Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Ben zo blij dat je nu weet waarom ik pap geven haat! hihihi
ppfoe he,ben weer bij gelezen.
vies wordt je toch niet van pap, hoe kom je daar nou bij.

sterkte met het opdrogen van bisk.
vies wordt je toch niet van pap, hoe kom je daar nou bij.
sterkte met het opdrogen van bisk.
Pap eten uit een grote schaal geeft wel heeeeeele leuke filmpjes. Ik heb erg moeten lachen toen ik Duke een snoekduik in de pap zag maken toen hij zo klein was. Maar kleine bakjes zijn idd handiger. Maatje hamstervoerbakje?
Wel fijn om even deze papperikelen te lezen. Niet leuk dat ze er al aan moeten maar wel fijn om te lezen dat ze zo hun best doen. En jullie er toch zo met humor over schrijven.
Wel fijn om even deze papperikelen te lezen. Niet leuk dat ze er al aan moeten maar wel fijn om te lezen dat ze zo hun best doen. En jullie er toch zo met humor over schrijven.
ja,
ook bij mij had ik altijd een snoetenpoetsklub klaarzitten.
eentje nat washandje andere handdoek dus als er een klaar was met door de trog wandelen werd hij/zij gelijk onderhanden genomen,
na 2 tot 3 keer snapte ze het inderdaad en werd er redelijk gegeten.
bij het tweede nest apart uit kleine bakjes laten eten, minder zooi wel iets meer tijdrovend.
maar nog veel sterkte de komende dagen...

ook bij mij had ik altijd een snoetenpoetsklub klaarzitten.
eentje nat washandje andere handdoek dus als er een klaar was met door de trog wandelen werd hij/zij gelijk onderhanden genomen,
na 2 tot 3 keer snapte ze het inderdaad en werd er redelijk gegeten.
bij het tweede nest apart uit kleine bakjes laten eten, minder zooi wel iets meer tijdrovend.
maar nog veel sterkte de komende dagen...
Ff bijlezen en ik lees volop vrolijkheid en humor 
Heerlijk!
Heerlijk!
Dat zijn goede berichten!! 
Ik ben blij dat er weer wat humor in dit topic naar voren komt

Lizzy, hoe gaat het nu met Biscuit??
Droogt het al wat op
Lizzy, hoe gaat het nu met Biscuit??
Droogt het al wat op
Precies !!!!Ramses1 schreef: Ff bijlezen en ik lees volop vrolijkheid en humor
Heerlijk!
Ik heb vannacht gedroomd dat de pups na de pap in een grote emmer gewassen werden, alleen hun snoetje stak nog boven het water uit 8)
Hier krijgen de puppen ook geen pap oa vanwege de grote kliederzooi en uit principe. Heb je al overwogen om gedroogd vlees te malen en dat door de melk tedoen.
In de puppypap van Spat zit namelijk ook gedroogd vlees.
-
Teckel_Frannie
- 2-sterren

Klinkt als een lekker dagje puppen verzorgen*Dorothea* schreef: even de afgelopen week samengevat: diarree aan m'n vinger, melk in m'n gezicht, pap in m'n haar en pies aan m'n broek.
Ik zit nergens meer mee.![]()
Daar zit mijn probleem ook. Ik ben al zo tegen pap en dan ga ik het aan mijn eigen puppen voeren....? Ik vind het links of rechtsom echt geen idee en ik ga het ook niet doen ook. Een (1) keer geprobeerd, geen goed plan. Gedroogd vlees toevoegen is wel een optie. Maar dan moeten ze eerst leren uit een bakje te likken....evenstar schreef: Hier krijgen de puppen ook geen pap oa vanwege de grote kliederzooi en uit principe. Heb je al overwogen om gedroogd vlees te malen en dat door de melk tedoen.
Hoe gaat t met Biscuit, is de melktoevoer nu een beetje gestopt?
ik heb echt 0,0 verstand van puppen, dus wellicht is wat ik nu ga zeggen echt volslagen onzin. maar als de pupjes meer voedingsstoffen binnen moeten krijgen maar het nog geen doen is om ze uit een bakje te laten eten, is het dan geen idee om de 'pap' in een soort spuitzak te doen (zoals slagroom), en dat ze dan zeg maar zo aan het puntje kunnen likken/sabbelen/happen? dus niet dat je de pap bij ze naar binnen spuit natuurlijk, maar dat je steeds zo zachtjes knijpt dat er een puntje uit druppelt.
of is daar de pap veel te dun voor?
(spuitzakje is te maken van een stevig plastic zakje waar je een klein hoekje afknipt.)
of is daar de pap veel te dun voor?
(spuitzakje is te maken van een stevig plastic zakje waar je een klein hoekje afknipt.)
Dat likken / eten uit een bakje zullen ze denk ik vooral leren door het regelmatig te oefenen....
eventueel was vlees mengen met de melk.....
Ze zijn nu bijna 3 weken toch?
eventueel was vlees mengen met de melk.....
Ze zijn nu bijna 3 weken toch?