Ik dacht dat het over zou zijn, dat het warm water zou regenen en dat ik morgen weer normaal kon lopen en autorijden. Ga ik zojuist de honden uitlaten, is alles wit. Het heeft gewoon gesneeuwd, erger nog, het sneeuwt nog steeds. Best mooi hoor, maar voor mij hoeft het niet. Ik moet morgen met Blacky naar de DA, maar dan moet er toch echt wel wat veranderen. Ik vind dit echt niet leuk meer.
Het regent pijpenstelen.
Je ziet echt niets meer van wat er de afgelopen dagen allemaal aan ijzel is gevallen.
Er zat meer dan 2 cm ijs op mijn auto . Helemaal weg, auto is nu mooi schoon.
Hier is vannacht alles door de tuin gewaaid. Wat een woei! Inmiddels weer droog en bedaard. Succes aan alle mensen in het Noorden het "normale" leven weer op te pakken. Zal wel druk zijn bij de winkels vandaag.
En toen was alles weer normaal! De auto is weer bruikbaar, alle ijs is weg, Bambi heet weer Oscar. Alleen die verrekte rug nog.
Morgen rijdt hier de boodschappenbezorger voor en hopelijk komen vandaag of morgen ook de bestelde pakketjes. Maar de post zal ook wel wat achterstanden weg te werken hebben.
Morgen ga ik met een deel van mijn collega's proberen de achterstanden bij te werken. Kijken of we maandag weer met een (zo goed als) schone lei kunnen beginnen.
Net een uur met de soos weg geweest , de zon scheen . Mijn wangen gloeien zelfs een beetje
Het ligt nu rustig te maffen , dus maar even stofzuigen en dweilen
Ik liep zo ongeveer tot boven mijn enkels in de bagger
Nadat ik gisteren aan het begin van de avond naar huis was gefietst door de regen werd ik gisteravond verrast dat het sneeuwde (en bleef liggen).
Ik vreesde dan ook een dikke sneeuwbende vanmorgen maar toen ik de gordijnen open deed was het droog en alle sneeuw en ijzel verdwenen
Wel even wennen dat het ineens 10 graden warmer is dan de afgelopen week Maar strakblauwe lucht en heerlijk zonnetje hier