Als je echt een flauwte hebt, gun jezelf dan gewoon een handje nootjes of een appel of zo. Er staat niemand klaar om je af te knallen als je je niet precies aan het schema houdt!eelke schreef:Nee ik heb het nog nooit geprobeerd.
Poeh. Vanmorgen om 7.00 de eerste en om 12.00 de tweede. Om 15.00 alleen 100 gram gesneden verse ananas uit de supermarkt, dus ik heb nu hongerrrrr!! Maar dan is de avond nog zo lang...
En ik liet net Joep uit en toen stapte er iemand uit de auto met iets van een shoarma schotel...![]()
En morgen gaan we frietjes eten bij mijn moeder bedacht ik mijn sap mee te nemen, en dan gewoon een handje friet te nemen voor het meedoen, maar ik weet het zo net nog niet. Dat is inderdaad het moeilijke, er komt altijd wat tussen...
Biggest Juice Challenge 2018
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Re: Biggest Juice Challenge 2018
Ja. Alleen heeft mijn hoofd het niet over appels of notenAnne in Zweden schreef:Als je echt een flauwte hebt, gun jezelf dan gewoon een handje nootjes of een appel of zo. Er staat niemand klaar om je af te knallen als je je niet precies aan het schema houdt!
Goed, oh ja, eerste sapje van deze week nu. Waar ik maandag ook zo vol van zat. Misschien is het mijn redding.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

eelke schreef:Ja. Alleen heeft mijn hoofd het niet over appels of noten![]()
Goed, oh ja, eerste sapje van deze week nu. Waar ik maandag ook zo vol van zat. Misschien is het mijn redding.
Denk aan morgen. Morgen mag je frietjes. Vandaag nog even sterk zijn, en trots op je doorzettingsvermogen!
Anne in Zweden schreef:
![]()
Denk aan morgen. Morgen mag je frietjes. Vandaag nog even sterk zijn, en trots op je doorzettingsvermogen!
Jaaaa maar nog 24 uur nee zeggen voor een handvol friet, pfffttttt....
Het hielp ook niet dat ik naar de supermarkt moest voor komkommer, banaan en cacao. Kwijlend voor het schap met bakproducten gestaan. Waar de cacao ook niet bleek te liggen dus stond ik er extra lang te zoeken
Ik ga morgen echt beginnen, dag 1, heb er ergens zin in
Vandaag nog wat weggewerkt maar heb nog steeds over maar ja Das was wel een bakkie slaai zeg maar...
Vandaag nog wat weggewerkt maar heb nog steeds over maar ja Das was wel een bakkie slaai zeg maar...
ja, dat herken ik ook.eelke schreef:
Het hielp ook niet dat ik naar de supermarkt moest voor komkommer, banaan en cacao. Kwijlend voor het schap met bakproducten gestaan. Waar de cacao ook niet bleek te liggen dus stond ik er extra lang te zoeken
mooi, lekker en gezond.Kaio schreef:Ik ga morgen echt beginnen, dag 1, heb er ergens zin in![]()
Vandaag nog wat weggewerkt maar heb nog steeds over maar ja
20180111_125130.jpg
Das was wel een bakkie slaai zeg maar...
BooohhhKaio schreef:Ik ga morgen echt beginnen, dag 1, heb er ergens zin in![]()
Vandaag nog wat weggewerkt maar heb nog steeds over maar ja
20180111_125130.jpg
Das was wel een bakkie slaai zeg maar...
