Het verwarde cavia topic
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Het verwarde cavia topic
Top naam Kaela! Toffee, butterscotch, Bebogeen,
Verstuurd vanaf mijn SM-S931B met Tapatalk
Ahh ik vind het zo moeilijk die namen! Dus ik zet ze allemaal op een lijstje hoor, ooit zal ik vast kiezen
Hier videobeeld materiaal
https://youtube.com/shorts/fR93uJ6vzsU? ... IHb8tt3Oeq
Hier videobeeld materiaal
https://youtube.com/shorts/fR93uJ6vzsU? ... IHb8tt3Oeq
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Oow, wat een schattig caafje! En wat fijn dat ze Ollie gelukkig is met hem!
Ik vind Bebogeen een leuke, afgekort Bebo [klinkt als 'baby, en dat is blijft hij natuurlijk, vergeleken met Ollie]
Bestaat Bebogeen nog? Wij kregen dat vroeger altijd bij opa en oma. Mjam!
Ik vind Bebogeen een leuke, afgekort Bebo [klinkt als 'baby, en dat is blijft hij natuurlijk, vergeleken met Ollie]
Bestaat Bebogeen nog? Wij kregen dat vroeger altijd bij opa en oma. Mjam!
Whiskey en Bayley
Heerlijk hele dag op het gras, af en toe verplaatsen omdat het net een stelletje varkens zijn die het zo kaal hebben
Volgende week komen de 2 vaste logees weer en dus nog 2 grasmaaiers
Zo lekker voor ze dit weer.
En als het te warm is parasol erboven en limonade fles gevuld met water en ingevroren en hopla bij ze leggen.
Gaat al jaren perfect zo.
Ze zijn nu ruim 3 jaar oud
Heerlijk hele dag op het gras, af en toe verplaatsen omdat het net een stelletje varkens zijn die het zo kaal hebben
Volgende week komen de 2 vaste logees weer en dus nog 2 grasmaaiers
Zo lekker voor ze dit weer.
En als het te warm is parasol erboven en limonade fles gevuld met water en ingevroren en hopla bij ze leggen.
Gaat al jaren perfect zo.
Ze zijn nu ruim 3 jaar oud
Vandaag weer even mee naar de moestuin, maar dit keer op het stoepje. Het gras moest gemaaid. Ze kregen natuurlijk wel een lekkere portie vers gras. Het leuke van deze ren is dan ze zo leuk heen en weer rennen. Onder het hokje voor beschutting en weer naar het gras om te smullen. Goed voor die dikke billen
Eindelijk eens een kiekje waar ze zo eigenwijs op staan als ze zijn!
Wat een heerlijk stel. 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Lekker
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ze kijken inderdaad alsof ze weten wat ze waard zijn 
Zag de foto ook op Facebook groep .
Lekker hè voor ze buiten nu .
Ik pluk ook elke dag weegbree zo gezond voor ze
Lekker hè voor ze buiten nu .
Ik pluk ook elke dag weegbree zo gezond voor ze
Haha, wat kijk je? Heb ik wat van je aan ofzo?
De kleine pruts at vandaag voor het eerst iets uit mijn hand. Vandaag is zijn werknaam Frederik (Vreetje, Freddy, Fredje, Rikkie).
Verder is ie vooral een racemonster maar hier zat ie een milliseconde stil
De kleine pruts at vandaag voor het eerst iets uit mijn hand. Vandaag is zijn werknaam Frederik (Vreetje, Freddy, Fredje, Rikkie).
Verder is ie vooral een racemonster maar hier zat ie een milliseconde stil
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heerlijk die jonge formule 1 modelletjes.
- Charlie Angel
- Moderator
Wat een fijne foto's!
Het is definitief Timmetje/Timmy geworden. Fotos zijn er nog niet echt want stil zitten doet ie niet aan.
Helaas gaat Ollie niet zo goed. Bij oppakken was hij vorige week wel heel licht en een check op de weegschaal liet me schrikken. Naar de dierenarts, pijnstillers en bijvoeren met critical care. Waarschijnlijk zijn kiezen maar helemaal achterin zijn bek kijken lukte niet, voorin zag het er goed uit. Kijken onder narcose maar even niet nu hij zo afgevallen was, eerst stabiliseren. Dat is tot vandaag nog niet echt gelukt, hij gaf buikpijn aan. Rontgenfoto (die blaasstenen zitten natuurlijk nog erg in mijn hoofd) gaf gas aan. Dus ook daar een middeltje voor mee en dan kijken of hij nu wel stabiel wordt. Het afvallen is gelukkig wel gestopt. Arme Ollie
Ook lastig omdat ik natuurlijk nooit zeker weet hoe oud ze precies zijn... Dus misschien speelt dat ook nog mee.
Helaas gaat Ollie niet zo goed. Bij oppakken was hij vorige week wel heel licht en een check op de weegschaal liet me schrikken. Naar de dierenarts, pijnstillers en bijvoeren met critical care. Waarschijnlijk zijn kiezen maar helemaal achterin zijn bek kijken lukte niet, voorin zag het er goed uit. Kijken onder narcose maar even niet nu hij zo afgevallen was, eerst stabiliseren. Dat is tot vandaag nog niet echt gelukt, hij gaf buikpijn aan. Rontgenfoto (die blaasstenen zitten natuurlijk nog erg in mijn hoofd) gaf gas aan. Dus ook daar een middeltje voor mee en dan kijken of hij nu wel stabiel wordt. Het afvallen is gelukkig wel gestopt. Arme Ollie
Ook lastig omdat ik natuurlijk nooit zeker weet hoe oud ze precies zijn... Dus misschien speelt dat ook nog mee.
-
Siberienne
- 5-sterren

- Contacteer:
Sterkte Eelke met de zorgen om Ollie!