Ik heb enorme bewondering voor de inzet van alle hulptroepen, maar ook voor de inzet van Leo en Lizzy zelf. Petje af hoor!
Ga zo door zou ik zeggen!
Moderator: Charlie Angel

Joh al was hij pimpel paars, met rood en rose geruit, met bloemen en streepjes stofjes als boord..Mevroi Kruim schreef: Dat was de enige boordstof waarvan ik nog genoeg in huis had, het moest ff snel af tenslotte. De kraag is trouwens rood. Maar het model zo bevalt wel, dit is een goed patroon. De buikflap moest ik alleen verzinnen, die loopt normaliter niet door tot onder de staart. Hij is een tikje te wijd maar het gaat wel zo te zien.

nou idd super knap dat Lizzy zich nog staande houd! Van de rest idem ditoBorke schreef:
Het heeft gewoon allemaal tijd nodig en in de tussentijd kan ik me goed voorstellen dat Lizzy zich gesloopt voelt.
De rest van het team gaat immers naar huis of Leo naar het werk en Liz zit 24/7 middenin de hongerige pups, piepende en lekkende Bisq.
De ene voeding is nog niet klaar of de volgende moet zowat alweer klaargemaakt....

Ja, heb ik, netjes gekocht bij de patronenwinkelnova schreef: Olga, dat pak is een geweldige oplossing.
Fijn dat je dat gemaakt hebt
Heb je een patroon van dat pak?
yvette_van_alert schreef: nou idd super knap dat Lizzy zich nog staande houd! Van de rest idem dito

on line of in de stad?Mevroi Kruim schreef: Ja, heb ik, netjes gekocht bij de patronenwinkel![]()

ahhhhhhh lieeeeeeffffff!!!!Lizzy schreef: Even snel een fotootje van de nieuwe barfplaats mascotte
![]()
Heb je aan de beheerder gevraagd of je reclame mocht maken?Lizzy schreef: Even snel een fotootje van de nieuwe barfplaats mascotte
![]()