Zal het ontgiften zijn? Nou ja dan gebeurt er in ieder geval wel iets in mijn lijf
We gaan vanaf morgen 2 smoothies per dag doen en dan 1 lichte maaltijd. Zaterdag dan uiteten bij een chique italiaan, GEEN pizza
Maar denk dat het dan leuk blijft om te blijven volgen en het scheelt inderdaad sowieso al. Bedoeling is wel dat we inderdaad niet snaaien, geen suiker en weinig alcohol. Zaterdag ga ik bv wel een glaasje wijn drinken maar ik trek er thuis geen een open
Heb op internet nog wat meer variatie smoothies gezocht en ga hetgeen er in de vriezer ligt met wat variatie aanvullen
Banaan/kokosmelk/1 tl cacao/handje spinazie
Amandelmelk/lijnzaad/blauwe bessen/boerenkool/sinaasappel/acai poeder
Spinazie/banaan/mango/kokoswater/zonnebloempitjes
Appel/havermelk/havervlokken/kaneel/lijnzaad
Andijvie/avocado/banaan/havermelk
Avocado/banaan/amandelen/amandelmelk/lijnzaad
Spinazie/banaan/sesamzaadjes/kokoswater
Mango/avocado/verse gember/kokosmelk
Zoiets denk ik
We gaan vanaf morgen 2 smoothies per dag doen en dan 1 lichte maaltijd. Zaterdag dan uiteten bij een chique italiaan, GEEN pizza
Heb op internet nog wat meer variatie smoothies gezocht en ga hetgeen er in de vriezer ligt met wat variatie aanvullen
Banaan/kokosmelk/1 tl cacao/handje spinazie
Amandelmelk/lijnzaad/blauwe bessen/boerenkool/sinaasappel/acai poeder
Spinazie/banaan/mango/kokoswater/zonnebloempitjes
Appel/havermelk/havervlokken/kaneel/lijnzaad
Andijvie/avocado/banaan/havermelk
Avocado/banaan/amandelen/amandelmelk/lijnzaad
Spinazie/banaan/sesamzaadjes/kokoswater
Mango/avocado/verse gember/kokosmelk
Zoiets denk ik
Ik ga 1 week de recepten volgen en daarna ook toevoegen. Mango wilde ik ook gaan kopen.
De Bleu 'N Green Protein Queen vind ik drinkbaar. Niet echt lekker, maar ik had me aan erger verwacht na de reacties hier.
De Bleu 'N Green Protein Queen vind ik drinkbaar. Niet echt lekker, maar ik had me aan erger verwacht na de reacties hier.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ze staan weer klaar voor morgen. Nu vlug mijn bedje in.
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb mijn blends voor vandaag wel wat aangepast. Ik heb deze ochtend de blueberry kale & cashew crunch, maar daar heb ik havermelk (wat is die lekker zeg!) door gedaan ipv kokosmelk. Voor de lunch heb ik de mint-choc tahini beaney gemaakt, maar de tahini vervangen door almond/coconut butter. Omdat ik steeds de meeste moeite heb met mijn blends tijdens de middag maar de (denk ik) lekkerste meegenomen als lunch. Ik hoop dat het vandaag dan wat makkelijker gaat. Tot nu toe niet echt blij met dit programma. Maargoed de weeegschaal maakt mij hopelijk wel blij maandag.
Succes weer iedereen vandaag. We zijn alweer op dag 5!!!
Haha, ik ga ze ook omdraaien, maar da's vooral omdat die chocolade geen groente bevat, en die van de middag wel. En ik dus vanavond ergens eet en er dan echt niet geloofd wordt dat ik gezond bezig ben met een banaan en een dadel
dus dan maar een groener sapje mee.
Heb wel zin in die chocolade, lijkt me milkshake achtig!
hannabelgje schreef:Ik heb mijn blends voor vandaag wel wat aangepast. Ik heb deze ochtend de blueberry kale & cashew crunch, maar daar heb ik havermelk (wat is die lekker zeg!) door gedaan ipv kokosmelk. Voor de lunch heb ik de mint-choc tahini beaney gemaakt, maar de tahini vervangen door almond/coconut butter. Omdat ik steeds de meeste moeite heb met mijn blends tijdens de middag maar de (denk ik) lekkerste meegenomen als lunch. Ik hoop dat het vandaag dan wat makkelijker gaat. Tot nu toe niet echt blij met dit programma. Maargoed de weeegschaal maakt mij hopelijk wel blij maandag.
Oo je hebt nog niet skiekum op de weegschaal gestaan?
Wat een discipline zeg! Dat gaat mij niet lukken
Vandaag, mij eerste dag begint al goed
Maar ik heb van die dagen dat ik wakker wordt en alles doet pijn
Dat gezegd hebbende, gister na een gesprek met iemand toch tot de conclusie gekomen dat ik binnenkort echt moed moet verzamelen om naar de ha te gaan en echt aandringen tot een echt reuma onderzoek
Nou dat terzijde dus ik ga vandaag wel straks vol goede moed de smoothies van maandag maken voor mij en hopen dat ik ze lekker ga vinden en me kan inhouden op een dag als vandaag. Naja ik weet waarvoor ik het doe, dus die motivatie heb ik alvast
Laatst gewijzigd door Kaio op vr 12 jan 2018, 08:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Die ga je vanavond meenemen, zo van kijkeelke schreef:Haha, ik ga ze ook omdraaien, maar da's vooral omdat die chocolade geen groente bevat, en die van de middag wel. En ik dus vanavond ergens eet en er dan echt niet geloofd wordt dat ik gezond bezig ben met een banaan en een dadeldus dan maar een groener sapje mee.