Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Fantastisch weer! Die opwarming van de aarde kan mij niet snel genoeg gaan! Heerlijk.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Je hoort mij ook niet klagen! 
En we hebben de kortste dag achter de rug!
En we hebben de kortste dag achter de rug!

Mijn tuin is ook een beetje van slag.
Las ook al allergiewaarschuwing voor hazelaars en elzen die nu al in bloei staan :-p
dinky89 schreef:Las ook al allergiewaarschuwing voor hazelaars en elzen die nu al in bloei staan :-p
Klopt!! Heb er heel erg last van
-
BusKay
Als ik nu naar die zon buiten kijk denk ik eerder dat het Pasen is i.p.v. Kerst...

Helemaal niet koud , maar wel een enorme storm . Vandaag met de soos de polder in geweest , Jippie en Flippie moesten thuis blijven
Doel was een ietwat rustiger wandeling , nadat ze zich gisteren flink hadden uitgesloofd . Maar met die storm kregen ze toch de kolder weer in de oude kop
Doel was een ietwat rustiger wandeling , nadat ze zich gisteren flink hadden uitgesloofd . Maar met die storm kregen ze toch de kolder weer in de oude kop
Ik heb net sla uit de tuin gegeten. Slaat nergens op. Gewoon in de volle grond.
hier groeit de broccoli van de tuintjes nog (heb gisteren zelfs een broccoli'tje geplukt) en de geranium doet ook nog rustig mee in de voortuin. 
- -Annemarie-
- 5-sterren

IJspegels!
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Het is een beetje spiegelglad buiten, geen lolletje voor de mensen die vandaag weg moeten.

Inderdaad, allemaal ijspegels aan de auto's hier. Heb mijn moeder maar gezegd thuis te blijven ipv langs te komen (zelf twijfelde ze nog).
App zegt dat het buiten 0 graden is en gevoelstemperatuur van -7
App zegt dat het buiten 0 graden is en gevoelstemperatuur van -7
Ik wil ff klagen!
Wat een K-weer. En het blijft zo de komende 2 weken volgens weeronline ( hoop gewoon dat ze het fout hebben)
De nattigheid is funest voor Maci's huidallergie, dus die krijgt standaard apoquel weer.
Voor Kaio's hotspot op zijn voorpoot is het allesbehalve bevorderlijk.
Is niet fijn voor hun vachten, ze blijven in de rui en kammen is haast onmogelijk daarvoor moeten ze kurkdroog zijn, en zelfs met waterblazer wordt dat hem niet.
Wandelen is meer blubberen, ook echt niet leuk.
En ik haal weer bijna dagelijks teken eraf
En oja kan aan hetdweilen blijven, wat een modderbende
Ik wens droog weer, mag best koud zijn als het maar droog is!
Zo hehe lucht op
-gaat dweilen -
Hier is vandaag in ieder geval duidelijk te zien dat het glad is, er ligt nu een laag sneeuw.
Wel zo duidelijk als de ijzel van gisteren. Las alleen dat het vanavond/vannacht weer gaat ijzelen. De files zijn er in ieder geval voldoende rondom de stad en ik ben maar lekker warm thuis gaan werken. Zo achter het raam is het wel een mooi gezicht
Wel zo duidelijk als de ijzel van gisteren. Las alleen dat het vanavond/vannacht weer gaat ijzelen. De files zijn er in ieder geval voldoende rondom de stad en ik ben maar lekker warm thuis gaan werken. Zo achter het raam is het wel een mooi gezicht
Hier ook sneeuw en het gaat nog door:

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk

Verstuurd vanaf mijn SM-G925K met Tapatalk