Daar is het hier veel te warm voor !
Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Sneeuw?
live in noord nederlandRe: Het weer
Zeik , zeik en nog eens zeik . Ik mis de winter
Haha ja sneeuw
Maar las gisteren ook al dat er een temperatuurverschil van zo'n 10 graden was in Nederland, dat zal vandaag dan wel niet anders zijn. Mijn weer app zegt dat het nu buiten nog altijd -3 graden is. Volgens buienradar zou het hier zelfs -3.4 zijn http://www.buienradar.nl/weerkaarten/temperatuur
Hier komt de sneeuw dan ook nog altijd vrolijk uit de lucht dwarrelen
@smulpaap: Zou zeggen kom naar het Noorden, daar is de winter en ligt de sneeuw
Maar las gisteren ook al dat er een temperatuurverschil van zo'n 10 graden was in Nederland, dat zal vandaag dan wel niet anders zijn. Mijn weer app zegt dat het nu buiten nog altijd -3 graden is. Volgens buienradar zou het hier zelfs -3.4 zijn http://www.buienradar.nl/weerkaarten/temperatuur
Hier komt de sneeuw dan ook nog altijd vrolijk uit de lucht dwarrelen
@smulpaap: Zou zeggen kom naar het Noorden, daar is de winter en ligt de sneeuw
7 graden en een zonnetje in Den Haag... 
Koud (min 3 gevoelstemp -9 volgens iPhone) ijzel en sneeuw in NO Groningen. Erg vervelend, maar voor geen miljoen ga ik terug naar DenHaag. Ook hier wordt het wel weer zomer.
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Ben vandaag maar lopend naar mijn cliënten van vandaag gegaan, geen doen om met auto of fiets op pad te gaan. Het is spekglad en daar komt ook nog geen verandering in.
Ik heb geen probleem met kou of sneeuw, maar die ellendige ijzel die mag wel weg blijven.
Waar ik normaal in nog geen 10 minuten heen fiets daar loop ik nu een half uur over. (erg fijn met de strakke planning van kantoor).
Ik heb geen probleem met kou of sneeuw, maar die ellendige ijzel die mag wel weg blijven.
Waar ik normaal in nog geen 10 minuten heen fiets daar loop ik nu een half uur over. (erg fijn met de strakke planning van kantoor).
- -Annemarie-
- 5-sterren

Vanmorgen om een uur of negen. Als ik buienradar mag geloven komt er nog veel meer aan.
Ik wil ook 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het is best leuk wonen hoor, hier.eelke schreef:Ik wil ook
-Annemarie- schreef:Het is best leuk wonen hoor, hier.
Maar dan moet ik zo lang en ver rijden naar mijn werk
Komt in ieder geval meer ijzel aan en is vandaag niet warmer geweest dan -3 graden (inmiddels is het weer -4 ). Kortom, we hebben code oranje: http://www.knmi.nl/nederland-nu/weer/wa ... en/utrecht
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ja, da's weer minder.eelke schreef:Maar dan moet ik zo lang en ver rijden naar mijn werk
Best een goed idee, morgen is mijn eerste werkdag na de vakantie, altijd zo'n rotdag-Annemarie- schreef:Ja, da's weer minder.Korte vakantie, morgen?
- -Annemarie-
- 5-sterren

eelke schreef:Best een goed idee, morgen is mijn eerste werkdag na de vakantie, altijd zo'n rotdag