Lijkt mij ookdat zou voor Biscuit veel te ingrijpend zijn ze moet gewoon wel bij haar pups zijn . als we ook maar het idee zouden hebben dat het een optie zou zijn dan zat ze vanavond nog hier
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
[quote="henneke"]
en toch rent ze al wel hoor door de tuin ze springt ook bij Lizzy in haar nek maar ... niet te lang en ze heeft een conditie van niks nu natuurlijk maar Biscuit is een keiharde tante hoor . hier komen is geen sprake van dat zou voor Biscuit veel te ingrijpend zijn ze moet gewoon wel bij haar pups zijn . als we ook maar het idee zouden hebben dat het een optie zou zijn dan zat ze vanavond nog hier
[/quote
Van mij
en toch rent ze al wel hoor door de tuin ze springt ook bij Lizzy in haar nek maar ... niet te lang en ze heeft een conditie van niks nu natuurlijk maar Biscuit is een keiharde tante hoor . hier komen is geen sprake van dat zou voor Biscuit veel te ingrijpend zijn ze moet gewoon wel bij haar pups zijn . als we ook maar het idee zouden hebben dat het een optie zou zijn dan zat ze vanavond nog hier
[/quote
Van mij
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
oh en wat dacht je van Lizzy en Leo als hun beskwietje niet meer thuis zou zijn, ik geloof dat ze het dan niet meer zullen trekken hoor zonder beiden hun meisjeshenneke schreef: en toch rent ze al wel hoor door de tuin ze springt ook bij Lizzy in haar nek maar ... niet te lang en ze heeft een conditie van niks nu natuurlijk maar Biscuit is een keiharde tante hoor . hier komen is geen sprake van dat zou voor Biscuit veel te ingrijpend zijn ze moet gewoon wel bij haar pups zijn . als we ook maar het idee zouden hebben dat het een optie zou zijn dan zat ze vanavond nog hier![]()
-
Marlou-Kamiel
- 5-sterren

oh Lizzy, ik wil jou/jullie feliciteren met de puppen van Biscuit maar lees nu dat er allemaal complicaties zijn.. jeetje!
ik ga morgen de 245 pagina`s `even` doornemen.............
mag ik je toch feliciteren? en daarnaast en -bij ook veel sterkte toewensen?!

ik ga morgen de 245 pagina`s `even` doornemen.............
mag ik je toch feliciteren? en daarnaast en -bij ook veel sterkte toewensen?!
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

ik hoop dat jullie een goede nacht gemaakt hebben.
weer veel sterkte voor vandaag en geniet van het grut
weer veel sterkte voor vandaag en geniet van het grut
Voor vandaag weer alle goeds en kracht toegewenst. Wat fijn om te horen dat Biscuit lekker weg is geweest en ook lekker in de tuin. En met de pups gaat het ook goed zo te lezen. Ukkie ook opgeknapt?
Sterkte vandaag weer met alles.
Sterkte vandaag weer met alles.
Mijn hart zou bloeden als mijn teefje een dergelijk drama mee moest maken
. En dat is bij jullie uiteraard niet anders. En ondanks alles doen jullie het fantastisch! Doe wat je gevoel je influistert want dat heef tot nu toe al levens gered!
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoe gaat het nu met de kleine en met het voeren, ben jullie op zelf drinken gegaan en lukt dat een beetje?
Ik hoop zo dat alles, naar omstandigheden, goed gaat bij jullie 
We hebben dat geprobeerd Danielle, maar het is 1 grote chaos geworden, vraag maar aan Dorotheadanielle1980 schreef: Hoe gaat het nu met de kleine en met het voeren, ben jullie op zelf drinken gegaan en lukt dat een beetje?
Omdat de puppen na het flessen een mooi vol buikje hebben en 1 uur later al weer magertjes zien en omdat ze onwijs aan de gele schijterij zijn, heb ik vandaag Farmfood maar eens gebeld. Ik ben erg goed geholpen. Ik mag 25% meer voeren, maar ja, helaas, dat deed ik dus al (op gevoel). En dat helpt voor alsnog 3 keer niks. Ik heb ook het advies te geven om de melk in water van 40 graden te mengen. Dat zou ook beter moeten gaan.
Ik las trouwens net op de site van dierenkliniek Sleeuwijk dat puppen die geen moedermelk krijgen minder snel groeien dan pups die wel bij de moeder drinken en ik kan beamen dat dit klopt
En ja, waar ze nou zo de schijterij van hebben......? Nou heeft de fokker van Biscuit altijd gezegd "rond de 16 dagen krijgen de puppen onwijze gele diarree en dat komt door de verandering van moedermelk". Maar mijn ukken krijgen geen moedermelk. Wel komen de tanden en kiezen ontzettend door, ik weet niet of het daar van is. Iemand?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ja wat een gore troep die pap, de pups lagen na het eten gewoon te bibberen omdat ze zo afkoelden van die behangplaksel aan hun lijf. 
Daarom laat ik ze uit die kleine bakjes eten, maar ze moeten wel even de slag te pakken hebben. Ging hier heel goed, ze hadden het na 2 a 3x door.
Lijkt me niet dat de diarree van het tanden krijgen komt. Heb tot nu toe AFKLOPPEN nog nooit diarree in een nest gehad.
Lijkt die puppieformula je niks? In het boek van Myra staat ook dat de calorische waarde van gewoon puppiemelk te laag is.
Succes verder!
Lijkt me niet dat de diarree van het tanden krijgen komt. Heb tot nu toe AFKLOPPEN nog nooit diarree in een nest gehad.
Lijkt die puppieformula je niks? In het boek van Myra staat ook dat de calorische waarde van gewoon puppiemelk te laag is.
Succes verder!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet het niet zeker en kan het ook niet echt onderbouwen, maar ik vind het niet onlogisch klinken als die tanden en kiezen te maken hebben met de diarree...
Hoe is het vandaag met Biscuit? Is de melkgift al afgenomen??
Hoe is het vandaag met Biscuit? Is de melkgift al afgenomen??
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
uit kleine bakjes snapten ze niet, maar ja het zijn dan ook hele domme pups met het inteligentie nivo van een visstick 
ben nog in conclaaf of ik uberhaupt wel zo'n domme pup wil
ben nog in conclaaf of ik uberhaupt wel zo'n domme pup wil