Het weer
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
- constance.blokzijl
- 5-sterren

Re: Het weer
Euhm, hier in Oostenrijk gaat het ook mis, regen en 6 graden, dat is heul warm om te skieen, en niet tof in de nattigheid [emoji34]
"Is het een meisje?"eelke schreef:Ik kan ff een betere foto vinden, maar dit geeft wel weer hoe groot de letters zijn, mag jij raden welke vraag we krijgen![]()
Angelique schreef:Ochach, of ik wel zeker wist dat Heather de oudste was, ze was immers de kleinste....jaaa duh?
-
BusKay
Hoe wist jij dat ik een trui aanhad....Angelique schreef:Hier ook, 14 graden in de schaduw. Je loopt voor gewoon voor JL met je trui aan
-Saskia- schreef:"Is het een meisje?"
EliScooby schreef:
Ik zal een poging doen: Is het een jongetje?
Kwijlt ie?eelke schreef:neeeheee
Ik ga voor Hoe heet hij?
Re: RE: Re: Het weer
Of.. hij heet zeker Gijs?dinky89 schreef:Ik ga voor Hoe heet hij?
Jaaaaa bingodinky89 schreef:Ik ga voor Hoe heet hij?

Heldere foto's was niet te doen hoor, maar Joep in zijn element, lekker los, veeeeeeeeeeeel water, en een voetbal gevonden!!

Wij zijn net terug uit het bos , twee lichte buien gehad . Nu gaat het erg hard
Ondanks mijn ski jas met capuchon op, was écht alles drijfnatsmulpaap schreef:Wij zijn net terug uit het bos , twee lichte buien gehad . Nu gaat het erg hard
eelke schreef:echt topweer dit
![]()
![]()
Heldere foto's was niet te doen hoor, maar Joep in zijn element, lekker los, veeeeeeeeeeeel water, en een voetbal gevonden!!
Nouja ik heb zo vanmiddag speurles met Fozzy. Dus eh volgens mij ook half zwemles
- Angelique
- 5-sterren

eelke schreef:echt topweer dit
![]()
![]()
*ziet geen baalsnoetjes *
Het zaikt hier al de hele ochtend. En af en toe houdt het op met zachtjes regenen.