Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Sh*t Hanna! 

Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 612
hannabelgje schreef: Heftige avond. Met Jip voor een second opinion geweest en bloedafname. Helaas wilden ze hem daar houden. Nu thuis zonder mijn Jip. [emoji22]
Wasabi vindt het ook niet grappig.
Nu wat eten en dan ff bankhangen.
OT: Morgen weer naar de fysio na mijn ochtendrit. Ben benieuwd wat zij zegt over die constante hoofdpijn
Voor iedereen die er wel wat kan gebruiken.......

-
hannabelgje
- 5-sterren

Net mijn moeder aan de foon gehad. Die vindt het stom dat ik met Jip naar een andere da ben geweest. Wat dat wel niet ging kosten. [emoji55]
- **Marjolijn**
- 5-sterren

- Contacteer:
Nynke pas op voor een pcmverslaving. deze heb ik ook gehad en daardoor krijg je juist hoofdpijn.Nynke schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
OT: Morgen weer naar de fysio na mijn ochtendrit. Ben benieuwd wat zij zegt over die constante hoofdpijn![]()
![]()
Ik slik nu 6-8 paracetamol 500 per 24 uur maar helpen doet het niet echt
![]()
![]()
je wordt hier afhankelijk van. Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen.
- Pauline
- 5-sterren

Ook moeders zijn niet altijd lief.hannabelgje schreef: Net mijn moeder aan de foon gehad. Die vindt het stom dat ik met Jip naar een andere da ben geweest. Wat dat wel niet ging kosten. [emoji55]
Dikke
Sterkte met Jip! 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dank jullie wel. Fijn dat het hier tenminste wel begrepen wordt.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Knuf voor Hanna en Nynke en Kira, en iedereen die er een kan gebruiken. Soms gaan de dingen bleh. 
Oh, dat zijn niet de leukste momentenhannabelgje schreef: Net mijn moeder aan de foon gehad. Die vindt het stom dat ik met Jip naar een andere da ben geweest. Wat dat wel niet ging kosten. [emoji55]
Net wakker en al op van de zenuwen. Om half 11 sollicitatiegesprek, voor een supergave baan. Ik moet en zal die baan krijgen!
Nu hopen dat het bedrijf daar ook zo over denkt...
Nu hopen dat het bedrijf daar ook zo over denkt...
-
hannabelgje
- 5-sterren

Slecht geslapen. Alle monsters hebben wel lief bij mij op bed geslapen.
Zometeen gaat mijn schoonzus naar Jip om hem barf te brengen. Brokjes eet hij niet en het blikvoer ook niet vrees ik. Ik heb maar een lekker hapje voor hem klaargemaakt.
Na het werk mag ik hem gaan knuffelen.
Zometeen gaat mijn schoonzus naar Jip om hem barf te brengen. Brokjes eet hij niet en het blikvoer ook niet vrees ik. Ik heb maar een lekker hapje voor hem klaargemaakt.
Na het werk mag ik hem gaan knuffelen.
Wat lief van je schoonzus Hannah! En na het werk zelf naar hem toe is ook wel heel erg fijn!
OT: vroeg wakker en opgestaan zodat ik voor het werk met Oscar kon fietsen. Ik was vergeten hoe onhandig dat is in het donker. Kwamen we ook nog zijn vriendinnetje tegen, toen ben ik maar even afgestapt, want die twee zijn zo gek op elkaar, daar kan ik niet zomaar langs fietsen.
Nu ligt ie rustig in zijn mand en borrelt zijn buik een groot concert.
OT: vroeg wakker en opgestaan zodat ik voor het werk met Oscar kon fietsen. Ik was vergeten hoe onhandig dat is in het donker. Kwamen we ook nog zijn vriendinnetje tegen, toen ben ik maar even afgestapt, want die twee zijn zo gek op elkaar, daar kan ik niet zomaar langs fietsen.
Nu ligt ie rustig in zijn mand en borrelt zijn buik een groot concert.
-
sella
Zo weer off naar Sneek, Buffel heeft dinsdag niet handig gedaan en nu staat hij net zo wiebelig op zijn benen als voor de operatie

Enige hoopvolle is dat hij met moderin wel beter loopt, dus dat het plaatwerk mogelijk niet stuk is.
Hij had het al krom getrokken en 3 schroeven eruit en scheef
Alles is al op maatje deense dog uitgevoerd omdat hij zo een enorm wilskrachtige hond is.
Soms is het helemaal niet handig als je een uber blije en actieve hond hebt in zulke gevallen
Enige hoopvolle is dat hij met moderin wel beter loopt, dus dat het plaatwerk mogelijk niet stuk is.
Hij had het al krom getrokken en 3 schroeven eruit en scheef
Alles is al op maatje deense dog uitgevoerd omdat hij zo een enorm wilskrachtige hond is.
Soms is het helemaal niet handig als je een uber blije en actieve hond hebt in zulke gevallen
- Angelique
- 5-sterren

Duimen voor Kim
. En voor yip dat die z'n barfhappie wel opeet