Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202

Do

Bericht door Do »

lizzy
gewoon aannemen dat er zoveel mensen zijn die met jullie meelven, je hoeft niemand personelijk te bedanken toch?

we denken aan jullie
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Voordeel van Bisc veel mee nemen is ook dat ze beweging krijgt en beweging is enorm goed voor het slinken van de uiers! Daar ga je dubbel profijt van hebben, ook al voelt het rot! O0
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Lizzy, ipv te kijken op 't flesje kan je de pups bij 't begin en eind niet even wegen of is dat teveel gedoe. (wat ik me best kan voorstellen als er 9 buikjes moeten gevuld worden)

Misschien kan iemand anders erop antwoorden, moeten de pups 1 voor1 gevoed worden of kan je ze bv met 2 naast mekaar leggen op of tegen een kussen en ze zo goed als zelf laten drinken (wel de flesjes vasthouden natuurlijk want volgens mij gaan die rakkers ermee aan de haal)
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

Ja zo doe ik dat ook met pups die met fles moeten, gewoon ochtend en avond even weggen, tussendoor krijgen die de fles zoveel als gewild.
hoe oud zijn ze nu eigenlijk, kun je ze niet al uit bak laten drinken? hier op 2,5 a 3 weken ging dat super snel, het koste me minder tijd en minder stres omdat ze minder verslikken...
je moet dan wel meer schoonmaken :-X
Laatst gewijzigd door danielle1980 op wo 27 feb 2013, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:bigarmhug: :bigarmhug: :-*
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

inni schreef: Lizzy, ipv te kijken op 't flesje kan je de pups bij 't begin en eind niet even wegen of is dat teveel gedoe. (wat ik me best kan voorstellen als er 9 buikjes moeten gevuld worden)

Misschien kan iemand anders erop antwoorden, moeten de pups 1 voor1 gevoed worden of kan je ze bv met 2 naast mekaar leggen op of tegen een kussen en ze zo goed als zelf laten drinken (wel de flesjes vasthouden natuurlijk want volgens mij gaan die rakkers ermee aan de haal)
2 naast elkaar gaat hem niet worden, ze zijn er beweeglijk en sommige zijn erg gulzig, het laatste wat je wil is dat ze zich verslikken.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Flat schreef: lizzy
gewoon aannemen dat er zoveel mensen zijn die met jullie meelven, je hoeft niemand personelijk te bedanken toch?

we denken aan jullie
Helemaal mee eens!
Riek
5-sterren
5-sterren

Bericht door Riek »

*Dorothea* schreef: Het was kleine Parasieta die in Liz d'r broek kroop (sindsdien heet ze dus ook zo :biggrin2: ), die mot ik niet hebben hoor......
Stiekum denk ik dat je juist op haar valt.
Leuk dat pittige.
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

*Dorothea* schreef: 2 naast elkaar gaat hem niet worden, ze zijn er beweeglijk en sommige zijn erg gulzig, het laatste wat je wil is dat ze zich verslikken.
Bedankt, 't ja als 't "doorjagers" (streeknaam voor ongeduldige gulzigaards) zijn kan je ivm 't verslikken beter op veilig spelen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

danielle1980 schreef: Ja zo doe ik dat ook met pups die met fles moeten, gewoon ochtend en avond even weggen, tussendoor krijgen die de fles zoveel als gewild.
hoe oud zijn ze nu eigenlijk, kun je ze niet al uit bak laten drinken? hier op 2,5 a 3 weken ging dat super snel, het koste me minder tijd en minder stres omdat ze minder verslikken...
je moet dan wel meer schoonmaken :-X
Ze zijn nu 17 dagen oud Danielle.
Hoe deed jij dat, gewoon puppymelk of dikker maken met rijstbloempap van Bambix?
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Ach arme Biscuit.

Hopelijk droogt het snel op. Sterkte weer vandaag!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Hoe lang blijven jullie de hondjes wegen? Hier is het hele zooitje al ruim 3 keer het geboorte gewicht en eerlijk = eerlijk, het wegen van de hondjes is een ramp :biggrin2:. Dat gespuis is zo bewegelijk dat ik ze in een handdoek moet oprollen zodat ze nergens heen kunnen, om ze gauw te wegen :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Leo belde net, hij heeft met Bisq gewandeld en halverwege kreeg ze zowaar een beetje interesse in haar omgeving. Ze zijn nu in de auto samen wat boodschapjes doen. Het was wel even lekker om de puppen te flessen zonder haar, want pfft, dan is ze helemaal hieper de pieper. Ze wil dan alle puppen liefst tegelijkertijd wassen. Nou mag ze elke pup 2 keer wassen maar ondertussen staat de piep nog steeds "aan".
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

Arme Biscuit :'( :'( :'( Hoop zo dat het snel opdroogt en dat ze minder liefst geen bijwerkingen meer heeft van de meds.
Duimen draaien hier nog volop :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Lizzy schreef: Hoe lang blijven jullie de hondjes wegen? Hier is het hele zooitje al ruim 3 keer het geboorte gewicht en eerlijk = eerlijk, het wegen van de hondjes is een ramp :biggrin2:. Dat gespuis is zo bewegelijk dat ik ze in een handdoek moet oprollen zodat ze nergens heen kunnen, om ze gauw te wegen :biggrin2:
Totdat ze niet meer op de weegschaal pasten :biggrin2: maar als het een ramp is en je ziet ze groeien dan zou ik het dagelijks wegen even schrappen. Je kan bij twijfel altijd eentje even snel wegen, maar de noodzaak van dagelijks wegen is rond deze leeftijd wel wat aan het verdwijnen.

Plaats reactie