Klaagtopic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Klaagtopic
Heb echt een K dag achter de rug! Mijn vader belde, ze wonen in Hongarije, dat mijn moeder heel slecht was! Maar hij wilde geen dokter bellen, omdat hij bang was dat ze na een evt ziekenhuisopname definitief naar een 'verzorgingstehuis' in Hongarije zou moeten! Ze heeft vorige week griep gehad en was door slaapmedicatie Rivotril erg verward geworden,sprak wartaal uit, slaapwandelen en nog meer rare dingen. Nu had hij haar van die medicatie afgehaald en het ging weer redelijk! Tot vandaag
! Ze kon helemaal niet meer praten, hij had haar vanmiddag weer die pil gegeven
. Heb haar aan de telefoon gehad en het enige wat ik hoorde was rochelen en piepen! Ze herkende mij niet! Heb mijn vader gezegd dat hij haar moest tempen en dat was bijna 40gr. Ik heb de huisartsenpost in Deventer gebeld of dit door de Rivotril kon komen, had zelf al gegoogled, het is geen slaappil. Huisartsenpost adviseerde toch om een arts te bellen, want dit was levensgevaarlijk! Heb mijn vader teruggebeld en gelukkig heeft hij naar mij geluisterd en is mijn moeder door de ambulance opgehaald en ligt nu in het ziekenhuis! Het ging al wat beter, maar had absoluut geen flauwbenul van hoe ze in het ziekenhuis was gekomen!
Sterkte Radja.
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

O fuck, Jacqueline... Het is zooo naar als je ouders zo ver weg wonen. En dan ook nog in een land waarvan je niet weet of ze wel op de juiste manier met de dingen omgaan. Sterkte, meis!
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Balen Kaela! Beterschap voor Oscar
En jij Jacqueline; veel sterkte en beterschap voor je moeder! Wat naar zover weg, moeilijk hoor. En wat Anne zegt, ook zorgen over de kwaliteit de zorg...
Mijn schoonmoeder woont op ruim 2 uur rijden en dat vinden wij al lastig nu ze met de gezondheid kwakkelt...
En jij Jacqueline; veel sterkte en beterschap voor je moeder! Wat naar zover weg, moeilijk hoor. En wat Anne zegt, ook zorgen over de kwaliteit de zorg...
Mijn schoonmoeder woont op ruim 2 uur rijden en dat vinden wij al lastig nu ze met de gezondheid kwakkelt...
Sterkte radja, ik hoop dat ze snel opknapt.
Beterschap voor je moeder Radja!
Had het geniale plan om vanavond met Kaio naar de DA te gaan.
Is natuurlijk dicht
Zucht, nog een dag langer wachten, was niet de bedoeling
Had het geniale plan om vanavond met Kaio naar de DA te gaan.
Is natuurlijk dicht
Zucht, nog een dag langer wachten, was niet de bedoeling
Knuf voor Jacqueline!
OT: Ik ben een beetje hardleers. Heb weer paardgereden. 3x raden waar het nu pijn doet... Juist. Overal
OT: Ik ben een beetje hardleers. Heb weer paardgereden. 3x raden waar het nu pijn doet... Juist. Overal
- Angelique
- 5-sterren

Was het leuk?Kim_S schreef:Knuf voor Jacqueline!
Ja! Dat dan weer welAngelique schreef:Was het leuk?
- Angelique
- 5-sterren

Dan ga je het vast vaker doen en gaat die spierpijn vanzelf minder worden.Kim_S schreef:Ja! Dat dan weer welGezellig met dochterlief in haar les. Alleen heeft zij dan les en ik doe maar wat
Dat werkt bij mij helaas anders. Vroegâh zo'n 15 jaar lang elke week gereden, en altijd spierpijn gehad daarna. Maar het is het wel waard gelukkigAngelique schreef:Dan ga je het vast vaker doen en gaat die spierpijn vanzelf minder worden.
Kim_S schreef:Dat werkt bij mij helaas anders. Vroegâh zo'n 15 jaar lang elke week gereden, en altijd spierpijn gehad daarna. Maar het is het wel waard gelukkig
Dan zijn je spieren blijkbaar hardleers
@Radja:
Fijn dat je vader uiteindelijk toch heeft geluisterd en ze nu medische zorg kan krijgen....
Eigen klaagje: Voel mij oud. Sinds vrijdag al flink pijn in mijn knie met fietsen wat ik al heel lang niet had gehad. Gisteren laten behandelen door fysio en laten tapen want bleek vocht in te zitten. Vanmorgen ging fietsen goed maar op terugweg ging hij weer protesteren
Succes met de spierpijn
Ik kan niet slapen
Heb het maar opgegeven na een paar uur proberen
Gelukkig is er netflix
En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar
idd lief 
Ik kan niet slapen
Gelukkig is er netflix
En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar
Haha, inderdaad!Kaio schreef: En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar![]()
idd lief
- Angelique
- 5-sterren

Kaio schreef:Succes met de spierpijn![]()
Ik kan niet slapenHeb het maar opgegeven na een paar uur proberen
![]()
Gelukkig is er netflix![]()
En off topic : geen idee hoelang je je onderschrift al hebt, Angelique maar![]()
idd lief
Even zien..1.20 uur, dan stond die er het volle half uur