Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ijs op de sneeuwlaag, daar valt niet tegen te strooien. Wij gaan in elk geval voorlopig nergens heen. Kijk vanmiddag nog wel even of het mogelijk is even naar de post te rijden.
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ik vraag me met dit soort weersomstandigheden af wat mensen doen die niet vanuit huis kunnen werken en met de auto naar het werk moeten. Blijven die dan toch thuis?
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

tt-tjes schreef:Ik vraag me met dit soort weersomstandigheden af wat mensen doen die niet vanuit huis kunnen werken en met de auto naar het werk moeten. Blijven die dan toch thuis?
Ik heb zoiets al eens eerder meegemaakt. Toen kon ik (nog) niet thuis werken. En ja, ook toen bleef ik thuis.
tt-tjes
5-sterren
5-sterren

Bericht door tt-tjes »

Ronald schreef:Ik heb zoiets al eens eerder meegemaakt. Toen kon ik (nog) niet thuis werken. En ja, ook toen bleef ik thuis.
Ik geloof nooit dat mijn baas het hiermee eens zou zijn. Ik moet bijv. om 8 uur beginnen, telefooncentrale moet vanaf 8.30 bezet zijn.
EliScooby
5-sterren
5-sterren

Bericht door EliScooby »

tt-tjes schreef:Ik vraag me met dit soort weersomstandigheden af wat mensen doen die niet vanuit huis kunnen werken en met de auto naar het werk moeten. Blijven die dan toch thuis?
Bij ons wordt gewoon gereden hoorde ik van een collega vanmorgen. Dan doen ze er maar iets langer over :biggrin2:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

tt-tjes schreef:Ik geloof nooit dat mijn baas het hiermee eens zou zijn. Ik moet bijv. om 8 uur beginnen, telefooncentrale moet vanaf 8.30 bezet zijn.
Tja... je moet er wel kunnen komen natuurlijk. Hier wordt er op de straten geschaatst.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Hier wordt inderdaad ook op de straten geschaatst (en ik twijfel of ik dat ook zal doen of dat ik dan mijn schaatsen verpest :-[ )

Hebben ze geen mensen die vanuit huis 'telefooncentrale' kunnen zijn? Weet dat toen ik jaren geleden bij klantenservice werkte er ook mensen waren die laptop hadden om thuis te kunnen werken, inclusief telefonie.
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Ik belde net naar een groot bedrijf, kom op de voicemail terecht:
"Ivm de extreme weersomstandigheden zijn wij vandaag niet bereikbaar, wij vragen om uw begrip "
eelke
Moderator

Bericht door eelke »

Ja wel lastig hoor, mijn vriend had ook een keer gedoe nadat iemand voor hem de sloot in gleed en hij niet meer verder wilde/durfde.
Is toen na een paar uur wel gegaan, toen was het beter. Maar 'sochtends om half 7 echt nog niet.

Op zich hadden dingen gisteren al wel aangepast kunnen worden toch? Collega's oproepen die in de buurt wonen, ruilen van diensten etc.
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

tt-tjes schreef:Ik geloof nooit dat mijn baas het hiermee eens zou zijn. Ik moet bijv. om 8 uur beginnen, telefooncentrale moet vanaf 8.30 bezet zijn.
Tja weetje in zo'n geval denk ik zelf : is het me waard op mijn leven ervoor te geven? Heb ik dermate functie dat anderen van mij afhankelijk zijn in primaire behoeftes? ( verzorging, chirurg etc) Als dat nee is dan kan mijn baas de boom in, als ie er geen begrip voor heeft. Overigens hebben ze dat vaak wel. Denk dat men dat in het noorden ook wel inziet.
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Tja, Certe rijdt hier bijvoorbeeld niet om bloed te prikken bij mensen thuis wegens de gladheid.
Het zal dus zeker van het bedrijf afhangen.
Angelique
5-sterren
5-sterren

Bericht door Angelique »

Ik wil niet rot doen, maar alles is ijs. Dus je zet 1 stap buiten de deur en je ligt gestrekt. Er is hier nu ook niet veel wat wel open is, gewoon omdat er niet te rijden valt op een paar hoofdwegen na. Je hebt dan ook niet veel meer keus dan thuisblijven.
yorokobi
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door yorokobi »

In de gehandicaptenzorg zal dat niet meevallen om thuis te blijven. Zo ook in andere zorginstellingen lijkt mij
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Ja. Mijn baas is er tenslotte ook niet bij gebaad als zijn personeel massaal een ongeluk krijgt of erger nog zijn leven riskeerd.

Wij gaan morgen een enorm probleem hebben met de werkvoorraad, maar dat lossen we dan wel weer op. En er zullen klanten boos zijn. Het is niet anders. In NL vind men vaak dat alles altijd maar door moet gaan, maar dat gaat nou eenmaal soms niet.

Plaats reactie