Verzamelgroep Utrecht
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep Utrecht
Kan evt wel weer hier bij mij in N'Gein geleverd worden......
Ik doe ook mee.**Jillaroo** schreef: Doen we nog een bestelling bij Lupa?
Ja ik wil wel, maar we hadden het minimale bestelbedrag nog niet en Lupa ging ook op vakantie toch?
-
**Jillaroo**
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze zijn morgen weer terug. maar als we nu hier even noteren wat we allemaal nodig hebben, wie weet komen we aan het bedrag en anders rij ik er wel in het weekend naar toe ( moeten wel die meiden niet meer loops zijn, anders wandel ik niet zo fijn in leende)
-
Miranda 1
- 5-sterren

Is er nog iemand die kangaroe wil delen op 7 december? Want 25 kilo is heel veel en heel duur.
Anders ga ik een andere excoot proberen/ elimineren en valt kangaroe af.
Dat vind ik echt te duur.Miranda 1 schreef: Is er nog iemand die kangaroe wil delen op 7 december? Want 25 kilo is heel veel en heel duur.
Ik wil erg graag hertevlees, a 2,85 per kg. Maar dit gaat per 20 kilo. Ook op 7 dec. Dit delen?
-
Miranda 1
- 5-sterren

Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.Antheman schreef: Dat vind ik echt te duur.
Ik wil erg graag hertevlees, a 2,85 per kg. Maar dit gaat per 20 kilo. Ook op 7 dec. Dit delen?
Hert ga ik dan niet nemen, want ik krijg 5 oktober al 20 kilo hert van Orinake. Maar je mag wel 5 okt hert overnemen. Yvonne zou eigenlijk 5 kilo overnemen maar dat gaat niet door. Als je het nu nog niet kwijt kan wil ik het ook wel ff bewaren voor je.
Is dat misschien iets?
-
Miranda 1
- 5-sterren

Ik wil wel mee bestellen bij Lupa. Ik heb dan 10 of 20 kilo konijnkk nodig. En wat paardenvlees. Misschien wat zalmlijven.
Alleen heb ik pas eind oktober rond de 25e weer geld. Ik heb deze maand al enorm veel geld uit gegeven aan hondenvoer.
Dus als iedereen tot dan kan wachten dan komen we zeker boven €125 uit.
Alleen heb ik pas eind oktober rond de 25e weer geld. Ik heb deze maand al enorm veel geld uit gegeven aan hondenvoer.
Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doenMiranda 1 schreef: Helaas heeft mijn Berner een voedselallergie en doet hij het heel goed op kangaroe. Krijgt hij ook maar 800 gram van in de week, 2 vlees porties dus.
Hert ga ik dan niet nemen, want ik krijg 5 oktober al 20 kilo hert van Orinake. Maar je mag wel 5 okt hert overnemen. Yvonne zou eigenlijk 5 kilo overnemen maar dat gaat niet door. Als je het nu nog niet kwijt kan wil ik het ook wel ff bewaren voor je.
Is dat misschien iets?
Als je het een maand ofzo kan bewaren, dan wil ik die 5 kilo wel hebben!
Ik krijg zowel hert als kangeroe volgende week.
Hert vind ik dan nog leuk geprijsd om te drogen, kangeroe vind ik daar te duur voor.
Dus ik wil in december wel hert delen maar geen kangeroe, kangeroe heb ik dan echt nog wel genoeg.
Hert vind ik dan nog leuk geprijsd om te drogen, kangeroe vind ik daar te duur voor.
Dus ik wil in december wel hert delen maar geen kangeroe, kangeroe heb ik dan echt nog wel genoeg.
-
Miranda 1
- 5-sterren

Geen probleem, ik bewaar het wel voor je.Antheman schreef: Dat is te snel, ik moet op de vriezer zitten om hem dicht te doen
Als je het een maand ofzo kan bewaren, dan wil ik die 5 kilo wel hebben!
Zit net ff te kijken hoeveel ik aankomende vrijdag krijg, hmm hoop dat het gaat passen hihi. Gelukkig gaat er zoeen 2 kilo per dag uit.
Top Miran!Miranda 1 schreef: Geen probleem, ik bewaar het wel voor je.
Zit net ff te kijken hoeveel ik aankomende vrijdag krijg, hmm hoop dat het gaat passen hihi. Gelukkig gaat er zoeen 2 kilo per dag uit.
Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?Miranda 1 schreef: Ik wil wel mee bestellen bij Lupa. Ik heb dan 10 of 20 kilo konijnkk nodig. En wat paardenvlees. Misschien wat zalmlijven.
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven
Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.
Eind oktober wil ik wel meedoen.Burretje schreef: Ik vind het geen probleem om tot die tijd te wachten. Zal hieronder even een wensenlijstje maken, als mensen die ook willen bestellen dat even kopiëren en aanvullen?
Miranda1
10 a 20 kg konijnkarkas
?? kg paardenvlees
?? zalmlijven
Burretje
5 parelhoen heel zonder veren en kop a 3,25 = 16,25
wellicht nog andere dingen afhankelijk van het tijdstip waarop straks besteld wordt.
Ik denk voor circa 30 euro te bestellen.
Hier willen we voor Lupa ong.25 euro bestellen