Het weer

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: Het weer

Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

-Saskia- schreef:Kom op, Ronald - een echte vent... :biggrin2: ;)
Gek hè? Deze kreeg ik ook al doorgestuurd vanuit het zuiden van het land ;D

GMTA
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

-Annemarie- schreef:Ook vandaag ijsvrij. Het is zelfs nog erger dan gisteren. :D
Hier is het bar en boos. Auto's glijden nog steeds van de weg af, ook met minimale snelheden. Vrachtwagens die achteruit moeten op de snelweg, omdat ze het hoogje niet halen. Boeren die melk weg moeten laten lopen, omdat de melkwagen niet kan rijden. En het is nog niet voorbij.

Ik voel morgen ook weer een thuiswerkdagje aankomen!
BusKay

Bericht door BusKay »

Ronald schreef:Hier is het bar en boos. Auto's glijden nog steeds van de weg af, ook met minimale snelheden. Vrachtwagens die achteruit moeten op de snelweg, omdat ze het hoogje niet halen. Boeren die melk weg moeten laten lopen, omdat de melkwagen niet kan rijden. En het is nog niet voorbij.
Ik voel morgen ook weer een thuiswerkdagje aankomen!
Zoals ik eerder al schreef... kerstvakantie was natuurlijk weer tekort..

Nooit genoeg hé... :biggrin2: :biggrin2:
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

BusKay schreef:Zoals ik eerder al schreef... kerstvakantie was natuurlijk weer tekort..

Nooit genoeg hé... :biggrin2: :biggrin2:
Nee, maar één voordeel: ik kan lekker lang met Nox kroelen ;)
petralita
5-sterren
5-sterren

Bericht door petralita »

Ronald schreef: Ik voel morgen ook weer een thuiswerkdagje aankomen!
Ik ook :biggrin2:

Moet wel zeggen dat blij ben dat het vriest..... eindelijk weer even wandelen zonder teken! :D
Werd er al helemaal flauw van, heb deze winter nog meer teken op de honden gehad dan in de zomer. >:(
Ruby/Billy
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ruby/Billy »

Vandaag lopend naar mijn cliënt gegaan, waar ik fietsend nog geen 10 minuten over doe was nu meer dan een half uur lopen en dan was de route, op het eerste stuk na, goed te lopen.
Morgen mag ik weer de zelfde kant op, cliënt woont iets dichterbij.
Enig voordeel met dit weer is dat ik flink aan het lopen ben en geen sportschool hoef te bezoeken :P
Ronald
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ronald »

Iemand heeft ooit gezegd: "elk nadeel hep ze foordeel!"
kiara
5-sterren
5-sterren

Bericht door kiara »

nou hier in het mooie Drenthe bar en boos,kind kan niet naar school,zijn ook dicht,en ik durf echt niet op straat nu,de honden hebben mooi even pech en moeten het toch echt met de tuin doen,ben veel te bang dat ik wat breek.
Maar verder beter zo eindelijk echte winter van mij mag het,alleen graag ipv ijzel sneeuw :biggrin2:
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Vandaag gelopen naar mijn werk. Later komen was geen probleem, dus gewone tijd van huis gegaan zodat het licht was. Toch gevallen, het bruggetje was goed gestrooid maar het hellinkje niet... Ben nu een beetje stram.

We zijn er op het werk ook bijtijds mee opgehouden. Mensen die verder weg moesten nog wat eerder. Morgen misschien nog een dag, hoop wel dat het dan voorbij is.
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kaela schreef:Vandaag gelopen naar mijn werk. Later komen was geen probleem, dus gewone tijd van huis gegaan zodat het licht was. Toch gevallen, het bruggetje was goed gestrooid maar het hellinkje niet... Ben nu een beetje stram.

We zijn er op het werk ook bijtijds mee opgehouden. Mensen die verder weg moesten nog wat eerder. Morgen misschien nog een dag, hoop wel dat het dan voorbij is.
Oh bah! Lekker een warm bad nemen vanavond als je dat hebt en spiroflor smeren, anders ben je morgen zo stijf als een plank!
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

constance.blokzijl schreef:
Oh bah! Lekker een warm bad nemen vanavond als je dat hebt en spiroflor smeren, anders ben je morgen zo stijf als een plank!
Warm bad stond op de planning en even voor de infraroodlamp. Wilde morgen voor het eerst gaan hardlopen op de loopband, maar dat gaat hem niet worden niet...

Nou ja, het gaat wel weer over. Lees net dat de eerste dode is gevallen en de ziekenhuizen hebben het druk met botbreuken.

Ben vanmiddag heel lief thuisgebracht door een collega en als het morgen nog zo is komt ze me ook weer ophalen. Echt super fijn!
constance.blokzijl
5-sterren
5-sterren

Bericht door constance.blokzijl »

Kaela schreef:
Nou ja, het gaat wel weer over. Lees net dat de eerste dode is gevallen en de ziekenhuizen hebben het druk met botbreuken.

Ben vanmiddag heel lief thuisgebracht door een collega en als het morgen nog zo is komt ze me ook weer ophalen. Echt super fijn!
Ik hoorde het op de radio, een oudere meneer gevallen tijdens het uitlaten van de hond. Een postbode vond hem, zijn hond zat braaf naast hem te wachten...

En fijn zo'n collega!
dinky89
5-sterren
5-sterren

Bericht door dinky89 »

Doorgaande fietspaden in de stad gelukkig goed begaanbaar dus naar mijn werk kunnen fietsen nadat ik de ijsbaan hier over was ;D

Kom je van de doorgaande fietspaden af dan is het weer dramatisch. Morgen net als vandaag weer klantafspraken dus zal weer naar kantoor moeten, hopen dat er geen neerslag komt zoals mijn buienalarm zegt :nerves:
Suzanne
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Suzanne »

Ik zou toch asl de dood zijn voor de honden!
Juist omdat het zo spekglad is! Als er ijs ligt dan roept iederen "laat de honden niet op het ijs" en nu zou je ze "gewoon uit willen laten"??
Ze deden het maar mooi in de tuin.. ja, prachtig, of dat geen ijsbaan is! ;-((

link, bloedlink ;-(((

Suzanne
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Suzanne schreef:Ik zou toch asl de dood zijn voor de honden!
Juist omdat het zo spekglad is! Als er ijs ligt dan roept iederen "laat de honden niet op het ijs" en nu zou je ze "gewoon uit willen laten"??
Ze deden het maar mooi in de tuin.. ja, prachtig, of dat geen ijsbaan is! ;-((

link, bloedlink ;-(((

Suzanne
Nou nou, zo erg is het niet hoor.

Op het ijs heb je het risico van de schaatser en wakken. Dat heb je op de stoep niet. Enige risico is de gladheid. Voor Oscar is uitglijden best wel funest, maar hij voelt zelf ook aan dat hij niet gek kan doen en doet voorzichtig. Bovendien is hij goed opgevoed en kan hij uitstekend netjes naast ons lopen zonder aan de riem te trekken. En eenmaal bij het gras is het probleem voorbij, want op het gras is het niet glad.

En ik weet niet hoe het met andere honden is, maar Oscar zegt: dikke vinger, ik mag niet in de tuin plassen als ik het wil, ik plas mooi niet in de tuin nu jij dat opeens wil.

Plaats reactie