Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Het weer
Eindelijk een beetje opgewarmd hier. -12. Straks een aangename wandeling maken.
Moet zeggen dat ik de huidige droge kou zonder noemenswaardige wind en zonnetje met blauwe lucht echt heerlijk weer vind 
- Angelique
- 5-sterren

Ja, dat was gister, mooi weer. Vandaag was het superdruilerig hier. Alles weer bagger en modder...bleeeeh.dinky89 schreef:Moet zeggen dat ik de huidige droge kou zonder noemenswaardige wind en zonnetje met blauwe lucht echt heerlijk weer vind
- -Annemarie-
- 5-sterren

Het was hier ook de hele dag vies nat. *is blij met nieuwe laarzen*Angelique schreef:Ja, dat was gister, mooi weer. Vandaag was het superdruilerig hier. Alles weer bagger en modder...bleeeeh.
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: Het weer
Hier ook zulk druilerig weer. Charlie was helemaal teleurgesteld dat hij na de wandeling niet lekker op bed mocht toen ik nog even terug ging. [emoji33]Angelique schreef:
Ja, dat was gister, mooi weer. Vandaag was het superdruilerig hier. Alles weer bagger en modder...bleeeeh.
- Angelique
- 5-sterren

Re: RE: Re: Het weer
Charlie Angel schreef:Hier ook zulk druilerig weer. Charlie was helemaal teleurgesteld dat hij na de wandeling niet lekker op bed mocht toen ik nog even terug ging. [emoji33]
Bij jou mag ook niks
- Charlie Angel
- Moderator
Re: RE: Re: RE: Re: Het weer
Erg hè, zo streng als ik ben. Charlie heeft het heullll zwaar.Angelique schreef:
Bij jou mag ook niks
-
BusKay
Keek dus net buiten op de thermometer.... hummm.... 17 oC.... Is dit januari of mei??
- Angelique
- 5-sterren

Hier ook, 14 graden in de schaduw. Je loopt voor gewoon voor JL met je trui aan 
Zeg ik van de week nog dat nooit iemand idioot op de trui of jas van Wodka reageert, heb ik vandaag "Dat is toch veel te warm!" en "Oh, geopereerd?" naar m'n hoofd gekregen.Angelique schreef:Hier ook, 14 graden in de schaduw. Je loopt voor gewoon voor JL met je trui aan
Oké, ze had ook zonder trui kunnen wandelen vandaag. Maar hey, ouwe botjes!
Overigens, iets OT: Wodka heeft een button met "I'm 14!" op haar trui zitten en nóg presteert iemand het vandaag (al over haar kop aaiende, zeg maar met hand tegen button aan) "Is het al een ouwetje?" te vragen.
Dûh, schele. (Nee, dat zei ik niet
)
Ik kan ff een betere foto vinden, maar dit geeft wel weer hoe groot de letters zijn, mag jij raden welke vraag we krijgen-Saskia- schreef:Overigens, iets OT: Wodka heeft een button met "I'm 14!" op haar trui zitten en nóg presteert iemand het vandaag (al over haar kop aaiende, zeg maar met hand tegen button aan) "Is het al een ouwetje?" te vragen.Dûh, schele. (Nee, dat zei ik niet
)

Ik zal een poging doen: Is het een jongetje?eelke schreef:Ik kan ff een betere foto vinden, maar dit geeft wel weer hoe groot de letters zijn, mag jij raden welke vraag we krijgen![]()
- Angelique
- 5-sterren

-Saskia- schreef:Overigens, iets OT: Wodka heeft een button met "I'm 14!" op haar trui zitten en nóg presteert iemand het vandaag (al over haar kop aaiende, zeg maar met hand tegen button aan) "Is het al een ouwetje?" te vragen.Dûh, schele. (Nee, dat zei ik niet
)
Och