De BP-moeders! *Fleur is geboren! 2-2-2015
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: De BP-moeders! *Dubbel Hoera, 17-3 Vera & 18-3 Dwayne geboren!
Misschien iets van een spelletje ervan maken? Vrienden van ons vragen aan hun dochter om een konijntje na te doen. Dan ontbloot ze haar voorste tanden. Mijn fantasie laat me even in de steek, maar zo iets is toch vast wel te bedenken met de mond open doen.
Kind kietelen. Dan wordt er gelachen en gaat de mond open. Tegelijkertijd tandenborstel erin steken.
Ik geef geen succesgarantie
Ik geef geen succesgarantie
Check!koekje schreef: Kind kietelen. Dan wordt er gelachen en gaat de mond open. Tegelijkertijd tandenborstel erin steken.
Ik geef geen succesgarantie![]()
Dat is de reden dat het vandaag wat makkelijker ging
Alleen werkt dat dus maar een paar keer, ze is gewoon te slim
Ze is bijna 17 maanden nu, zal eens kijken of ze al een konijntje na kan doen
Weet je wat ook helpt? Als ik zeg "kijk Hooli, hoe goed Fenna tandjes poetst". Dan is ze helemaal trots en vergeet ze even dat ze niet wilde poetsen
Komt vast goed voordat ze 18 is
Ik ben wakker en heb klapmemmen. Vera heeft afgelopen avond geclusterd, daar begon ze al ergens begin van de avond mee. En toen is ze ergens na 12en de nacht ingegaan en slaapt nu nog. Ik ga haar niet wakker maken voor tiet in de nacht, maar dat weten de tieten zelf nog niet.
Whaha. Dwayne was net aan het lachen met geluid. Zooo schattig!!
Hij heeft goed geslapen. Van 23u tot ergens tussen 4/half 5.
En toen weer door tot half 8
Gisteravond was hij ook erg gezellig. Heeft op zijn zitzak voor het raam gezeten. Veel naar buiten gekeken. Met zijn pols rammelaars gespeeld en met ons
Hij heeft goed geslapen. Van 23u tot ergens tussen 4/half 5.
En toen weer door tot half 8
Gisteravond was hij ook erg gezellig. Heeft op zijn zitzak voor het raam gezeten. Veel naar buiten gekeken. Met zijn pols rammelaars gespeeld en met ons
Ik ben gelijk begonnen met poetsen met Elmex junior. 1x per dag. Melktandjes zijn erg kwetsbaar.Jantina schreef: Zeg, mama's met de oudere kindjes, vanaf wanneer zijn jullie tanden gaan poetsen? Bij Fedde zijn er 2 ondertandjes een stukje door. En gebruik je meteen tandpasta?
-
wenche
- 5-sterren

- Contacteer:
Hier na een drukke dag (waarin Evi 2x 3 kwartier geslapen heeft), heeft ze een nacht gemaakt van 21.00 tot 7.30 
Toen flink gedronken ! Lekker gespeeld en weer op bed... En ik een kolfopbrengst van 125 :p
Toen flink gedronken ! Lekker gespeeld en weer op bed... En ik een kolfopbrengst van 125 :p
Wat een slaapkoppies
Hier tegenwoordig lastig inslapen. We leggen haar in bed en huppatee oogjes open en Vooral niet slapen. Dus onze avond is gevuld met kind troosten en in slaap laten vallen. Staat tegenover dat als ze slaapt ze redelijk goed doorslaapt en dat is fijn. Dat ik al weer wakker ben vanaf half zes en vanaf zes uur er uit
8)
Hier tegenwoordig lastig inslapen. We leggen haar in bed en huppatee oogjes open en Vooral niet slapen. Dus onze avond is gevuld met kind troosten en in slaap laten vallen. Staat tegenover dat als ze slaapt ze redelijk goed doorslaapt en dat is fijn. Dat ik al weer wakker ben vanaf half zes en vanaf zes uur er uit
Zal ik maar even de andere kant tonen

Ben vannacht een keer of 5 wakker gemaakt....
Ben vannacht een keer of 5 wakker gemaakt....
Wat een lekker koppie met haar krijgt ze!
Ooow wat een knapperd
Leuke foto's weer!
aaahhhh die bovenste foto

Ik begin deze week weer met werken
moet nog ff zin erin maken 
Ik begin deze week weer met werken