De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Dwayne drukt ook flink bij het poepen
hij word dan helemaal rood 
Een taart bakken met baby in de draagdoek. Ik heb al eens handigere dingen gedaan
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Tot Dwayne op je rug kan
dan heb je je handen vrij, en vrij zicht 
Ja
Vrij zicht heb ik trouwens wel
Heb een filmpje gekeken om de doek te knopen voor op je rug. Dat vind ik nog best eng
Vrij zicht heb ik trouwens wel
Heb een filmpje gekeken om de doek te knopen voor op je rug. Dat vind ik nog best eng
Kan je een rekbare doek ook op je rug knopen?
Ik knoop mijn geweven overigens ook nog niet op de rug, ondanks dat er een aantal manieren zijn waar dat wel kan met kleine baby's.
Ik knoop mijn geweven overigens ook nog niet op de rug, ondanks dat er een aantal manieren zijn waar dat wel kan met kleine baby's.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Rekbaar voor zover ik begrepen heb kan ook op je rug maar de belasting is hoger dan bij een geweven doek. Ik word heel hebberig van dat d&v forum :-P
Ja schijnbaar wel. Of het verantwoord is, is een tweede.
-
Marije Lei
- 4-sterren

Ik vind het met die kleintjes sowieso een eng idee om ze op de rug te dragen. Ze zijn nog zo teer en de nekjes nog niet sterk genoeg om het hoofdje goed te dragen.
Wil hij niet lekker in de box dan??
Heb je ook je handen vrij

Heb je ook je handen vrij
Ik zou Fedde ook wel op de rug willen dragen, heb hem nu al heel lang niet meer in de doek gehad, echt te zwaar en onpraktisch voorop. Maar heb zo'n filmpje gezien dat hij dan eerst los op mijn rug hing enzo, nou dat durf ik niet! Hoe draag jij op je rug Wenche?
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Met een rekbare kun je volgens de fabrikant rugdragen, maar is niet aan te raden omdat kindjes zich er zo uit wurmen/achteruit gooien.. Makkelijker dan een geweven...
Op de rug dragen kan vanaf een maand of 6, mits ze zelf het nekje goed kunnen houden...
Ik draag met een draagzak (beco butterfly) op mijn rug
ideaal 
Heb mijn neefje van 1,5 (11kg) op mijn buik gedragen er mee, ging ook prima
Op de rug dragen kan vanaf een maand of 6, mits ze zelf het nekje goed kunnen houden...
Ik draag met een draagzak (beco butterfly) op mijn rug
Heb mijn neefje van 1,5 (11kg) op mijn buik gedragen er mee, ging ook prima
-
Esthertjuh
- 4-sterren

Hier ook een draagzak inmiddels. Tess raakte iedere keer overstuur van het knopen. Overigens is met een geweven doek op je rug knopen niet heel erg moeilijk. Ik heb daarvoor een draagconsult gehad. Overigens draag ik Tess nog steeds op de buik.
Zat op dat dragen en voeden forum te kijken. Veel tweedehands geweven doeken kosten zo nog €150

Waarom zijn die doeken zo duur??? Zie daar ook dat er veel dames zijn die wel 7 doeken te koop aanbieden, die hebben echt een vermogen aan de doeken uit gegeven
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets makkelijkers dan de draagdoek (heb nu een tricot slen) maar wat wel net zo fijn draagt.
Of stap je pas over naar andere systemen als je kindje een stuk ouder is???
Waarom zijn die doeken zo duur??? Zie daar ook dat er veel dames zijn die wel 7 doeken te koop aanbieden, die hebben echt een vermogen aan de doeken uit gegeven
Ik ben eigenlijk op zoek naar iets makkelijkers dan de draagdoek (heb nu een tricot slen) maar wat wel net zo fijn draagt.
Draagdoekenmarkt op FB opzoeken.Else! schreef: Zat op dat dragen en voeden forum te kijken. Veel tweedehands geweven doeken kosten zo nog €150![]()
![]()
Een little frog ofzo kost nieuw niet veel. Ik heb een Ling ling d'amour. Ook goed betaalbaar.
Verder ook een beco. Die gebruik ik vaker dan de doek.
( verzending is trouwens 13€ ofzo. Onbetaalbaar). Vraag maar 10€ vr de luier maar met verzending bij kan je die al bijna beter nieuw kopen vrees ik)
Da;s duur!Else! schreef: Veel tweedehands geweven doeken kosten zo nog €150![]()
![]()
Mijn helemaal nieuwe hoppediz was 70 euro oid.