Tante en mazzel gaan waarschijnlijk verhuizen naar deventer!!

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Tante en mazzel gaan waarschijnlijk verhuizen naar deventer!!

Lil

Bericht door Lil »

Radja schreef:Mijn tante wordt in augustus 79,was voorheen heel bedreven met mobieltjes,tablets en al haar computers.

Hoop morgen meer te horen over een bezichtiging. Ik denk zelfs dat het minder tijd gaat kosten wanneer ze in Deventer woont,telefonisch is het soms erg lastig om dingen uit te leggen. Gesprekken met thuiszorg ed zijn voor mij heel moeilijk,want iedereen heeft een zwaar Limburgs accent en dat begrijp ik niet,maar ook niet wanneer er met een Deventers accent wordt gepraat ::) :biggrin2:
2,5 uur heen 2,5 uur terug gaat ook enorm schelen. Mocht de woning doorgaan die wij op het oog hebben,is het 10 minuten op de fiets. En mocht ze achteruit gaan,dan is het voor iedereen prettiger wanneer ze dichtbij familie is.
En voor Mazzel is het idd de beste oplossing, kan ik hem in de gaten houden en evt naar de DA in dien nodig.

Mazzel wilt opeens geen kvv meer :-\ ,nu heeft tante bij Zoo plus volgens haar zeggen hoogwaardig blik besteld,geen idee welk merk,Peter heeft haar gesproken,maar ze wilde dat hij goed te eten zou krijgen,ook ivm met de metacam. Ik vind dit getuigen van verantwoordelijkheid :D ,ben daar echt blij mee! Ze zou het blik mengen met wat kvv,lijkt mij dat dat wel kan,toch?
Dat kan dat ze 'goed' blik heeft gevonden. Via Duitsland (en dus ook zooplus) heb je blik zonder granen erin. Ik zou dan blik mengen met kvv. Als dat gegeten wordt steeds minder blik erdoorheen.
Anneloog
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anneloog »

Ik volg nu al weer een tijdje dit topic en ben echt super blij met alle positieve ontwikkelingen die er in best korte snelle tijd gemaakt zijn. Echt top van jouw en je gezin maar ook top zoals je tante hersteld is en actief en verantwoordelijk bezig is met Mazzeltje. Het zou heerlijk zijn als ze dichter bij jullie zou kunnen komen wonen. Tav het niet willen eten van Mazzel, is dit niet het bekende uitprobeer trut gedrag wat katten heel goed kunnen spelen?
Ik weet niet in hoe vere je tante 'streng' kan en durft te zijn maar voorheen at mazzeltje zonder moeite zijn kvv dus als er geen gezondheids zaken zijn die hem de smaak ontnemen denk ik zelf dat hij misschien je tante beetje aan het bespelen is ;).
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Anneloog schreef:Ik volg nu al weer een tijdje dit topic en ben echt super blij met alle positieve ontwikkelingen die er in best korte snelle tijd gemaakt zijn. Echt top van jouw en je gezin maar ook top zoals je tante hersteld is en actief en verantwoordelijk bezig is met Mazzeltje. Het zou heerlijk zijn als ze dichter bij jullie zou kunnen komen wonen. Tav het niet willen eten van Mazzel, is dit niet het bekende uitprobeer trut gedrag wat katten heel goed kunnen spelen?
Ik weet niet in hoe vere je tante 'streng' kan en durft te zijn maar voorheen at mazzeltje zonder moeite zijn kvv dus als er geen gezondheids zaken zijn die hem de smaak ontnemen denk ik zelf dat hij misschien je tante beetje aan het bespelen is ;).

