zimba/min of meer uitslag..
Moderator: Lizzy
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: zimba/min of meer uitslag..
dan ga ik dat halen, die poeder...
oke, ook eerst zijn prakje koken....heb dat al eens gedaan maar misschien te snel opgegeven..
zimba weegt 25 kg..
oke, ook eerst zijn prakje koken....heb dat al eens gedaan maar misschien te snel opgegeven..
zimba weegt 25 kg..
Berre krijgt nu sinds vorige week "wildmix kattenversie van Bandit" bij, niet te veel want dan poept hij steentjes, 't is heel fijn gemalen, misschien is dat wat voor Zimba.
Berre at destijds gebakken (steeds lichter gebakken in een antikleefpannetje met een mespuntje margarine) paardenbiefstuk (daarvan waren z'n hoopjes natuurlijk niet echt vast maar z'n maag kon het wel aan) en onder dwang om de medicijnen niet op een lege maag te moeten geven Hill's Canine/Feline A/D (voer voor herstellende dieren, verkrijgbaar bij de DA) 't is een gepureerd voer wat lijkt op smeerpaté.
Ik zie zo'n problemen nu zo (maar ik weet niet of 't kant nog wal raakt)
Als de maag haar werk niet kan doen komt er foutieve, slechte, half verrotte voeding in de darmen die daardoor héél zwaar belast worden en na een tijd ook ziek worden..........
Berre at destijds gebakken (steeds lichter gebakken in een antikleefpannetje met een mespuntje margarine) paardenbiefstuk (daarvan waren z'n hoopjes natuurlijk niet echt vast maar z'n maag kon het wel aan) en onder dwang om de medicijnen niet op een lege maag te moeten geven Hill's Canine/Feline A/D (voer voor herstellende dieren, verkrijgbaar bij de DA) 't is een gepureerd voer wat lijkt op smeerpaté.
Ik zie zo'n problemen nu zo (maar ik weet niet of 't kant nog wal raakt)
Als de maag haar werk niet kan doen komt er foutieve, slechte, half verrotte voeding in de darmen die daardoor héél zwaar belast worden en na een tijd ook ziek worden..........
kun je Renske kopen bij jou?? Anders heeft volgens mij Rob's dierenshop aan de Slinge het 
Ja meis, we hebben het er in de oto al over gehad, ik weet het ook niet
Ik hoop dat Zimba opknapt met gekookt voer !!
Ja meis, we hebben het er in de oto al over gehad, ik weet het ook niet
Ik hoop dat Zimba opknapt met gekookt voer !!
hoop dat het werkt gekookt voer
- Charlie Angel
- Moderator
Jeetje Ellen, nu ben je nog geen steek wijzer, wat vind ik dit vreselijk kl*te voor je.
Ik heb geen tips voor je, maar wil je wel laten weten dat ik aan jullie denk.
Een hele dikke knuffel voor Zimba.

Ik heb geen tips voor je, maar wil je wel laten weten dat ik aan jullie denk.
Een hele dikke knuffel voor Zimba.
wat balen allemaal weer zeg pff, daar word je allemaal niet vrolijker van
ik hoop dat er snel een oplossing komt voor zimba
heel veel sterkte
ik hoop dat er snel een oplossing komt voor zimba
heel veel sterkte
- *Nikki*
- 5-sterren

Ik weet precies hoe je je voelt Ellen, je weet nog geen moer. Balen zeg.
Ik zou ook beginnen gaan met koken. Ik weet niet hoelang je het de vorige keer hebt geprobeerd?
Werkt het niet kan je iets anders proberen zoals Karin zegt Renke. Helaas werkte dit allemaal niet bij mijn Luna maar als je het niet probeert weet je het nooit denk ik. Het zou misschien gewoon aan de voeding kunnen liggen denk ik dan maar. Niet voor iedere hond is rauw het beste helaas.
Luna zit nu op Dog Lovers Gold brokken en ja ik ben het er niet mee eens maar voor Luna is dit goed en heeft ze geen maag en darm klachten meer. Hypoalergeen heb ik nooit geprobeerd maar dat is omdat DLG natuurlijker is van brok.
Ik zou ook beginnen gaan met koken. Ik weet niet hoelang je het de vorige keer hebt geprobeerd?
Werkt het niet kan je iets anders proberen zoals Karin zegt Renke. Helaas werkte dit allemaal niet bij mijn Luna maar als je het niet probeert weet je het nooit denk ik. Het zou misschien gewoon aan de voeding kunnen liggen denk ik dan maar. Niet voor iedere hond is rauw het beste helaas.
Luna zit nu op Dog Lovers Gold brokken en ja ik ben het er niet mee eens maar voor Luna is dit goed en heeft ze geen maag en darm klachten meer. Hypoalergeen heb ik nooit geprobeerd maar dat is omdat DLG natuurlijker is van brok.
- Angelique
- 5-sterren

