De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015

Hier kunnen jullie lekker kletsen. Dit board is dus niet bedoeld voor serieuze voedings/gezondheidsvragen!

Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke

Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!

Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Het lijkt erop ja.. Morgen vast weer een betere nacht
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Ideaal zo'n vrijmarkt. Net met Davidje de vrijmarkt hier op het winkelcentrum afgestruind en voor weinig geld een paar nuttige aankopen kunnen doen. Bijvoorbeeld een blank houten meegroeikinderstoel voor 1 euro. Die kan mooi naar oma. Een nog perfect autostoeltje waar je nieuw bijna 400 euro voor betaalt, voor 2 tientjes. Die kan mooi in de 2e auto. Hoeven we het andere stoeltje niet steeds over te zetten. En dan nog wat houten speelgoed, zoals een hobbelende meetrekkrokodil op wieltjes.  :biggrin2:
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Nou super toch! Al zou ik zelf omwille van veiligheid geen onbekend 2de hands auto stoel willen.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Hier een vrij goede nacht. Erg kort maarja, we zijn ah verhuizen...
01-04-06.30
Else
4-sterren
4-sterren

Bericht door Else »

Kijk goede aankopen!! Ik heb geen moeite met 2e hands stoeltjes. Heb ook een 2e hands maxi cosi.
Zo'n meegroei stoel voor €1,00 is wel echt een top aankoop!!
@ sieglinde, jij hebt ook veel tegelijk of niet? Kleintje+ verhuizen+ hond in laten slapen.... Pfieuw.....
Heavy lijkt me!! Zeker met de gebroken nachten erbij.

Alle baby's van m'n vriendinnen tukken de hele nacht door terwijl er 2 jonger zijn dan Suze, jaloers.....
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Ik wil het niet onder je niet weet of er een ongeluk mee geweest is. Of dat hij flink is gevallen. Dat er binnenin iets beschadigd is en hij niet meer veilig is.
De korte nacht eist nu zijn tol. Ik ga er maar eens lekker bij liggen. Dwayne gevoed, die ligt nu heerlijk op mij te slapen. Filmpje staat op. Zennnn :)
Sonja
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sonja »

Nadia schreef: Nou super toch! Al zou ik zelf omwille van veiligheid geen onbekend 2de hands auto stoel willen.
Nou, ik heb 'm echt helemaal na gekeken en kan er niets aan ontdekken. De vrouw verzekerde me dat er nooit iets mee gebeurd was qua laten vallen of een aanrijding o.i.d. Daarbij is het voor in mijn werk- en boodschappenautootje. Dat is een 17 jaar oud altootje zonder airbags, abs, stuurbekrachtiging of andere moderniteiten. Ik vrees dat als ik me heel erg druk zou gaan maken over veiligheid, ik sowieso niet meer in dat autootje zou moeten stappen.  :-\ Maar budgettechnisch zit een ander autootje er op dit moment even niet in. En ik gebruik 'm hoofdzakelijk voor korte stukjes hier in de stad. Voor de langere (snelweg)ritten pakken we wel zoveel mogelijk de andere auto. Voor de momenten dat David naar de oppas moet en meneer Sonja met de nieuwe auto weg is, is het alternatief de fiets en die heeft hoe dan ook minder kreukzone dan het altootje. Wat niet weg neemt dat ik strakjes met mooi weer kindlief ook gewoon in een fietszitje ga hijsen.  ;)
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Vera heeft afgelopen nacht 5 uur achter elkaar geslapen  :yeah:
Daarvoor was ze aan het clusteren en veel jammeren, maar ze zei pas weer om 8 uur vanochtend miauw. En daarna wilde ze stipt 3 uur later weer een voeding.
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Hoe gaat het tussen alle honden/katten en de kids? Zijn ze allemaal al gewend aan het nieuwe wezen in huis?
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Lief dat je vraagt! Ik kan niet anders zeggen dan super!
Eigenlijk zitten alle dieren hier vrijwel op negeer stand.

Vaya heeft bij binnenkomst een kwartier met grote ogen naar 'het ding' gekeken. Toen besloten dat het niet levensbedreigend is. En de volgende dag al besloten dat er prima mee te leven valt en Dwayne best een fijn kacheltje is om tegen aan te liggen als Dwayne bij een van ons slaapt.

Kain was in het begin wat opdringerig. Vond het maar wat interessant. Wilde graag ruiken maar deed dit erg lomp. (Neus b echt ertegenaan duwen). Nu gaat het goed. Moet hem nog af en toe afremmen. Heeft verder geen enkel probleem dat iemand bij de box gaat kijken of Dwayne op de arm heeft.

En aysa, tja wat moet ik daar van zeggen. Gewoon weg perfect. Bizar eigenlijk. Toont interesse maar houd keurig afstand. Is niet druk bij de baby en negeert hem eigenlijk, maar zonder ook maar een enkel spoortje van spanning. Ik kan echt niks bedenken wat hier aandacht nodig heeft.

Alle dieren laten Dwayne compleet met rust als hij in de box ligt. Ook als hij daar huilt.
Dus met de dieren gaat het echt super :D
wenche
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door wenche »

Hier gaan de beesten ook prima met Evi...
Loki en Dick (de katten) negeren haar, maar als ik met Evi op de arm langs kom, dan blijven ze wel zitten om geaaid te worden.
DeeJay komt af en toe even een lebber over haar kop geven..
Pip ziet haar als puppy ofzo... Maakt spelbuigingen, gaat op haar zij bij Evi liggen (met haar rug naar Evi toe) om geaaid te worden, duwt soms zachtjes met haar neus tegen haar aan...
Als Evi huilt in de box laten ze haar met rust, zijn niet jaloers, eigenlijk gewoon perfect :)
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Fred is rustig. Als ze huilt gaat ie,met zijn hoofd op haar buikje liggen... Ligt ze op een kussen in de zetel gaat ie er naast zitten waken...

Oscar is drukker, die benut elke kans om haar handjes af te likken. Nu is oscar nog steeds een 'pup' in zijn doen. Maar hij is wel braaf.

Maxje negeerde haar. Kon er gewoon rustig bij liggen.
koekje
5-sterren
5-sterren

Bericht door koekje »

Hier gaat het ook goed.
Als Vera aan de tiet ligt, vraagt Sien of ze zo ook bij haar mag. Ot vindt haar enorm lief en hoopt dat ze ook snel eten kan geven. Ot komt ook kopjes geven. Sien is heel beschermend; als er andere mensen zijn, verliest ze haar pseudo-kind geen moment uit het oog.
Ze komen me beiden wel halen als ik bv op de wc zit en ze gaat huilen.
Sieglinde
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sieglinde »

Ah bah. Schoonbroer was hier. Robyn meurt nu helemaal naar hugo boss mannenparfum
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

Leuk om te lezen  :)
Fijn dat het bij iedereen goed gaat!

Gesloten