De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Hier gaat het ook goed. Hondenbeest negeert hem, maar is wel heel voorzichtig qua om hem heen lopen en afstand houden als hij op de grond speelt of in de wipper zit. Ze ligt wel steevast op zijn speelkleed zodra ik hem eraf til. Geen drama want als het kleed bezet is gaat ze er nooit bij. Alleen wat vaker de was in door de haren.
Poezenbeest vindt die grijpgare handjes bereleuk om kopjes aan te geven. Ik vind het wat minder omdat ik niet weet wat er gebeuren zal als hij per ongeluk een staart of iets in die geest te pakken krijgt, dus ik laat het niet toe.
Wat ik wel had, en nog steeds heel bizar vind, is dat toen ik net bevallen was, de hond doodbang voor me was. Als de kleine in bed of de box lag of uberhaubt als ik naar haar toe ging, ging ze steevast met haar staart tussen haar poten op haar rug liggen en ontweek me. Mij benaderen deed ze al helemaal niet, terwijl ze dit gedrag echt nog nooit vertoond had.
Na een week of twee voelde ik me weer dusdanig goed dat ik de ochtendwandeling weer kon gaan maken. Dat is altijd een langere wandeling waarin we altijd wat leuks gaan doen en toen was het na twee dagen weer als vanouds.
Ik heb geen idee of een hond zich gepasseerd, in de steek gelaten of iets in die geest kan voelen, want ze heeft in de twee weken na mijn bevalling gewoon hetzelfde aan beweging en aandacht gehad, alleen niet van mij......
Poezenbeest vindt die grijpgare handjes bereleuk om kopjes aan te geven. Ik vind het wat minder omdat ik niet weet wat er gebeuren zal als hij per ongeluk een staart of iets in die geest te pakken krijgt, dus ik laat het niet toe.
Wat ik wel had, en nog steeds heel bizar vind, is dat toen ik net bevallen was, de hond doodbang voor me was. Als de kleine in bed of de box lag of uberhaubt als ik naar haar toe ging, ging ze steevast met haar staart tussen haar poten op haar rug liggen en ontweek me. Mij benaderen deed ze al helemaal niet, terwijl ze dit gedrag echt nog nooit vertoond had.
Na een week of twee voelde ik me weer dusdanig goed dat ik de ochtendwandeling weer kon gaan maken. Dat is altijd een langere wandeling waarin we altijd wat leuks gaan doen en toen was het na twee dagen weer als vanouds.
Ik heb geen idee of een hond zich gepasseerd, in de steek gelaten of iets in die geest kan voelen, want ze heeft in de twee weken na mijn bevalling gewoon hetzelfde aan beweging en aandacht gehad, alleen niet van mij......
Hebben jullie ook zo'n rare navel?
Ik had altijd een mooie diepe kuil, met gezellige draaing. Tijdens de zwangerschap werd de navel bijna vlak, maar hij plopte niet naar buiten.
Nu heb ik zo'n raar gerimpeld dingetje. Of komt dat omdat ik zo'n enorme toeter had gekweekt?
Ik had altijd een mooie diepe kuil, met gezellige draaing. Tijdens de zwangerschap werd de navel bijna vlak, maar hij plopte niet naar buiten.
Nu heb ik zo'n raar gerimpeld dingetje. Of komt dat omdat ik zo'n enorme toeter had gekweekt?
Nee hier weer dezelfde navel. Maar heb ook een piercing. Dus wellicht zie ik het gewoon niet.
Prima nacht weer gehad
fijn
23.30-04.30-06.45
Prima nacht weer gehad
23.30-04.30-06.45
Ik kon in mijn navel bijna mijn hele kast kwijt de eerste 2 maand na de bevalling...
Nu is ie weer vrij normaal
Goeie nacht gehad trouwens. Eerste keer wakker om 4u.., zaten er in rond half 12/12u.
Is er hier trouwens iemand van de wasbare luier gebruiksters die ik kan plezieren met:
Een rumparooz nwborn overbroekje ( LUX noemt het)
Een zookaboo small overbroekje met grappige skulls?
Heb ook nog een rumparooz preppy met klittenband en een newborn wolbroek.
Allemaal maar een keer of 3 gebruikt. De 2 overbroekjed mogen gaan voor verzendkosten, de andere voor een kleine zakcent voor de kleine.
Nu is ie weer vrij normaal
Goeie nacht gehad trouwens. Eerste keer wakker om 4u.., zaten er in rond half 12/12u.
Is er hier trouwens iemand van de wasbare luier gebruiksters die ik kan plezieren met:
Een rumparooz nwborn overbroekje ( LUX noemt het)
Een zookaboo small overbroekje met grappige skulls?
Heb ook nog een rumparooz preppy met klittenband en een newborn wolbroek.
Allemaal maar een keer of 3 gebruikt. De 2 overbroekjed mogen gaan voor verzendkosten, de andere voor een kleine zakcent voor de kleine.
Laatst gewijzigd door Sieglinde op zo 27 apr 2014, 10:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Hier ook een diepe navel die er viezig uitziet met gepigmenteerde huid aan de binnenkant
Die rumparooz preppy is dat een all in one luier of een cover? Als ik Google kan ik nl beide vinden.
Heb misschien interesse!
Die rumparooz preppy is dat een all in one luier of een cover? Als ik Google kan ik nl beide vinden.
Heb misschien interesse!
All in one. Nuja, een pocket. Is wel vanuit be verzenden dus komt misschien wel duur uit?
-
inge58
- 5-sterren

Weliswaar geen barfplaats baby, maar ik wil jullie toch even voorstellen aan mijn achterneef.
(Kleinzoon van mijn broer en schoonzus)
Gisteren geboren,via keizersnee, bijna 9 pond schoon aan de haak!
Cute!
Wat heeft ie aan de hand?
Wat heeft ie aan de hand?
Gefeliciteerd....het is een schatje...
Schatje!! En wat een leuk lakentje 
Ja een pocket bedoelde ik
Heb wel interesse afhankelijk vd prijs en de verzendkosten.
Ja een pocket bedoelde ik
Gefeliciteerd!!! Heeft hij een infuus??
-
inge58
- 5-sterren

Ja een vocht infuusje,niks bijzonders.Nadia schreef: Gefeliciteerd!!! Heeft hij een infuus??
Ahh gelukkig maar
wanneer mogen ze naar huis?