Het ging hier over El der hond, niet over die van jou. En als je over "schoon voer" begint op een BARF forum, dan lijkt me zelf iets samenstellen de 1ste optie boven een product waar we hier al veel "goeds" over gehoord hebben. Juist bij een hond die niet in orde is lijkt het mij van wezenlijk belang te weten wat je erin stopt.yuki12 schreef: Er is ergere meuk dan dit...en als hij er het goed op doet, waarom dan niet.
Ben eerst over gegaan op zelf koken, maar blijkbaar is de wisselende samenstelling dan ook nog een storende factor.
Daarnaast heb je al zoveel zorgen om en voor een zieke hond, dat zo'n bakje open trekken, zonder verder na te hoeven denken, ook best fijn is![]()
Dat er nog ergere meuk is dat deze meuk is voor mij niet nieuws hoor
yep , met hierboven eens , nu is het zeker belangrijk waar zimba goed/ minder goed op reageerd en dat weet je alleen als je dat zelf gaat samenstellen/uitproberen
en ik snap dat je op een gegeven moment moedeloos en verdrietig word als het niet meteen werkt en dan naar een kant en klaar "schoonvoer" grijpt , maar of dat ten goede komt van zimba ?
en ik snap dat je op een gegeven moment moedeloos en verdrietig word als het niet meteen werkt en dan naar een kant en klaar "schoonvoer" grijpt , maar of dat ten goede komt van zimba ?
-
Cindy de Wolf
- 5-sterren

Nu weet je dus eigenlijk nog niets
sterkte!
ach &^%$#, dat IBD geneuzel weer, ze weten het dus niet. En wat is nou in de gaten houden? Is er een vervolg afspraak, een plan van aanpak, begeleiding? En wat voor afwijking aan de dunne darm, zijn dat verdikkingen? Dit is dus flut! Slechte service vind ik dit

Ga eens kijken voor een klassiek homeopaath. Vaak kunnen die bij deze problemen helpen.
Heb trouwens laatst iets gelezen over pancreasproblemen, in het begin nog niet zichtbaar in tests, maar dan wel al bij veel honden overeenkomstige klachten van misselijk, spugen, maagzuurproblemen, nerveus, intolleranties......
ohja, vergeten te vragen, hebben ze wel nieuw ontlastingonderzoek gedaan? Ik begreep dat dat in eerste instantie niet zo was? ???
Ga eens kijken voor een klassiek homeopaath. Vaak kunnen die bij deze problemen helpen.
Heb trouwens laatst iets gelezen over pancreasproblemen, in het begin nog niet zichtbaar in tests, maar dan wel al bij veel honden overeenkomstige klachten van misselijk, spugen, maagzuurproblemen, nerveus, intolleranties......
ohja, vergeten te vragen, hebben ze wel nieuw ontlastingonderzoek gedaan? Ik begreep dat dat in eerste instantie niet zo was? ???
Laatst gewijzigd door mcSnurk op ma 11 jun 2012, 08:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
heb net zijn eten voor de hele dag gekookt, ik verdeel het over de dag, steeds kleine beetjes..
stuur maar op gemma, heel graag zelfs!
ontlasting onderzoek ga ik weer doen, vanaf vandaag het goedje weer opvangen!
heb al eens ontlasting onderzoek gedaan maar dat is alweer weken geleden..
Jeetje Ellen dat is een uitslag waar je niks mee kan sterkte er mee.
Zoek je een natuurlijke AB voor de darmen dan kan ik je Touristatom capsules aanraden.
Is voor het beheer van voedingsstoornissen bij mensen die naar verre landen reizen waar de hygiëne zeer
slecht is.
Dit zit er in.
Capsules met synergie van e.o. (van 400 mg, met zee gelatine) Deze bevatten een mengsel van 75 mg etherische oliën.
- Actieve bestanddelen: E.O. Griekse Marjolein - E.O. Oregano - E.O. Basilicum - E.O. Pepermunt - E.O. Bergbonekruid - E.O. Ceylonse Kaneel.
Zoek je een natuurlijke AB voor de darmen dan kan ik je Touristatom capsules aanraden.
Is voor het beheer van voedingsstoornissen bij mensen die naar verre landen reizen waar de hygiëne zeer
slecht is.
Dit zit er in.
Capsules met synergie van e.o. (van 400 mg, met zee gelatine) Deze bevatten een mengsel van 75 mg etherische oliën.
- Actieve bestanddelen: E.O. Griekse Marjolein - E.O. Oregano - E.O. Basilicum - E.O. Pepermunt - E.O. Bergbonekruid - E.O. Ceylonse Kaneel.
Hoe is 't vannacht geweest??vanaalst schreef: heb net zijn eten voor de hele dag gekookt, ik verdeel het over de dag, steeds kleine beetjes..
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
hij liep te mutsen, beetje onrustig...maar goddank niet binnen gepoept!
vanmorgen wel snel naar buiten en eerst een wat dikkige drol om daarna weer in drab te eindigen...
hij heeft net een beetje gekookt vlees gegeven, at het met smaak op, hij keek alleen wel heel erg lullig omdat het zo weinig was
vanmorgen wel snel naar buiten en eerst een wat dikkige drol om daarna weer in drab te eindigen...
hij heeft net een beetje gekookt vlees gegeven, at het met smaak op, hij keek alleen wel heel erg lullig omdat het zo weinig was