Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Het weer
Net even gekeken wanneer ik vorige keer op straat kon schaatsen, was januari/februari 1996 dus 20 jaar terug 
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Goh en nou las ik net vandaag dat er een grote 'el Nino' actief is, die schijnt gelijk te zijn aan de 'el Nino' van 1995/1996!dinky89 schreef:Net even gekeken wanneer ik vorige keer op straat kon schaatsen, was januari/februari 1996 dus 20 jaar terug
Deze zou verantwoordelijk zijn voor het rare weer overal op de wereld
Als ik de auto deur niet open krijg ivm bevroren rubbers, dan "werp" ik mijzelf 1 of 2 keer tegen de auto deur aan. Dan is deze wel open en trek ik de rubbers niet stuk.
Verder ligt hier een stuk zeil over de auto met van die ringen, welke ik met een bagage spin heb vastgezet aan de auto, hier geen problemen met vastgevroren deuren of ijskrabben. Ideaal.
Verder ligt hier een stuk zeil over de auto met van die ringen, welke ik met een bagage spin heb vastgezet aan de auto, hier geen problemen met vastgevroren deuren of ijskrabben. Ideaal.
Bij ons kan bijna iedereen thuiswerken, alleen het secretariaat en de boekhouding niet, maar die mensen zijn dan voor klanten niet te bereiken.dinky89 schreef:Tja, dan zou bedrijf moeten zorgen dat mensen vanuit huis kunnen werken (onderdeel van continuiteitsplan).
Vind deze weersomstandigheden toch wel vorm van overmacht hoor.......
Ik woon overigens in Brabant, bij ons is het dus niet aan de orde. Maar ik vroeg me af hoe de mensen die in het noorden wonen dat aanpakten.
constance.blokzijl schreef:Goh en nou las ik net vandaag dat er een grote 'el Nino' actief is, die schijnt gelijk te zijn aan de 'el Nino' van 1995/1996!
Deze zou verantwoordelijk zijn voor het rare weer overal op de wereld
Wat grappig! Dat moet dan wel de oorzaak zijn
Maar eens zien hoe het morgen is, moet rond 8 uur op kantoor zijn...
Hier in de ziekenhuizen is de nachtploeg waar nodig gebleven. Degenen die het vandaag wel gelukt is om te komen èn die morgen ook dienst hebben, kunnen blijven slapen. En voor de rest vooral veel improviseren...tt-tjes schreef:Bij ons kan bijna iedereen thuiswerken, alleen het secretariaat en de boekhouding niet, maar die mensen zijn dan voor klanten niet te bereiken.
Ik woon overigens in Brabant, bij ons is het dus niet aan de orde. Maar ik vroeg me af hoe de mensen die in het noorden wonen dat aanpakten.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Net het laatste rondje gelopen. Nou ja, rondje. Tot de hoek van de straat. De regen bevriest op je paraplu. 
Wat hier wel beroerd is dat er 1 diabetes en niet stabiel is... Hierdoor geen regelmaat met uitlaten, wat weer niet positief is. ik hoop dat het morgenavond niet meer zo glad is, maar ik heb er een hard hoofd in....
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Nou het is in Zwolle ook spiegelglad, ik werk in Nunspeet, normaal zo'n 20 minuutjes, heb er 3 kwartier over gedaan, zelfs de vrachtwagens reden maar 60/70.
Mijn collega kon dus gelukkig openen, die woont 3 minuten van het werk [emoji16] die weet dus ook dat ze altijd de sjaak zal zijn bij extreme weersomstandigheden
Mijn collega kon dus gelukkig openen, die woont 3 minuten van het werk [emoji16] die weet dus ook dat ze altijd de sjaak zal zijn bij extreme weersomstandigheden
Kom op, Ronald - een echte vent...Ronald schreef:Hier in de ziekenhuizen is de nachtploeg waar nodig gebleven. Degenen die het vandaag wel gelukt is om te komen èn die morgen ook dienst hebben, kunnen blijven slapen. En voor de rest vooral veel improviseren...

Zonder gein: voorzichtig blijven daar hoor. Wij in het Westen houden de economie wel draaiende.
- -Annemarie-
- 5-sterren

-Saskia- schreef:Kom op, Ronald - een echte vent...![]()
![]()
Zonder gein: voorzichtig blijven daar hoor. Wij in het Westen houden de economie wel draaiende.
Dankjewel voor je betrokkenheid en tomeloze inzet Sas!
Hier is voor vanmorgen alles afgezegd. Vanmiddag is nog onduidelijk.
Het was hier vanmorgen vroeg erg mistig , smurf had haar jas dus maar aan
Maar nu is het best lekker buiten
Maar nu is het best lekker buiten
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ook vandaag ijsvrij. Het is zelfs nog erger dan gisteren. 
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Het weer
[emoji16] [emoji16] [emoji16]-Saskia- schreef:
Kom op, Ronald - een echte vent...![]()
![]()
Ik zal ook braaf veel blijven doorwerken. Maar dat is makkelijk gezegd, werk vanuit huis.
Iedereen voorzichtig die toch de gladde wegen op moeten. Ook te voet voorzichtig want je kan rare smakken maken.