Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)Ronald schreef: En de komende 24 uur een bloeddrukmeter om mijn nek hangen. Benieuwd hoe dat met slapen uit gaat pakken...
Re: Re: Re: Re: Wat heb je enzovoort....deel 553
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
En blijven fluiten...Pluto schreef: Handjes boven de dekens iig, anders zijn de testresultaten vals positief. (of negatief, ligt eraan hoe je het bekijkt)
![]()
![]()
Nee, ook fluit met rust laten!Ronald schreef: En blijven fluiten...
Pluto schreef: Nee, ook fluit met rust laten!
Naast alle bouwvakkers vandaag ook de mevrouw van het WMO op bezoek gehad.
We hebben een mooi lijstje gemaakt van allerlei hulpmiddelen: eigen aangepaste rolstoel, scoot, dingen voor in en om het huis enz enz.... Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen.
We hebben een mooi lijstje gemaakt van allerlei hulpmiddelen: eigen aangepaste rolstoel, scoot, dingen voor in en om het huis enz enz.... Nu maar afwachten hoe het verder gaat verlopen.
Pluto schreef: Nee, ook fluit met rust laten!
Ik wacht op bericht van meneer S, die zit met oudste dochter bij de huisartsenpost omdat ze vergaat van de hoofdpijn 
Zit me hier zorgen te maken over mijn meisje. Ik hoop dat het meevalt
Zit me hier zorgen te maken over mijn meisje. Ik hoop dat het meevalt
Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgen 
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee
Wat sneu voor der. Beterschap voor de kleine meid en ook voor jou!Kim_S schreef: Niks ernstigs gelukkig. Waarschijnlijk wel migraine, arm kind! Wist niet dat je dat al zo jong kon krijgen
Nu op jacht naar een goeie pijnstiller, alle apotheken in de wijde omtrek zitten dicht, er is nog 1 drogist open die het hopelijk ook verkoopt. Pfffff ik kan zelf ook wel een pijnstiller gebruiken, mijn hoofd is er ook helemaal klaar mee![]()
OT: lekker gewerkt en vroeg klaar. Thuis wachtte twee pakjes op mij. Ondanks dat je weet wat er in zit is uitpakken toch altijd leuk
Kim. Hoe oud is je dochter?
Ze is 5. Nog nooit hoofdpijn gehad, en nu al 2 dagen met tussenpozen (door de paracetamol?). Vind zelf migraine niet logisch klinken, maar ze heeft echt zo veel pijn. Zou dus best kunnen.Mara M schreef: Kim. Hoe oud is je dochter?
- Pauline
- 5-sterren

Ach arme meid en arme mama..... Beterschap ermee! 
Ach arm meisje. Probeer zo mogelijk al een afspraak met een kinderneuroloog te maken. Vilja had het ook al zo jong. Alleen herkende ik het niet als migraine. Als je dochter een jaar of 15 was geweest, had ik een medicatietip gegeven die ik zelf vd neuroloog heb gehad. Maar met 5 jaar durf ik dat advies niet te geven natuurlijk. Soms is het fijn om koud vochtig washandje of theedoek tegen voorhoofd te hebben.
Migraine komt overigens veel meer voor bij kinderen. Vaak in combi met buikpijn.
-
fem fatale
- 5-sterren

Als buikmigraine (dat bestaat) of gewone buikpijn?Mara M schreef: Migraine komt overigens veel meer voor bij kinderen. Vaak in combi met buikpijn.
(Bij mij komt het ook met buikpijn, maar ik heb alleen migraine als ik ongesteld ben.)