Wel mooi
Re: Topic: foto van de dag 2.0
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- Fenixjuh
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik weet dondersgoed waar de Posbank is, maar dit kan ik mij niet herinneren....
Wel mooi
Wel mooi
Het is wel abstract 
Euhhh heet het hele heide gebied daar niet de Posbank dan? Ik ben er niet bekend dus kan je niet uitleggen waar dit wasFenixjuh schreef:Ik weet dondersgoed waar de Posbank is, maar dit kan ik mij niet herinneren....![]()
Wel mooi
Het effect komt beter over op een grote foto maar het is een heel dromerige sfeer. De foto is gemaakt met een vintage, analoge, lens en ik heb meervoudige belichting gebruikt. Wat inhoud drie fotoś met verschillende instellingen waar de camera 1 foto van maakt. Heerlijke sfeer kan je daarmee bereiken.pike schreef:Het is wel abstract
- Spikkelneus
- 5-sterren

Cozy cave gekocht voor Tungsten. En wie ligt er in? Dali natuurlijk!
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat ligt lekker!!Spikkelneus schreef:Cozy cave gekocht voor Tungsten. En wie ligt er in? Dali natuurlijk!
IMG_7596.JPG
Ik kijk ook al een tijdje voor zo'n ding, maar hij moet wel een beetje open blijven staan zodat ze er zelf in kunnen.
Is dat bij deze het geval?
- Spikkelneus
- 5-sterren

Ja, zoals hij op de foto staat, zo blijft hij staan.Eef+doggies schreef:Dat ligt lekker!!![]()
![]()
![]()
Ik kijk ook al een tijdje voor zo'n ding, maar hij moet wel een beetje open blijven staan zodat ze er zelf in kunnen.
Is dat bij deze het geval?
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Dat is ideaal.Spikkelneus schreef:Ja, zoals hij op de foto staat, zo blijft hij staan.
Komt ie van cozycave.eu?
- Spikkelneus
- 5-sterren

YesEef+doggies schreef:Dat is ideaal.
Komt ie van cozycave.eu?
Ik gok zo dat Rocco dat ook wel wat vindt, hij ligt graag onder een dekentje of als 'ie naast je ligt, onder een stuk van je tuniek/trui
Welke maat is dit?
Welke maat is dit?
- Spikkelneus
- 5-sterren

Dit is de XL - heel ruim voor Dali en Tungsten, maar voor onze langneuzen waarschijnlijk precies goed (maar die durven nog niet).- pien - schreef:Ik gok zo dat Rocco dat ook wel wat vindt, hij ligt graag onder een dekentje of als 'ie naast je ligt, onder een stuk van je tuniek/trui![]()
Welke maat is dit?
- Pauline
- 5-sterren

Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.
-
Eef+Stippels
- 5-sterren

Maat L zal dan hier wel voldoende zijn.
Is de kwaliteit naar de prijs?
Is de kwaliteit naar de prijs?
Mooie foto's!Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.
joriswatermolen.jpg
Een kraantje aan het werk en die blauwe man is bezig met een drilboor alles aan te trillen, maar Joep slaapt gewoon door!
Het goede nieuws is dus ook, ze gooien de boel dicht! Als je ziet hoeveel zand er op de bank ligt snappen jullie wel hoe fijn dat is [emoji6]

Het goede nieuws is dus ook, ze gooien de boel dicht! Als je ziet hoeveel zand er op de bank ligt snappen jullie wel hoe fijn dat is [emoji6]

Mooi daar!Pauline schreef:Vandaag van de nood een deugd gemaakt. Voor de laatste keer met Joris naar shockwave bij paardenkliniek De Watermolen en aansluitend maar een wandeling gemaakt door de bossen rondom de watermolen.
joriswatermolen.jpg
Een herinnering op facebook. Een van mijn lievelingsfoto's, omdat ie zoveel laat zien. Zijn intens lieve ogen, een beetje ondeugendheid en een beetje onzekerheid omdat ie het gaan fietsen op dat moment wat spannend vond.