Tess gaat ook altijd poepen of plassen tijdens het verschonen, maar dat doet ze alleen bij mij. Denk dat ze mij niet zo lief vindtNadia schreef: Hier ook geen lekkage. Maar met verschonen kunnen ook ongelukjes gebeuren![]()
De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Vera straalt het vaak ook uit tijdens verschonen en dan heb je idd acuut een vieze romper als je dan net de beentje omhoog hebt. Ik had nog een paar van die onderleggers uit mn kraamdoos en die hebben we in stukken geknipt. Tijdens het verschonen leggen we er dan zo'n ding onder. Als er dan weer geplast wordt, Vera snel neerleggen op het stukje onderlegger. Ik hoef zo ook wat minder vaak hydrofielen en aankleedkussenhoezen te wassen.
Robyn doet het ook. Bij manlief nooit, bij mij vaker
Ik leg de verse pamper al open onder haar, doe de vieze pamper los, gooi die langs de kant, verschoon de billen en als ze dan plast is het op de nieuwe pamper...
Ik leg de verse pamper al open onder haar, doe de vieze pamper los, gooi die langs de kant, verschoon de billen en als ze dan plast is het op de nieuwe pamper...
Das nog eens een idee koekje! Ik heb maar 1 onderlegger gebruikt. Dus kan deze inderdaad ook eronder leggen! Top idee 
Inderdaad zo ja, een van de wasbesparende gouden tips van de kraamhulpSieglinde schreef: Robyn doet het ook. Bij manlief nooit, bij mij vaker
Luiers huren??
Krijg je dan nieuwe of gebruikte?
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Waarschijnlijk gebruikte. Het is gewoon een huurpakket luiers, net zoals je een auto kan huren.Nadia schreef: Luiers huren??
Ja dat dacht ik al. Brr nee, dat lijkt me helemaal niks.
@ sieglinde: wat verdrietig van je hond. Best jong ook nog.... Pfff heavy lijkt me! Veel sterkte.
Nou Suze is vannacht weer terug verhuist naar onze kamer. Ik wordt er veel te moe en onrustig van als ik steeds uit bed moet. Ga toch wachten denk ik totdat ze wat beter doorslaapt.
@ koekje: ik ben helemaal fan van m'n wasbare luiertjes! Vind t eigenlijk weinig extra werk terwijl ik nou niet bepaald een prototype goede huisvrouw ben (hou niet van schoonmaken).
Ik gebruik t Flip systeem voor overdag (mooi goedkoop , slank luiertje en makkelijk) en de bamboozels voor 'snachts (mooie luier, nooit lekkage, veel vocht opname) beide icm Flip overbroekje. Heb ook totsbots overbroekjes maar daar heb ik sneller lekkage mee.
Manlief vindt t ook prima te doen.
Voor de opvang ga ik straks de bumgenius gebruiken omdat dat een all in one is dus nog makkelijker voor anderen. Dat zijn wel serieus dure luiers in aanschaf maar aangezien ze daar maar 1 x p week een middag heen gaat zijn 3 van die dingen voldoende.
Ik ben naar zo'n luierconsulent geweest, die heeft alle soorten en maten liggen.
Nou Suze is vannacht weer terug verhuist naar onze kamer. Ik wordt er veel te moe en onrustig van als ik steeds uit bed moet. Ga toch wachten denk ik totdat ze wat beter doorslaapt.
@ koekje: ik ben helemaal fan van m'n wasbare luiertjes! Vind t eigenlijk weinig extra werk terwijl ik nou niet bepaald een prototype goede huisvrouw ben (hou niet van schoonmaken).
Ik gebruik t Flip systeem voor overdag (mooi goedkoop , slank luiertje en makkelijk) en de bamboozels voor 'snachts (mooie luier, nooit lekkage, veel vocht opname) beide icm Flip overbroekje. Heb ook totsbots overbroekjes maar daar heb ik sneller lekkage mee.
Manlief vindt t ook prima te doen.
Voor de opvang ga ik straks de bumgenius gebruiken omdat dat een all in one is dus nog makkelijker voor anderen. Dat zijn wel serieus dure luiers in aanschaf maar aangezien ze daar maar 1 x p week een middag heen gaat zijn 3 van die dingen voldoende.
Ik ben naar zo'n luierconsulent geweest, die heeft alle soorten en maten liggen.
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Else, vind jij de flipoverbroekjes niet klein met de Bamboozles? Ik heb 2 flipoverbroekjes omdat ik ze gewoon leuk vond, maar het pas maar net over de Bamboozle heen. Met de overbroekjes van Motherease heb ik dat niet.
Nee vind ik niet, vind je juist ideaal! Wil je ze over doen 
Phoe, net 2x rondje gelopen met de hondjes (allebei apart). Dwayne in de draagdoek. Was best warm..
Ja de draagdoek is wel warm! Ik deed altijd alleen een hoog gesloten t-shirtje aan en evt daarover een fleecevest om mijn armen te bedekken. Een hoog gesloten t-shirtje omdat ik van zijn warme koppie tegen mijn warme borst (als hij in slaap was gevallen) ging transpireren en hij een nat koppie van mijn zwetende huid kreeg. Dat vond ik niet zo fris.
Welke doek heb je?
Welke doek heb je?
Ik kan het me goed voorstellen!
Ik heb een ergobaby wrap.
Ik heb een ergobaby wrap.
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is een rekbare toch Nadia?
Geweven doeken zijn luchtiger...
Geweven doeken zijn luchtiger...