Pfffff

Hier kun je al je vragen en problemen kwijt met betrekking tot de gezondheid van de kat. Raadpleeg uw dierenarts bij twijfel of urgente zaken.

Moderators: koekje, pearlsofpassion

Re:Pfffff

zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ze lijkt ook al wat dunner ::)
Maar dat zal wel meer aan mijn ogen liggen....
Wel had ik het idee dat ze juist door de vele ab toch wat dikker geworden is. Dat ze misschien meer eetlust krijgen of wat "paffiger" worden door ab?
Maargoed, ze krijgen beide, Tobias "mag" mee dieeeten, gewoon wat minder te eten. Zijn ze erg blij mee :-X ::) ;D
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

zurca schreef: Noa is amper nog aan de diarree...Het is weer een normale keutel met als afsluiter nog wat dunnig :-X ;D
Ik geef haar nu nog de probiotica, iets waar ze bij de kliniek geen heil in zagen, hoe lang zou ik haar dat nu nog "moeten" geven?!
Ik vind het op zulke momenten jammer dat ik niet wat mondiger ben en wat meer tegengas durf te geven. Bij m'n eigen DA hadden ze een verslag ontvangen. Daar werd ook nadrukkelijk in vermeld dat ik geen vlees moest voeren. De DA vroeg me wat ik met hun advies deed...."Naast me neerleggen" heb ik haar gezegt...Ze glimlachte en zei verder niets ;) Ik weet dat zij er ook niet "voor" zijn maar zij weet wel dat ik niet over te halen ben...
Je zou eigenlijk een verslag van het verloop moeten geven , en wat je er allemaal instopt (dus aan eten en probiotica) dan kun je dat later omnder hun neus wrijven met een leuk artikeltje erbij over obligate carnivoren en voeding (wil vast iemand je wel bij helpen ;) )
Laatst gewijzigd door sylvia op zo 05 feb 2006, 07:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Yari
4-sterren
4-sterren

Bericht door Yari »

sylvia schreef: Je zou eigenlijk een verslag van het verloop moeten geven , en wat je er allemaal instopt (dus aan eten en probiotica) dan kun je dat later omnder hun neus wrijven met een leuk artikeltje erbij over obligate carnivoren en voeding (wil vast iemand je wel bij helpen ;) )
Hahaha inderdaad ja!!! ;D

Hé maar Liesbeth, wat goed om te horen zeg!!!
Ik ben een tijd niet zo actief geweest hier op BP en ben echt heel blij nu te lezen dat het zo goed met Noa gaat!!! En wel doordat je je gevoel hebt gevolgd!
Gewoon blijven doen meid, laat ze maar lullen met die domme brokken-kletspraat. Haha, alsof daar de diarree van over was gegaan, ja hoor!!! :P ;D
Houwe zo meid!!!! ;)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Ik zat daar ook alleen maar braaf "jaja" te knikken...(af en toe betrok mn gezicht een beetje ;D) Ik voelde me wel rood worden, omdat ik vond dat ze onzin l*lde maar ook omdat ik mezelf wel wat kon doen omdat ik me zo onder de tafel liet kletsen...Heb nog een slappe poging gedaan door Meid haar verhaal te doen. (voedselallergie en suikerziekte) maar dat werd afgedaan met "Wat voor de een werkt hoeft bij de ander niet hetzelfde te gaan"..Tja....
Over drie weken moet ik zowiezo terug bellen om even een update te geven, wie weet voel ik me wat sterker aan de telefoon. En anders schrijf ik misschien wel een stukje tekst idd. met wat Noa gekregen heeft en met welk reslultaat ;)
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Aankomende dinsdag dan is het drie weken geleden dat we op controle zijn geweest. Ik moet dan ook weer bellen naar de kliniek. Vooralsnog gaat het heel goed met Noa! Ze heeft geen diarree meer. Ze krijgt nog steeds probiotica maar ik ben wel aan het minderen ;) (Ik was vorige week 2 keer vergeten en gelijk had ze weer diarree, nadat ze weer gehad had was ook de diarree gelijk verdwenen)
Om ze wat meer beweging te geven, zet ik elke dag de balkondeur even open (brrrrrrr) dat vinden ze zo geweldig dat ze als gekke aan het rennen gaan. (Noa en Tobias) Beetje extra beweging kan geen kwaad. Binnenkort eens even bij de DA langs om haar even te wegen. Nog steeds ben ik van mening dat het allemaal wel meevalt qua overgewicht dus ik heb de hoeveelheid voor wel iets gemindert maar niet heel veel...Noa is heel lang een "anorexiaachtige" kat geweest. Nu is ze wat voller en ik vind haar er zo veel beter uitzien ;)
Maargoed, langzaamaan durven we weer wat opgeluchter adem te gaan halen...ik hoop dat dit het was en dat onze kat "met gouden randje" (zo noemt mn vader haar ivm de DAkosten) gewoon 20 gaat worden. (ouder mag natuurlijk ook ;D)
sylvia
5-sterren
5-sterren

Bericht door sylvia »

Gelukkig gaat het zo goed met haar, die wordt gewoon 30 Liesbeth ;D

Plaats reactie