Dat trut gedrag had hij idd hier ook! mijn "schuld" ::) hij kreeg eerst boven zijn eten,paar x per dag. Maar na zijn operatie met dat kapje om,heb ik hem naast mij op de bank,zijn bakje eten gegeven :o ,om hem te kunnen begeleiden. Ging schoon op en hij bleef honger houden.Meneer bleef steeds langer bij mij in de huiskamer,dus zette ik dat bakje op de grond in de keuken en had het eten verhoogd naar 150gram en toen liet hij het staan,maar nam ik het bakje mee naast mij op de bank,dan ging het zo goed als bijna gewoon weer op. Ai,ai,ai,heb meneertje te verwend ;D ;D

Mijn tante kan niet streng zijn tegen dieren,die mogen alles bij haar,vroeger al en nu helemaal! Maar het gaat prima met hem,hij speelt veel vertelde ze,haalt kattenkwaad uit en slaapt heerlijk bij haar op bed in de huiskamer. Roen hij zijn vlees liet staan,heeft tante Mazzel de brokjes gegeven die ik er voor de zekerheid erbij had gedaan en daar eet hij wel van.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Mengen van blikvoer met kvv zou geen probleem moeten zijn aangezien die methode vaak wordt gebruikt om katten te laten wennen aan kvv.
Wordt wel erg nieuwsgierig welk blikvoer je tante heeft aangemerkt als hoogwaardig blikvoer want zeker op zooplus is er nogal een keuze ;)

Vind het in ieder geval een erg fijne ontwikkeling voor zowel jou, je tante als mazzel :D
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Donderdag 3 maart gaan Peter en ik een aanleunwoning in de binnenstad bezichtigen.

Wat het blikvoer betreft zei ze kijk maar op Zooplus heb ALLE met hoog vleesgehalte besteld :???: ,heb dus gekeken omdat ik dacht zal wal wat met vis,lam,rund,enz.zijn,maar ze heeft echt alle merken besteld!!

Heb haar ook nog de inhoud van de kattenbak laten bekijken,maar daar zaten gewoon mooie drolletjes in en klonten van plasjes. Geen diaree ofzo.
Ik heb ook geopperd om Mazzel naar buiten te laten wanneer hij dat wilt,meer beweging,evt gras eten,maar daar vindt ze het weer te slecht voor! Was wel 1 van de eerste dingen die hij deed toen hij vorige week thuiskwam.Er zat voorheen een kattenluikje,maar die is dichtgetimmerd,te veel tocht!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Oh, wat zou dat fijn zijn voor je als je tante zo lekker dichtbij woont.
Ik hoop dat het allemaal door gaat voor jullie.
Lil

Bericht door Lil »

Alle merken??? Jeetje Mazzel moet wel heel oud worden... Dat is veel!!!
Radja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Radja »

Lil schreef:Alle merken??? Jeetje Mazzel moet wel heel oud worden... Dat is veel!!!

Tja van alle hoogwaardige heeft ze blikjes besteld! Ik heb een paar keer gevraagd welk merk,was steds ALLE merken met hoog vleesgehalte. Maar zo gek is dat bij haar niet hoor! Van de Lidlbrokjes en Felix was daar ook een gigo voorraad en toen ik een kast opentrok stonden er zeker 30 blikken met natvoer,merk mij onbekend!
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Ach, er is altijd wel een dierenasiel blij mee, mocht Mazzel het niet allemaal op kunnen! :biggrin2:
Tanna
5-sterren
5-sterren

Bericht door Tanna »

Mooi dat het allemaal zo voorspoedig gaat, 3 maart wordt vast een groot succes!
Mowgli
5-sterren
5-sterren

Bericht door Mowgli »

Wat enorm fijn dat het zo goed gaat met je tante en met Mazzel, en dat er uitzicht is op een aanleunwoning in Deventer. Ik vind het echt geweldig wat je (jullie) voor j tante en Mazzel hebt (hebben) gedaan. Respect :-*
doranto
5-sterren
5-sterren

Bericht door doranto »

Ik heb dit topic vanochtend pas gezien en vrijwel in een keer uitgelezen! Wat een mooi verhaal en met een goede afloop ook nog! Dat zou als boek of film niet misstaan. :D Het was heerlijk om te lezen en petje af voor jou Radja! Geweldig gedaan! Je bent een schat :-*

Plaats reactie