Vanmorgen dus met noa terug naar de kliniek...
Ze hebben een nieuwe rontgenfoto gemaakt, gelukkig ging dat zonder narcose! Het ziet er goed uit! De arts was een beetje bang geweest dat 1 longkwab misschien beschadigd zou blijven maar alles had zich goed hersteld! Alles was goed en duidelijk zichtbaar, dat was op de foto's eerder wel anders.
Dus we hoeven geen nieuwe abkuur te gaan volgen en ze hoeft ook niet terug voor nog een controle!! Vanavond krijgt ze dus de allerlaatste pil....Vanaf nu moet ik Noa dan heel goed in de gaten gaan houden, dat ze niet sneller gaat ademen, lusteloos word, minder eten dat soort dingen. Nog even spannend dus.
Verder heb ik een hele preek gekregen over het eten dat ik Noa geef

Verkeerde eiwitten, slecht verteerbaar, te korten op lopen etc. Ze raadde met klem aan om Noa toch aub voor 4 weken alleen maar brok te gaan geven, een goeie brok graag, want dat zou haar diarree zeker verhelpen. Op mijn vraag wat zij dan een goede brok vond kwam ze met Hills/Eukanuba aan...Tja heb ik gezegt dat vind ik dus geen goeie brok. Als er brok gevoerd word dan is dat Nutro, nou dat kon er net mee door

Natuurlijk heb ik haar, haar verhaal laten doen maar heb daarna aangegeven het er niet meeeens te zijn....
Verder is Noa zelfs iets te dik nu, ze woog toen ze ziek werd 3,8 kilo..Vandaag woog ze 5,3 kilo. Heel grappig was dat je op de rontgenfoto's zo goed dat verschil zag...Op de foto van november zag je een dun laagje vet om haar ribben heen, nu was dat beduidend meer....We gaan dus iets minder voeren. Ze deden het daar voorkomen alsof Noa echt een tientonner is geworden en het mij heeeeel veeeeel moeite zou gaan kosten om dat er weer af te krijgen. Volgens mij valt het allemaal wel mee, ok er zou ong 1kilo af mogen en dat gaan we dan ook proberen

Ghighi..Wat zouden ze dan wel niet van Tobias vinden, ik gok dat die rond de 10 kilo zit
Maargoed, voor nu zijn we opgelucht en blij dat we geen abpillen meer hoeven te geven! Nu hopen dat Noa gewoon beter is en blijft