-Saskia- schreef:
Ik zie deze nu pas.
Amaaazing voor een beagle. Chapeau!
En ik zie dit nu pas weer.
Oh, hij was zeker Amaaaazing. 8)
Hij werd zelfs tweede op een onderlinge wedstrijd van de Kynologenclub Dordrecht. Long, long time ago, maar wel voor het eerst (en voor het laatst?) een Beagle!
Ik moet nog eens proberen hoe ik een per whatsapp gestuurde foto ergens kan opslaan op de pc.
Ik kreeg eentje van mij, 21 jaar oud en Borisje 1,5 jaar oud waar wij een prijs op een wedstrijd kregen uitgereikt. Ik wist niet wat ik zag: wie waren die jonge gasten??
Ik gebruik op telefoon fotoupload van mijnfotoalbum om foto's van de telefoon op internet te krijgen.
Wanneer ik alleen foto's van de telefoon wil halen is het net als met fototoestel kabeltje erin en kopiëren/plakken vanaf de 'verwijderbare media/schijf'
dinky89 schreef:
Ik gebruik op telefoon fotoupload van mijnfotoalbum om foto's van de telefoon op internet te krijgen.
Wanneer ik alleen foto's van de telefoon wil halen is het net als met fototoestel kabeltje erin en kopiëren/plakken vanaf de 'verwijderbare media/schijf'
Ja, dat is simpel. Maar hij staat niet op mijn foon, heb hem via iemand anders per whatsapp gekregen.
Lil schreef:
Ja, dat is simpel. Maar hij staat niet op mijn foon, heb hem via iemand anders per whatsapp gekregen.
Dan staat ie ook op je telefoon, hij slaat niets op in de cloud ofzo. Als je de foto opent, kun je op het symbooltje voor delen klikken (dat kleiner dan-teken met bolletjes). Dan kun je hem via je mail naar je pc sturen, naar je Google Drive uploaden, of uploaden naar je photobucket of vergelijkbare dienst. Er even vanuitgaande dat je Android gebruikt.
Lil schreef:
Dan staat hij (zoals mini al zegt) ook op je foon
Wanneer ik bij photoupload foto's wil selecteren kan ik kiezen uit de map whatsapp en daar staan niet alleen verstuurde maar ook de ontvangen foto's in