnisch![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik plas in m'n tankeelke schreef: Moet je wel berekenen hoeveel je drinkt...ik geloof dat de riool belasting dan hoger wordt.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Euh, ja!*Dorothea* schreef: Yolanthe![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja leuk heel veel goud omdoen in een sloppenwijkeelke schreef: Euh, ja!
-
Martine-Tom
dan kan ze beter aan het gas gaan*Dorothea* schreef: nee ik bedoel prijstechnisch![]()
Hee das mijn tekstMartine-Tom schreef: dan kan ze beter aan het gas gaan![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nou hierbij dan mijn mooie speldenkussen:

Wat mooi! Leuk stofje 
Zo, vanmorgen al wakker gebeld door een onbekend nummer zonder voicemail. Daarna op het gemak opgestaan, en als ontbijt een smoothie gemaakt (banaan, frambozen, andijvie, hennepzaad, sinaasappelsap, en de klapper, 2 halve perziken uit blik
) lekker zoet.
Ga zo lekker het bos in met de guppen, als ik ze wakker krijg. Gijs is nog niet van zijn plek gekomen sinds ik beneden ben, en heeft denk ik nog maar een half oog open gehad. Daarna ff poetsen, en dan staat er weer een vleeslevering op de stoep
Vanavond naar het paard, dus de komende dagen weer spierpijn denk ik .
Ga zo lekker het bos in met de guppen, als ik ze wakker krijg. Gijs is nog niet van zijn plek gekomen sinds ik beneden ben, en heeft denk ik nog maar een half oog open gehad. Daarna ff poetsen, en dan staat er weer een vleeslevering op de stoep
Vanavond naar het paard, dus de komende dagen weer spierpijn denk ik .
Blijf vandaag thuis van nn werk. Voel me al de hele week grieperig. Net niet ziek genoeg om ziek te melden. Maar ook niet fit genoeg. Denk combi hooikoorts/spierpijn en pien in de buuk zeg maar.
Sterkte en beterschap "Mara" !!! 
OT: Kiespijn wordt niet minder, antibiotica is dus niet afdoende, dus alsnog afspraak gemaakt voor kaakchirurg
Ik ben nogal een mietje
maar ik mag op vrijdag 9 mei. In de tussentijd krijg ik wel zwaardere pijnstillers

OT: Kiespijn wordt niet minder, antibiotica is dus niet afdoende, dus alsnog afspraak gemaakt voor kaakchirurg
Jakkes Nyn...Hoop dat de pijnstillers hun werk doen en de kaakchirurg een gezellige fijne arts isNynke schreef: Sterkte en beterschap "Mara" !!!
OT: Kiespijn wordt niet minder, antibiotica is dus niet afdoende, dus alsnog afspraak gemaakt voor kaakchirurgIk ben nogal een mietje
![]()
maar ik mag op vrijdag 9 mei. In de tussentijd krijg ik wel zwaardere pijnstillers
![]()
![]()
OT
theeleuten met Bp vriendin.....bere gezellig en snel weer doen!
Tomaten plant in de opvang gekregen en de honden lekkere snacks en kipfilet in de vriezer...kortom: iedereen weer blij
Nu snel een rondje met de honden en dan uitrusten.