Re: wat eten we vandaag... deel 37
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Wij hebben hamburgers en patat besteld bij onze favoriete hamburger-tent. Helaas zijn ze afgelopen november verhuisd en zitten ze niet meer om de hoek in de Ierse pub. Nu moeten we (lees: Mijn Schatzi) met de fiets door de kou en de nattigheid om de bestelling af te halen. Ze bezorgen wel, maar ze hebben te lang nodig waardoor de patat slap gaat hangen.
-
Martine-Tom
Ik heb zoooooooveel zin in friet, en zoooooooo geen zin om te koken, maar heb me in kunnen houden, en nu staat er soep op het fornuis.
*Koekje soepstengel erin*Martine-Tom schreef: Ik heb zoooooooveel zin in friet, en zoooooooo geen zin om te koken, maar heb me in kunnen houden, en nu staat er soep op het fornuis.
Chili Sin Carne. Met guacamole (zelf gemaakt). Slaai erbij en Tortilla chips.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Klinkt goed!! Wanneer nodig je me uitLizzy schreef: Chili Sin Carne. Met guacamole (zelf gemaakt). Slaai erbij en Tortilla chips.
- Pauline
- 5-sterren

Speklapjes en gemengde sla en als toetje (dat moet ik nog gaan maken) chocolademousse van avocado.
Jij kan altijd aanschuiven!MarijeEnBoomer schreef: Klinkt goed!! Wanneer nodig je me uit![]()
- Angelique
- 5-sterren

Pannekoeken 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Kan je dan voortaan iets eerder je menu doorgevenLizzy schreef: Jij kan altijd aanschuiven!![]()
Dank u
Re: Re: wat eten we vandaag... deel 37
Bio-frietjes met frikandel en saté-kroket 
Ajam paniki (ja een bakje van c*n*m*x) en rijst van de c1000. Het was net eetbaar, maar niet voor herhaling vatbaar.
- Pauline
- 5-sterren

Chocolademousse met avocado is
vind ik. Heb het Eddie niet eens laten proeven... Volgende keer weer gewoon met mascarpone.
Ga trouwens wel proberen mascarpone van mijn kefir te maken, heb net vanmiddag het boek met allemaal recepten binnengekregen.
Ga trouwens wel proberen mascarpone van mijn kefir te maken, heb net vanmiddag het boek met allemaal recepten binnengekregen.
Erwtensoep met roggebrood en spek en een echte Bossche Bol als toetje. Nu maar even een bakje thee want ik ben een beetje misselijk....
Kan t me voorstellen Jantina! 
Vooral die Bossche bol achter de erwtensoep met roggebrood en spek
Hier vanavond pasta met brocoli, pesto, creme fraiche, ui, knoflook, geraspte kaas en
gekruide tofu blokjes.
Vooral die Bossche bol achter de erwtensoep met roggebrood en spek
Hier vanavond pasta met brocoli, pesto, creme fraiche, ui, knoflook, geraspte kaas en
gekruide tofu blokjes.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Pittige pompoensoep met stukjes kip erdoor en een stokbroodje bij.
Ohhhh, dat maakt mij heel nieuwsgierig! Een kefirboek?Pauline schreef: Chocolademousse met avocado isvind ik. Heb het Eddie niet eens laten proeven... Volgende keer weer gewoon met mascarpone.